2016. augusztus 5., péntek

Sminktárolás


Ma egy jó hosszú képes poszttal érkezem, ami a sminktárolásomról fog szólni, avagy mondhatni megengedem nektek, hogy kutakodjatok kicsit az én miniatűr, de annál tartalmasabb kis birodalmamban. Én nagyon szeretem az ilyen jellegű posztokat, mindig első gondolatom ha egy blogger a sminkjeiről beszél: vajon hol lehet a többi? Normális, hisz lányok vagyunk. Kíváncsiak és turkálósak. Amúgy én vagyok az a tipikus rossz vendég típus, aki mindent megnéz más fürdőszobájában. Természetesen nem nézegetek be szekrényekbe, meg fiókokba, de az elől hagyott dolgokat szeretem megstírölni. Mint a rossz macska, de tényleg.



Nem szeretnék túl nagy leírásokat fűzni a dolgokhoz, egyrészt mert olyan szépek a képek egymás után sorba rakva, másrészt meg nem hiszem, hogy különösebb kommentálást igényelne. Egyébként nincs az összes termékem itt, néhányat külön tartok eldobozolva, és várják a sorsukat - ha nem hiányolom őket egy idő után, akkor búcsút intek nekik.
Sminkelni az íróasztalomnál szoktam, az ablak párkányra vannak téve a mindennapos dolgaim egy kis neszeszerben, meg egy kis kaspóban, a szutykos szivacsok is itt várják a szebb jövőt. 
Mivel itt töltöm a napom nagy részét, tehát itt tanulok, meg blogolok, meg még a tv-t is innen nézem, a legszebb vacsoráim is itt költöm el, ezért az összes sminktermékem az íróasztal melletti sarokszekrény kis polcain vannak.
A fő tárolóm egy ilyen akril dolog, amit sokat láthattatok már videókban, igazából semmire sem való, annyira pici, de vitathatatlanul jól néz ki. A pillanatnyilag használaton kívüli apróságok vannak itt, illetve az összes rúzsom, meg egy kóbor kézfertőtlenítő. Valószínű egy összetettebb smink készítése után hagyhattam ott.
Az ecseteim és az összes nagyobb palettám pedig szépen összehangolva, fonott hatású műanyag tárolókban vannak. Szerintem nagyon jól néz ki az összkép.
Legalul található egy fehér fiókos láda, amiben régebben tároltam a sminkcuccaim, jelenleg kiegészítő elemek vannak benne, meg körömlakkok. Semmi izgi, de a felső fiókot azért meg kellett mutatnom, mert ott van aztán van habzsi-dőzsi. :)


















Ti hogyan tároljátok a sminkjeiteket? :)

4 megjegyzés:

  1. A neszi meseszép, a színe, a mérete, a masni, mindene gyönyörű!
    Nagyon szépen rendben tartod a dolgaidat, jó volt végiglapozni a képeket.
    A műanyag átlátszó tartót ezer éve nézegetem, eddig féltem attól, hogy nem fér bele túl sok minden, de most, hogy megmutattad a tiedet, valószínűleg be fogok ruházni rá, mégiscsak esztétikusabb így. Az is nagyon jó, hogy az ecsettartó és a kosárka passzol egymáshoz.
    Elfogadnám ezt az asztalkát :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a gond, hogy az a tároló tényleg nagyon pici, elég nagy szelektálást is tartottam, hogy végül legalább az beleférjen, ami épp nem az itthoni vagy az egyetemi mindennapos neszimben van. Ha nincs sok cuccod, akkor viszont szuper lehet. Én utólag vettem meg a rúzsos rendszerezőjét, ami szuper döntés volt. Kicsit drágább volt így persze, de nem baj, mert így még jobban ki tudtam használni.
      Magasságra se elég nagy, mert mondjuk a legmagasabb dolgok, amik belefértek, azok a Color Tattoo-k.
      Akárhogy is, imádom. :)

      Törlés
  2. Mindig irigylem azokat, akik ilyen szépen rendben tudják tartani a sminkes szekciójukat, mert én sajnos pont az ellenkezője vagyok, és mindent csak behányok a fiókba. Mármint nyilván megvannak a külön szekciók, meg vigyázok a dolgokra, de összességében azért elég rendetlen a dolog. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elég rendmániás vagyok, na jó, túlságosan is. Mondjuk ne érezd rosszul magad, szerintem a kaotikus sminktárolásnak is megvan a maga hangulata. Pl. a barátnőim is mindig csak összehányva tartották a sminkcuccaikat, és egy időben én is próbáltam szándékosan kupit tartani. :D

      Törlés