2016. szeptember 27., kedd

GlamBox Srbija | Sunny September


Sziasztok lányok! A mai videóban... párdon posztban -ugyanis a kártya érdekes módon NEM mentette a felvett videót- a GlamBox-ról lesz szó, ami Szerbia első számú szépségdoboza. Mi a GlamBox? A GlamBox egy olyan szépségdoboz, ami öt újdonságok, főleg luxus kozmetikumokat tartalmaz, és főleg teljes kiszerelésben, elérhető áron. Ez persze nem mindig így van, hiszen vannak sima drogériás termékeik is, de mindenképp úgy állítják össze a dobozt, hogy a különlegességek túlnyomó többségben legyenek.



Kezdjük rögtön a legelején. Pl. azzal, hogy a kapott kártyán minden szerbül van, ami nekem nem gond, viszont a termékleírásokat sajnos nem tudom nektek olyan finoman tálalni, mint ők tették, de minden tőlem telhetőt megteszek. :)

Amit fizetni kell a dobozért:
1299din  ~3500ft

A termékek össz ára:
3980din  ~10000ft

Hoppácska, nem rossz, ugye? :) Ez amúgy a szeptemberi, Sunny September kiadás. Az a legjobb ezekben a dobozokban, hogy nincs mondjuk olyan, mint a DM kedvenceknél, hogy csak néhány szerencsés vásárolhat, hanem aki csak akar. Pl. én ezt a csomagot szeptember 12-én rendeltem és másnap már itt volt, nem volt olyan, hogy hát miért nem siettem.
Először azt hittem rosszat küldtek, ugyanis a visszaigazoló e-mail-ben pirossal kijelölték, hogy ez már nem a nyári különkiadás. Kicsit megtévesztett, hiszen a csomag összeállítás hihetetlenül nyárias. Végül is, még ilyenkor meleg van, vénasszonyok nyara és hasonló. Ha mással nem is, az illatokkal még mindig kínozzák a nyár imádóit. Na engem nem, de attól még hihetetlenül jó ez az összeállítás! :)


A GlamBox jellegzetes csomagolás a púderrózsaszín kis doboz, feketével a cég logója, illetve belül is így néz ki, csak inverzben. Fekete alapon sok kicsi fehér/púderrózsaszín logó. Meglepő mód sokkal kisebb, mint azok a dobozok, amiket általában az unboxing videókban látok.

A benne található termékek nem lejártak vagy selejtek. Ennek a cégnek több márkával is van szerződése, így ők ezeket kapják, ami nem rossz reklámfogás. Az oldalukon meg is tekinthető, hogy kikkel állnak szerződésben, illetve hogy attól a márkától eddig miket kaptak.


Kis fekete papírom ír minden féle elérhetőséget, illetve a termékek részletes leírását, árakat. Láthatjuk azt is, hogy egyes termékek helyett mi mást, illetve másokat is kaphatunk. Pl. a mintatusfürdőből négy fajtát osztottak szét.



Rich Protect & Shine termálvizes hővédő hajra
125ml, teljes kiszerelésű
1431din ~3600ft

Termál hajvédő spray. Véd a hőhatásoktól, UV szűrővel rendelkezik, véd bármilyen hővel működő hajformázó káros hatásaitól. Természetes növényi olajjal és selyem olajjal maximális fényt ad és csökkenti a statikusságot. Használat előtt teljesen meg kell szárítani a hajat, illetve ki kell fésülni.
Száraz, sérült hajon is használható. Francia termék.

Ez már önmagában drágább, mint amennyit az egészért fizettem. Én nem használok hőt a hajamra, illetve most már nem annyira erős a sugárzás, de boldogan használgatom, ugyanis isteni finom barack illata van! Meg órákkal később is érződik. Határozottan fényesebb és puhább is a hajam tőle. Használatakor kicsit nedves érzés, amit a haj felszív magába mondhatni.
Hát ha másért nem is, ezekért szeretni fogom, de azért ennyi pénzt egy olyan termékért, amit 2-3 héten belül elfújkálok? Hááát... nem venném újra, de amíg megvan imádni fogom.


