2016. szeptember 2., péntek

Goodies | Aktuális kedvenvek


Nemrégiben ismét összegyűjtöttem pár kedvenc terméket, inkább csak smink kategóriában, de vannak itt eszközök is, ami így a nyárra való tekintettel eléggé meglepő, én is az a fajta ember vagyok, aki ilyenkor nem nagyon szeret sminkben lenni. Változnak az idők, úgy néz ki megint ezt a melegben is kitartó korszakomat élem. Ezek főleg újdonságok, de akadnak itt veteránok is.






Pár hónapja felfedeztem a drogériákban a Maybelline Color Tattoo Creamy mattes vonalának néhány árnyalatát. A Creme de Rose azonnal a szívembe zárta magát, gyönyörű ez az árnyalat! A másik kiszemeltem a Creme De Nude volt, ugyanis én nem használok szemhéjalapozót, mivel rajtam egyik sem működik (bár az Aura darabját még nem próbáltam bevallom), viszont a krémes szemfestékek annál inkább, és a Creme De Nude nagyon szépen igazodik a bőrömhöz, így ez lett a jelenlegi sminkalapom.

Rajtam ezek a termékek önmagukban is tartósak, nem úgy, mint a sima Color Tattoo termékek, amik egyszerűen semmit se tudtak rajtam produkálni. Persze ezek sincsenek fent egy 24 órát, de ha csak fagyizni akarunk egyet a városban, vagy kiugrani shoppingolni a hölgyekkel, akkor tökéletes, azt a 4-5 órát szépen bírják. 



Még a zsíros bőröm sem tud meggátolni abban, hogy imádjam a highlightereket. Nyárra választottam az Aura Glorious Cheeks highlighter Golden Spice árnyalatát. Hát azért ez nem épp az én bőrtónusomhoz való, de így a maximális barnaságommal (olyan fehér vagy, rosszul érzed magad?), óvatos mennyiségben nagyon szépen harmonizál, és ad egy kis egészséges külsőt, amivel ki tudom kerülni az aggódó feketére sült emberek tekintetét. Nagyon pigmentált, így aki nagyon szeretné, az akár szemhéjpúdernek is használhatja. Bronzosításra semmiképp sem ajánlom, mivel több rétegben már eléggé rezes, egyszerűen senkinek sem állna jól, esetleg csak ha a matt bronzosítónkat szeretnénk feldobni, akkor nagyon jó topper lehet.



Az Aura satírozó ecsete is nagyon bevált, főleg mert több funkciós. Ezzel szoktam highlighterezni is, amikor lusta vagyok, mert ugye nagy munka ám még egy ecsetet elővenni, majd letisztogatom és mehet a mélyítővonal színezésére, vagy esetleg a végső satírozáshoz. Nagyon szépen lehet vele dolgozni, elég puha, de valahol mégis kicsit merev. Na ezt jól megaszontam, de szerintem értitek.

Az Aura Power Lashes műszempilla 01-es változata volt az utóbbi bulik királynője. Egyszerűen más műszempillához nem nyúltam csak hozzá, meg is látszik rajta. Szegény nem olyan csúnya, mint a fotón, csak a legutóbbi esetkor nem akart egy istenért feloldani a ragasztó, én pedig mentem volna már aludni... és hát a természetes szőrből készült, áttetsző gerincű pillák átka, hogyha durvulunk velük, akkor megcsúnyulnak. Szégyen és gyalázat ahogy elbántam szegénnyel. Valamennyire sikerült rendbe tenni, de szerintem látszik, hogy nem az igazi.
Nagyon puha, abszolút nem szúr - ha mégis, akkor az annak a jele, hogy túl nagy, és kicsit le kellene vágni belőle, mert kicsit engem is böködött, de miután kicsit lenyisszentettem belőle megszűnt ez a baj.
Azért szeretem leginkább ezt a kombót, mert nem sokkal hosszabb, mint a saját pilláim, illetve nem is sokkal dúsabb, tehát nem feltűnő, csak fokozza az élvezeteket, így ha valami természetesebb sminket készítek, akkor ezzel tudom legszebben feldobni.


