2016. augusztus 23., kedd

Szemöldökfestés otthon | Berrywell


Valahányszor ránézek a statisztikákra, az tűnik fel, hogy az egyik legnépszerűbb posztom ez a tavalyi, tartós szemöldökfestős posztom, amit -ide- kattintva érhettek el. Az egyik legnézettebb, és még most is, havi szinten 10+ ember téved ide kapcsolódó keresési kulcsszavak alapján. Szóval arra gondoltam, ha ennyire érdekli az embereket a téma, akkor kicsit bővíthetem a blogon található tartalmat ezzel kapcsolatban. Jelenleg, és kb. egy éve már a Berrywell tartós szemöldök és szempillafestékét használom - és nem is akarok tágítani.






Ez egy kifejezetten kozmetikusoknak kitalált termék, ebből adódóan az előhívó folyadék és a festék anyag csak külön megvásárolható, kb. 1000ft körül van mindkettő. És mivel ez professzionális felhasználásra van szánva, ezért az előhívó folyadék több tubus festéket is kibír. Szóval ebben az esetben számolni kell azzal, hogy ránk romlik mielőtt elfogyna, de nekem megéri így is - bár ha lehetne kisebb kiszerelésben kapni, inkább azt választanám. Viszont szerintem ez mindenképp baráti ár annak, aki komolyan gondolja ezt a dolgot.


Ez nem a használati utasítás, hanem felhívás arra, hogy ez a termék igenis veszélyes. Amikor először használtam, akkor a karomon próbáltam ki először, hogy tudjam egyrészt milyen a színe, másik, hogy okoz-e irritációt. Ezt minden kozmetikumnál illene megcsinálni, és mi persze lusták vagyunk, de hallgassatok rám, egy ilyen erős kemikáliánál semmiképp sem hagyjátok ki ezt a biztonsági lépést!


Szabályok, szokásaim:

  • A tartós festést megelőző néhány órában szigorúan TILOS!!! szemöldököt szedni. Bár mi azt szabad szemmel nem látjuk, és nem is érezzük, a kitépett szálak igenis hagynak maguk után egy pici sebet, amibe ha belejut a termék, akkor könnyen elfertőződhet, és allergiás reakciót okozhat.
  • Viszont a szemöldök hosszát megvágni nem tilos, sőt, ha rakoncátlan és hosszú szemöldökszálaid vannak, akkor jobban is jársz, ha előtte ollóval formára vágod, nagyon megkönnyíti a dolgod.
  • Legjobb egy szintetikus ferde tus/szemöldök ecsettel felvinni, ami jó, ha teljesen tiszta. Ezt én merő lustaságból ki szoktam hagyni, csak egy popsi törlővel törlöm át használat előtt. Igazából nagy bajt nem csinálhat, csak nem lesz annyira tartós a végeredmény.
  • A leírás alapján, ha jól emlékszem, akkor 10 percnél tovább nem szabad fent hagyni. Logikus, de nekem csak akkor fogja meg szépen és tartósan a szemöldököm, ha fent marad fél órát. Bajt nem csinál, csak jobb lesz tőle, de ennél tovább még véletlenül sem hagyjátok fent!
  • Ahogy a képen is látszik fent, egy kis fehér spatula is jár hozzá, amivel én kiszoktam keverni, de nem szoktam felvitelre használni. Hülyeség, nem lehet vele szabályosan dolgozni.
  • Ha még nem bízol magadban, akkor érdemes az első néhány használatnál egy nude szemceruzával körberajzolni a kívánt formát, és körbekenni valami zsíros krémmel. Néhány használat után én ezt nem használtam, mivel lényegében ugyanolyan, mintha szemöldökporral vagy zselével töltögetném a szemöldököm.
  • Mindig legyen kéznél fülpucoló pálcika. Ha véletlen félreszalad sem kell pánikba esni, lazán le lehet törölni a pálcikával, ha fent vagy pár másodpercig, akkor úgysem fogja meg a bőrt, vagy ha meg is fogja, az első arctisztításnál lejön. Csak lazán.
  • Én egy sima popsitörlővel szoktam letörölni. Nem kenődik el, szépen el lehet távolítani.
  • A bőrt kb. 4-5 napig fogja, de akinek csak a szálakat kell színezni, az nagyon szerencsés, mivel ott akár 3 hétig is megmarad.
  • Ne ijedjetek meg, ha nem akar megmaradni ott, ahova felvittétek. Inkább nyomkodni kell az ecsettel, mint húzogatni, ráadásul építhető, és kell is építeni.



A kép egyik felén még külön-külön a két trutyi, majd jobbról összekeverve. Kb. ilyen arányban nekem megfelelő. Kicsit gusztustalan szegénykém, na de jól van.


Majd a három fázisa a dolognak. Én személy szerint imádom a végeredményt, a szín kicsit sötét, de ezt úgyis csak az látja, aki nagyon akarja, szerintem még bőven a jó ízlés határain belül van.

Nagyon szeretem ezt a terméket, az én igényeimnek nagyon megfelel. Nincs az a tartós festés, ami több hétig fent marad, főleg a bőrön, úgyhogy ennél jobbat én nem hinném, hogy lehet találni. Maximum drágábban, de megéri? Nem hiszem. Elérhető áron egy nagyon jó minőséget kapunk.

Ti milyen terméket használtok, ha használtok?

5 megjegyzés:

  1. pont a múlt héten kerestem én is rá a szemöldökfestésedre :) a helyzet az, hogy totál szőke a szemöldököm, így minden nap megrajzolom, néha voltam kozmetikusnál festésen, de olyan messze van, máshoz meg nem merek elmenni, nehogy elrontsa, így végül megvettem a pro series henna festékét, és azzal szórakoztam vasárnap. elsőre nem lett rossz, de van még hova fejlődnöm, és annyira nem is tartós. lehet, hogy kipróbálom az általad használtat, ha ez elfogy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdemes többször másféleképp használni a festéket, mert az a keverési arány, amit a Berrywell ajánl nekem, az rajtam semmit sem csinál. Lehet a Pro Series Hennánál is működne a kísérletezés. :)

      Törlés
  2. Hasznos bejegyzés lett :)
    Bár ne lennék ennyire lusta hozzá, pedig csak húsz perc az életemből pár havonta :) ráadásul nekem az is elég, ha a szálakat befogja, úgyhogy nem is kell ecsettel bíbelődnöm, elég fülpulcival felvinni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :)
      Akkor nagyon szerencsés vagy. :) Én kicsit kényes vagyok a formára, meg nem is valami dús sajnos, úgyhogy csak a szálakat megfesteni nem elég.

      Törlés
    2. Igazából nem, csak az én arcomat rettenetesen megkeményíti, ha a bőr is be van színezve, úgyhogy azt semmivel sem szoktam. De már a szálak befestése is hatásos, sokkal összeszedettebb az egész és látszanak a vékonyka, "színtelen" szálak :)

      Törlés