Farmasi CC krém
50ml, teljes kiszerelés
1490din ~3800ft

Multifunkciós és könnyeden színező formula ami kiegyenlíti a szabálytalan bőrt a pórusok eltömítése nélkül. Makadámia olaj hidratálja a bőrt egész nap. B3 és C vitamin biztosítja az egyenletes színt és fényt. Zabkivonat regenerálja a bőrt. SPF 25 véd a nap káros hatásai ellen. Selyem protein meglágyítja és kiegyenlíti a bőrtónust. A kollagén és argán olaj csökkenti a ráncokat és gátolja az öregedést.

Eddig csak a kezemen próbáltam, és ott nagyon tetszett amit láttam. Hát sajnos a Medium To Dark árnyalatot kaptam, így jövő nyárig szépen várni fog. Egyébként ismerem ezt a márkát régebbről, és hát nem gondoltam volna róla, hogy ez igazából egy luxus márka. Utánuk néztem picit, hát elég Avon stílusban nyomja a márka, nem túl szimpatikus, viszont a rúzsaik nagyon népszerűek, és elég jó árban vannak. Na a kényszer nem kapott el, hogy bármit is vásároljak tőlük.



Summer&Spice Endless Summer body mist
200ml, teljes kiszerelés
399din ~1000ft

Nyár az üvegben. Papaja és mangó víz a melegség, a fehér homok, ahol krémes vaníliával tusoltál. ??? :D Tökéletesen összetevődik benne az egzotikusság és az édesség.

Talán a legjobb mind közül ez a testpermet. Kőkemény négy összetevője van, és tényleg a nyár egy flakonba zárva. Meglepő mód tartós is, simán kibír 3-4 órát, nem úgy mint mondjuk az Avon és társai, hogy 10 másodperc múlva már abban sem vagy biztos, hogy egyáltalán elővetted. Ráadásul olyan inspirációs szövegeket tettek a csomagolásra, hogy azt hittem sírok. Ha nem haragszotok ezt nem kísérelem meg lefordítani, sajnos nem vagyok képzett fordító, se nagy irodalmár, úgysem tudnám úgy visszaadni.


Black SeaStars Mavrud tápláló arcmaszk
15ml, teljes kiszerelésű
120din ~300ft

Testre is használható. Zsíros és kombinált bőrre ajánlott, csökkenti az aknékat és egyéb bőrproblémákat. Elasztikussá lágyítja a bőrt. Tartalmaz ásványokat a fekete tengerből, mikro algákat, agyagot, olajat, fekete szőlőt és E vitamint.

A mavrud egy fontos bulgáriai kék szőlő faj, illetve maga a termék is Bulgáriából származik, csak rendeléssel lehet hozzájutni. Boldogan és kíváncsian fogom a fejemre kenni, és várni a csodát, de a körülményes beszerezhetőség miatt nem hiszem, hogy újravenném.


Estar cosmetics tusoló zselé Good morning with strawberry and pepper
30ml, mini kiszerelés
80din ~200ft

Az eredeti méret:
200ml
540din ~1390ft

Érdekes kombinációja az epernek és a borsnak, ami ideális az ébredésre. Vasvirág ápolja a bőrt, míg a fekete bors olaj kedvezően hat a vérkeringésre és gyulladáscsökkenő.
Alkalmas edzés utánra.

Na ezt biztos kipróbálom, mert kíváncsi vagyok, mi tud egy tusfürdőben ennyibe kerülni. Úgy gondolom, hogy ettől a kb. két használatnyitól nem fogok megint őrült vakarózásba kezdeni, bár bors, mint gyulladáscsökkentő... hű.


Kaptam még egy -20%-os kupont egy fura masszázsra, ami hát nem kell, mert engem ne taperoljon senki olajos kézzel meztelenül. A másik meg egy névjegykártya volt egy elegáns ruhakiegészítő bolttól, aminek a hátulján több féle nyakkendő megkötési módszer van kezdőknek és haladóknak is.