Elég régi már, kb. három éves az Essence Sun Club bronzosítója, ami a 01 natural színben van meg nekem. Használgatni használgattam, de mindig volt más, amit szívesebben vettem elő. Most nyáron újra felfedeztem magamnak, és el is értem az alját a terméknek, aminek mondjuk örülök, mert van még egy-két bronzosító a piacon, amit ki szeretnék próbálni - már le se merem írni, hogy amióta kijöttek az új Aura bronzosítók, azóta is kívánságlistásak.
Szerintem ez a termék kicsit sárgás, télen nincs is kedvem hozzá érni sem, de a nyári bőrszínemhez viszont nagyon jól passzol. Matt színe van, ami nem annyira zavar, mert a highlighter-en meg a szemhéjpúderen kívül nem nagyon szeretem a fényes termékeket. Meglepő mód tartós is. Szerintem ez a termék örök a márkánál, csak folyton új csomagolást kap.


A Maybelline The Nudes palettája már régóta megvan, valahogy február környékén vásárolhattam, de csak most sikerült sorba jutnia. Jelen pillanatban is ő van bedobva a hétköznapi sminktáskába, és bulik alakalmával is kényelmesebb őt elővenni, mint bármi mást.
Az átlátszó tető engem mindig zavar, valahogy olcsó a hatása, de ennél érdekes mód mégis tetszik, az főleg, hogy a fennmaradó sávba nem raktak be egy ilyen használhatatlan vékony tükröt, mert azért egyes márkák hajlamosak a hülyeségre. Nagyon kellemes érintése van, az a minőséges, selymes műanyag. Viszont elég jól karcolódik szegény, és az ujjlenyomatokat is gyűjti.
Nekem minőségre is tökéletes, bár elismerem néhol zavaróan porzik, de nincs olyan gondom, hogy egyformák lennének benne a színek, vagy nem fognának. Hitetlenkedve olvastam róla a Krémmániás véleményeket. Csak arra tudok gondolni, hogy szériánként eltérő lehet a minősége, és én egy jól sikerült kört fogtam ki.



Ti miket használtok mostanában?

7 megjegyzés:

  1. Szerelmes lettem abba a highlighterbe, nagyon szép! *-* A posztjaid után mindig eszembe jut, hogy végre vennem kéne néhány műszempillát, mert hasznosak, csak én lusta disznó vagyok elmenni vásárolni bármit is. A Maybelline paletta pedig nemrég került kívánságlistámra, csak várom, hogy akciós legyen valahol és akkor veszem meg inkább (vagy glamour napok alatt Szimivel megvetetem féláron :D). Múltkor végre sikerült beletapicskolnom, mert természetesen teszter nincs minden üzletben kint... és akkor teljesen meggyőzött arról, hogy kell nekem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lusta vagy vásárolni?! :O Enye benye. :D Tényleg megéri megvenni, főleg akciósan, mert elég jól túlárazták. Szerintem imádni fogod.
      A teszterekért meg puszi. Nálunk se kaptak, úgyhogy az eladók ráírták egyre, hogy az a teszter, és szabad ölni. Ugyanígy a rózsaszín verzióval is.

      Törlés
  2. A matt CT-k nagyon jól néznek ki, sajnos még nem láttam itthon belőlük...mondjuk nem vagyok CT rajongó amúgy se, de egy matt krémes szemfesték nálam a megvalósult álom (lenne)...

    Az essence bronzosítóval meg én is szemeztem, de rajtam valahogy "besárgul"...akárhányszor próbálgattam a tesztert, olyan narancsos lett a bőrömön, biztos a bőrtónusommal van gond. :/

    (Nekem meg a mostani nagy kedvencem egy ezer éves avon alapozó, amit már vagy három éve nem is gyártanak, és az enyém lassan elfogy...szomorú nap lesz, amikor az utolsó cseppjeit is magamra kentem. :D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Túl fehér bőrön besárgul még a világosabb bőrűeknek való is. Én máris kezdek fakulgatni, és már nem tudom használni, mert kicsit izzad az arcom és már narancsos, úgyhogy jövő nyárig el kell tennem most már. :(

      Amúgy fura, hogy a matt CT-k még mindig nincsenek Magyarországon. Nálunk már több, mint fél éve itt vannak.

      Törlés
  3. Annyira, de annyira nagyon vágyom azokra a matt bőrszínű CT-k szépségekre! *nyafi off*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó szabad a nyafi! :) Nem is értem miért nem vitték érkeztek még meg. Elképzelni sem tudom, hogy mi alapján döntik el, hogy egyes termékeket hova visznek be. Ahogy én elnézem lenne kereslet több dologra is, amiről azt hiszik, hogy csak a német nők kenik magukra...

      Törlés
  4. Csatlakozom, a matt CT-kért nekem is csorog a nyálam :P

    VálaszTörlés