2016. szeptember 20., kedd

Kiko tesztek | ajakra való termékek


Már itt is vagyok az ajkakra való termékekkel, amikor már sajnos nem arattak akkora sikert nálam, mint a szemre való termékek. Itt a legtöbb problémám a webshop-ban található színminták voltak, illetve maga a google se állt az oldalamra. Sejtettem, hogy a fotók nem élethűek a kis online boltban, de olyan használhatatlan teszteket és fotókat találtam az interneten, míg a tökéletes színekre vadásztam. Úgyhogy nincs min meglepődni elcsesztem a választásokat, de ti annál jobban jártok: egy rúzs már biztosan a közelgő blog sale-en is lesz, a másikat meg majd még meglátjuk, akarja-e végül anya.






Smart Lipstick | 934 Wine, 913 Rosewood, 924 Almand
Krémes rúzsok. Na most ezzel mindent elmondtam szerintem. Kissé rakoncátlanok, hajlamosak ide-oda mászkálni. Vagyis a Rosewood, a többit nem tartom meg. Hétköznapi rohangálós rúzsnak teljesen megfelel. A csodálatos csomagolás itt is jelen van, de a tartalomra nem tudok többet mondani, mint hogy átlagos, átlagon felüli hidratáló képességgel.
Sajnos az árnyalatoknak semmi közük ahhoz, amire gondoltam. A Wine-ra egy lilaként számítottam, de egy olyan bordót kaptam. Sajnos semmilyen értelemben nem kompatibilis velem. Se a bőrszínemmel, se a hajszínemmel, de ha az még bele is férne, a személyiségemtől annyira elüt, hogy nem érzem benne magam jól.
Az Almand egy sárgásabb nude, szintén nem áll jól, ráadásul tele van csillámokkal. Ezt próbálom most rátukmálni anyára, mert ő imádja az ilyen színeket, de nem szeretne egy újabb rúzst. Hát most kap. :D

ára: 3,9 euro

Velvet Passion Lipstick | 314 Plum
A legdrágább rúzsom címe is neki jár azt hiszem. Inkább a csomagolásra vonatkozik ez, a tartalom nem biztos, hogy ér ennyit. Viszont ez a mágneses tok minden pénzt megér, na meg az egész körítés, ráadásul Krémmánián valaki a Mac Retro Matte rúzsokhoz hasonlította, szóval legalább ezt is megtapasztalhattam. Kellemes állaga van, nagyon könnyed viselet. Felkenés közben kicsit szárazabb érzés, viszont a továbbiakban abszolút nem szárítja az ajkakat.
Tartóssága olyan 2-2,5 óra, de hát a több órás tartósság rajtam csak a folyékony rúzsoknál jön elő, meg annyira nem is bánom, hogy többször is elő kell vennem. :) Egyenletesen kopik, egyedül egy kis keretet hagy a szájon, mintha ceruzázva lenne, pedig nincs, de hát egy újabb réteg, vagy egy friss rúzsozás és kész. Az abszolút kedvencem lett a rúzsok közül. Bár a színe nem teljesen olyan, mint gondoltam (erre számítottam), annyira tetszik így is, hogy az utóbbi időben majdnem mindig ezt hordtam.

ára: 8,9 euro


314, 934, 913, 924



Mit szóltok?
Szerintetek inkább az igényes csomagolást, vagy a tartalmat vásároljuk főleg a Kiko-nál?