Tutira előfogok fizetni több hónapra is, hiszen úgy még jobban megéri, főleg most, hogy egy nagyon jó tapasztalatom volt ezzel kapcsolatban.

Ti szeretitek az ilyen zsákbamacska szépségdobozokat?

5 megjegyzés:

  1. Hmmm, engem ezek a dobozok újabban nem varázsolnak el. Utólag nagy ritkán fogom a fejem, hogy valamiről lemaradtam, de ez csak 1-1 termék max. Máskülönben meg, ezek árát félreteszem inkább, és veszek valami olyasmit, ami nagy vágyam. Kivétel a DM-kedvencek doboz, abban eddig még nem csalódtam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen érthető mire gondolsz, sokszor tényleg jobban megéri összegyűjteni a pénzt, és megvenni valamit amit tényleg használni fogsz, mint venni egy dobozt, amiből lehet nem fogsz tudni semmit sem használni. :) Én sosem mertem volna a Glambox-ba belevágni, mert azért nincs annyi felesleges pénzem, de már hónapok óta követem őket. Két Batiste szárazsampon egy dobozban? Kell hát! Elég jó megéri, bár egyenlőre folytatom a nyálazást, most én is másra gyűjtök.
      A DM kedvencekkel én semmit sem tudnék kezdeni, mert kb. sosem tetszik, amit látok a videókban, meg amúgy se sok saját terméke vált be a márkának, nem is nagyon vásárolok ott. Így inkább nem szánok rá. :)

      Törlés
  2. A bejegyzést nézve még jobban alulteljesített a pixi, mint elsőre éreztem...:/
    A mostani szörnyű volt...
    Viszont szerencsére lett DM boxom is, és az visszaállította a zsákbamacska hitemet, egyébként nagyon kedvelem az ilyen dobozokat/neszeszereket...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, láttam a Pixit, az borzasztó. :D Ráadásul hónapok óta a dobozok 80%-a csak Dove samponokat osztogat, meg ezeket az új testápolóikat. Az eddigi tapasztalataim nem jók velük, de tényleg ennyire rosszak lennének, hogy már hozzá kell vágni az emberekhez?
      Láttam is a posztodat a DM kedvencekről. Nem tudom, nekem ezek a termékek nem jönnek be. Egyedül a Biobaza szappant nézegettem múltkor a boltban, de ugyan már, ennyi pénzért... ennyiért már a barátnőm édesanyja is csinál nekem szappant, ami nem 99%-os hanem 100%, és tudom is mi ban benne. Na nem is én lennék, ha nem kötekednék folyton. :D
      Azt hiszem én is függő leszek - amint megvettem a jelenlegi álmomat - :D.

      Törlés
    2. Hű...DM doboz és dove...Azt hiszem a nyárit vagy a tavaszit teletették vele...négy dove termék is volt benne (sampon hajpakolás testápoló kézkrém? vagy valami hasonló), na annak nem örültem volna valószínűleg (nem igazán kedvelem a márkát, a spré deo egész jó, a tusfürdő sem rossz, és ennyi...bár a testápoló se rossz, amit most adtak, de nem életem terméke...illetve a sampont és balzsamot még nem próbáltam, de nem igazán érzem az izgalmat, hogy valami újat próbálok ki - anya egyetlen márkája, amit szeret a bőre, szóval kárba menni nem fog xD).

      Viszont a pixi a 350 forintos körömreszelővel?! (Négy darabom van itthon, mindig azt veszem, ha olcsó papír körömreszelő kell. Oké, az egész csomag nem túl erős, de ez igénytelenség, amúgy se lett erős összeállítás, de ez mindennek az alja. xD)

      Amúgy szerintem Dove terméket senki nem vesz, aki újdonságra vágyik, mert a dove újításai unalmasak (semmi innovatív nincs bennük, nem képesek szerintem lépést tartani a többi márka termékeivel ilyen szempontból)...akik meg a régi dove-ot szeretik, azok nem kíváncsiak az újdonságaikra...Szerintem ezért kell mindenhol nyomni.

      Törlés