2016. augusztus 9., kedd

W7 Smokin' szemhéjpúder paletta | Naked Smoky dupe


Már nagyon régóta ácsingóztam a Naked Smoky palettája iránt, de mivel nem igazán a paletta kinézete tetszett, illetve nem a név, hanem a színek, így mindegy is volt nekem, hogy milyen márka nevet alatt fut, csak ne hamisítvány legyen, illetve hozza a Naked színeit maximálisan. Először a Makeup Revolution utánzatára számoltam, de aztán szembejött a W7 legújabb palettája, a Smokin', így végül ezt vettem meg.






A fém doboz a Naked palettákra hajaz, azt hiszem a márka pont innen vette az ötletet. Nagyon jól néz ki, hogy ilyen kis dimbes-dombos, meg finom alumínium, ráadásul ez a sok kis szépen rendszerezett kör arra emlékeztet, amikor néztem, hogy lézervágóval vágják ki a lemezből a szükséges formákat. Hát ez aztán a gépészmérnöknek való csomagolás. :) A felirat szintén kidomborodik, és fekete színnel van megerősítve.

Egyébként nem stabil. Kinyílni nem fog biztosan, de maga a tető lötyög. Nem plusz pont.


Most mondjátok, hát nem csodás? Tényleg egy az egyben Naked Smoky! 12 szuperszexi sötét és hideg szín. Sajnos nincs benne tükör, de erre egy rossz szavam nem lehet, hiszen ezzel tisztában voltam vásárlás előtt. Az applikátor meg hát... nyehh, vészhelyzetre jó lesz, de másra sajnos semmiképp sem lehet használni.
A színek masszívan csücsülnek egy kemény szivacs alapban, amit bőrhatású, de a műbőrrel ellentétben baromi kemény anyaggal vontak be.

Tényleg az egészről egy dögös vasnőci jut eszembe, ez aztán a nekem való. :)


A doboz hátulján a legjobb dolog: a színeknek neveik is vannak. Engem nem nagyon érdekel, nem szempont, és nem is különösképp hasznos, de tény és való, hogy jópofa.


Royal Flush - ilyen rózsaszínes, rosegold-os valami, csillog kitartóan, ez amolyan legtöbb embernek jól álló árnyalat. Egy elegánsabb sminkhez, pl. esküvőre alapvető, de csak simán szemzugba is jó.
Full House - arany. Hát nem miatta lett megvéve a paletta. Meg mitől Full House nem értem.
Numero Uno - Na igen. Akinek jól állnak a bronzos színek, annak tényleg egy elsődleges árnyalat, így nyáron én is szívesen használom majd, de kis mennyiségben szerintem a nagyon fehér bőrön is szép lehet.
Mix & Match - fényes, csillámos taupe szín, talán a kedvencem a natúrabbak közül.
Jupiter - világos szürke árnyalat, de valahogy nem az a megszokott, van benne némi piszkosság.
Treasure Trove - a világ leggyönyörűbb sötétszürkéje. Meg azt nézzétek, hogy fog!
Beach comber - az első fekete, amitől eltátottam a számat, a Sleek paletták óta. Ez is nagyon pigmentált, csak sokkal puhább, emiatt nehezebb is vele dolgozni, de sokkal szebb végeredményeket is lehet kihozni. Nagyon enyhén csillámos, bár inkább olyan félmatt.
Early Bird - nagyon kíváncsi voltam ebből mi lesz, mivel több helyen olvastam, hogy ez a panban lila, de amúgy nem (már gondolom a Naked teszteknél olvastam). Hogy még a hibákat is leutánozták... a fotón pont a lila énje köszön vissza, de egyébként ez csak fényben látszik, amúgy meg sima feketés-szürkés valaminek tűnik.
Bora Bora - nagyon sötét, hideg barna, a finomabb buli sminkekhez.
King for a day - csokibarna, nagyon cuki a neve.
Foolish - satírozószín a mélyítővonalba. Nem hiánypótló a készletemben, de azért szeretem, ha minden palettában van egy ilyen.
Moonlight - bőrszínű satírozó/szemöldökkiemelő szín. Ebből se elég sosem.


Ezt nézzétek... olvastam a színekről, hogy erősek lesznek, de sajnos képen nem láthattam, hát nem csalódtam... minden minta alapra készült, egy húzással. A szavam is elállt. Ok, az utolsó nem világít, de mivel annak ez is a lényege ezért ok, de elhihetitek, hogy a maga kategóriájában ő is ügyes.


Smoki kutya, és a Smokin' paletta. Csodás páros. :)

A termék £9.95 az eredeti weboldalukon, én kedvezményesen szereztem be eBay-ről, £7.27-ért, £1.04 szállítási költséggel Angliából. Itt nézhetitek meg, van egy nude tesója is. Tudom ajánlani az eladót.

Nagyon féltem mi lesz ebből de örülök, hogy ilyen kellemes meglepetés ért, szeretettel fogom használni ezt a palettát az erősebb sminkekhez.

10 megjegyzés:

  1. Hát heeellooo :D Mást nem tudok mondani, csak ennyit. Nagyon csecsebogyó paletta! A kutyu meg, ittenem, de cuki *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Smoki mindenki szívét elrabolja. :D

      Törlés
  2. A kutyás kép mindent visz! :D Egyébként tényleg csodapaletta :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? :D
      Tényleg egy csoda, nem is nagyon használtam mást az utóbbi időben, csak ezt. :)

      Törlés
  3. Látom a kutyusnak is tetszik a paletta, hogy "mosolyog" már...:D

    Egyébként nagyon szép paletta. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig vigyorog. :D Csodálatosan okos és engedelmes kiskutya. :)

      Törlés
  4. Istenem, ez valami meseszép *-* az utsó kép pedig teljesen kiütötte a cukiságfaktort *-* az e-bay linkért örök hála, ment is a könyvjelzők közé :D

    VálaszTörlés
  5. Afene, ez tényleg csodálatos... A kutyus pedig übecuki, simit küldök neki :-)

    VálaszTörlés