7 megjegyzés:

  1. Háááááát, nekem átlagosak :/ Nézegettem őket a boltban is, de nem igazán találtam olyan különleges árnyalatot, ami feltétlenül kellett volna, pedig egyébként mondták, hogy jók ezek a rúzsok. Talán majd egyszer :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem értem mire gondolsz. :) Egyedül a Velvet Passion Plum olyan, hogy még nem láttam ehhez foghatót. Hasonlót már igen, de vagy túl élénk, vagy túl babás, ez pedig tökéletes. A többi viszont nem biztos, hogy hiányzott nekem, kicsit utólag bánom, hogy nem szurkáltam be fotókat a webshop-ból. Tény, hogy van egy enyhe színelemzési nehézségem, de azért a vak is látja, hogy az oldalon sokkal különlegesebb színűek. :)

      Törlés
  2. Most vettem én is kettőt, amikor Ausztriában voltam, és nekem egyelőre nagy lááv mindegyik. Csak azt bánom, hogy szép matt rúzst nem találtam náluk, kétfélét vettem, de mindegyik nagyon vizes hatású. Nekem a színválaszték is tetszik, gyakorlatilag a fele boltot elhoztam volna, kicsit más színek vannak itt a drogériás felhozatalhoz képest, azt már nagyon unom, úgy érzem, az összes márka ugyanazokat ismétli, ezért kb. alig veszek már rúzst drogériában.
    Amiket vettem, nagyon olcsók voltak, 3-4 euró, és én a minőséggel is abszolút elégedett vagyok. Viszont a színek engem is megkavartak, még így is, hogy a boltban megnézegettem meg kipróbáltam őket, valahogy teljesen mások voltak ott a fényviszonyok, én nem is értem. :D
    Szerintem szép színeket fogtál ki, még úgy is, hogy másra számítottál, főleg a középső kettő tetszik nagyon!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A két középső közül a világosabb nekem is kedvenc lett az utóbbi időben. :)
      Ha egyszer Kiko bolt közelében leszek, tutira bemegyek, mert ez így elsőre kicsit csalódás, élőben valószínűleg sokkal jobban néz ki a színskála, legalább is reálisabb, mint a webshop, kisebb eséllyel téved az ember.
      Meg mattak tényleg nincsenek 3-4 euróért, csak ez a Velvet Passion jó sok pénzért, meg néha limitált kiadásokban. Remélem ez azért majd változni fog. :)

      Törlés
  3. Pont tegnap vettem egy matt velvetet tőlük a 315 mauve-t, mert totál beleszerelmesedtem a színébe :D (jó kis piszkos rózsaszín). A csomagolása nekem is nagyon bejön, kipróbálni élesben még nem tettem, de szerintem ma fogom, kíváncsi vagyok rá. Ez az első találkozásom a márkával, de ha jó lesz a rúzs, lehet, hogy nem az utolsó :D

    Egyébként, ha kell esetleg swatch valamiről nyugodtan keress meg faceen és írd le, hogy melyikről kellene, el tudok menni az itteni boltba és befotózom, ha gondolod -tudom, így utólag vicces felajálani, de csak most fedeztem fel, hogy van Kiko Leuvenben :').

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó hidd el zaklattalak volna, de a rendelést augusztus 20-án adtam le önfejűen, akkor meg azt hiszem még itthon voltál, meg nem is tudtam pontosan hova mész, van-e ott Kiko. Meg hát azért szégyelli is az ember a másikat zaklatni mintákért. :D Na de legközelebb tuti felkereslek vele, mert én totál rákattantam a Velvet Passion-ra, és láttam még pár árnyalatot. Szóval fogok még venni, amint akciós, mert most másra gyűjtök, nem biztos, hogy megengedhetek magamnak egy újabb ámokfutást. :D

      Meg majd mindenképp írj tesztet! :*

      Törlés
    2. Csak nyugodtan zaklass :D Ma leteszteltem a rúzst és úristen, imádás, bár rajtam kifejezetten tartós volt, pedig kávéztam közben, haha. Én is tuti veszek még néhányat :D

      Tesztet még nem tudom, youtubeon, ha végre lesz időm csinálok majd egy mit vettem eddig Belgiumban videót, haha, ott tuti megmutatom. Gondolkoztam egy olyanon is, hogy milyen smink cuccokat hoztam ki magammal, mert hát szinte csak az ultimate kedvenceket, úgyhogy talán hasznos lenne. Majd elválik :)

      Törlés