2016. augusztus 19., péntek

Smink | Electric Storm + VIDEÓ!


Történelmi pillanat következik most a blog életében, ugyanis ezzel a mai sminkkel szeretném közzétenni az első videómat is. Erről a dologról szeretnék pár szót szólni, vagyis inkább tisztázni, úgyhogy még mielőtt bármibe belekezdenénk, ezt szeretném letisztázni röviden. Magáról a sminkről annyit, hogy még a tavasszal kitaláltam, hogy egy régebbi sminket - ami még mindig elérhető a blogon is -, újra kellene alkotni. Már csak úgy kíváncsiságból is, hogy a stílusom és a technikám mennyit változott azóta. Az első kiadás itt érhető el: KATT.






Most pedig pár szó a videózásról. Őszintén szólva már nagyon régóta gondolkodom, és próbálgatom a lehetőségeket, de sosem voltam elégedett az eredménnyel, és nem azt mondom, hogy nem éreztem jól magam a kis játszogatások közben, de a videózás fele annyira sem tesz boldoggá, mint a blogolás. Még maga a videózás csak csak, de az utólagos szerkesztéssel voltak gondok.
Kb. egy hétig csinálgattam apránként, próbáltam szavak nélkül is egy értelmes videót összeszedni, és lehet nem a leglátványosabb, meg legdizájnosabb videót sikerült összehozni, de én úgy gondolom, hogy első videónak nem rossz.
A legnehezebb mégis az volt, hogy találjak egy zenét alá, ami élvezhető, megnyugtató, nem az a tipikus bjúti guru nóta, ráadásul bele illjen a témába. Hát nem jött össze, eléggé ráuntam a szabad zenei könyvtárak böngészésére, úgyhogy az első szimpatikus dalt betettem alá, mert jó' van az úgy. Valószínűleg megpróbálkozok a továbbiakban a narrációval, legalábbis amint szerzek egy jó mikrofont.
Aztán persze a sok kínlódás végére, nem tudom mit műveltem, de egy HD minőségű videót a Sony Vegas teljesen elrontott képminőségileg - a fények amúgy sem voltak jók. Elég gyorsan elegem lett belőle.


Mivel úgy érzem, hogy a blogom már kinőtt pár dolgot, és kicsi a tér, ezért biztos, hogy láthattok még videókat, főleg smink téren, mivel azt hiszem ez érdekel engem legjobban. Lehet, hogy csak egy zenéset készítek, lehet narrálok, de nem kizárt, hogy egy beszélgetős készülj velem vonal is beköszön. Viszont egyenlőre mással nem szeretnék foglalkozni.

A legnagyobb félelmem ezzel kapcsolatban, hogy elkezdenek rólam mindenféle szőke nő sztereotípiák keringeni, hiszen az ismerőseim java ismeri a blogomat (csak azt tudnám honnan). Nem érdekel ki mit mond, vagy mennyire tartja cikinek a dolgot. Szeretem én a szépségápolást annyira, hogy ilyen szinten akarjak vele foglalkozni. Ez nekem az életem javát kitölti, és a legkedvesebb hobbim. Viszont egy olyan szakmában szeretnék elhelyezkedni, ami komoly embert kíván, és hát nembiztos, hogy komolyan vennének ezek után.
Ez a dolog úgy szar, ahogy van. Egy nő legyen mindig fitt, meg csinos, meg szépen sminkelt, meg divatos, meg kívánatos, meg mit tudom én, de ha szót mer emelni arról, hogy ezeket a dolgokat hogyan hozza össze, akkor az már rohadtul ciki, és biztos hülye.

Nem vagyok hülye.

Más mérnökök szabad idejükben festenek, meg zenélnek. Ez a hobbi se cikibb, csak egyszerűen nem nevelődik ki az emberekből, hogy aki ezt csinálja, az is lehet ugyanolyan komoly ember, márpedig én nem vagyok az a nagyon vicces, cuki alkat, sőt még kedves sem vagyok. Pont, hogy már mindent túl komolyan is veszek.


A másik bajom, hogy FÉLEK azon korosztály kommentjeitől, akiknek éppen nem szólnak a posztjaim, sem az elkövetkezendő videóim. Nem hiányzik az, hogy napi szinten ötször megkapjam, hogy milyen disznó fejem van, hagyjam abba, és a többi. Az se kell nekem, hogy egymást öljék, hogy ki mennyire korcsabb, meg ki mennyire dögöljön meg, meg ki mennyire fogd be pofád, meg ki mennyire szeret jobban, meg akkor most ki volt az első...

Még nem tudom, hogy legyen. Az is lehet, hogy majd csak a blogon lesznek majd elérhetők a videók, de az is lehet, hogy majd a YouTube-on is, de letiltott hozzászólásokkal, és akinek bármilyen gondolata van, az majd közli a videóhoz tartozó bejegyzésben. Egyszerűen nem hiányoznak az életemből az internet naaagy kritikusai, és a felesleges, értelmetlen beszólásokat egy jó ideig így szeretném minimalizálni.


Úgyhogy igen, ez most jelenleg nekem egy elég negatív dolog. Lehet egy kicsit ki is ábrándultatok belőlem, de én fontosnak gondolom, hogy leírjam a félelmeim. Lehet nem a legjobb stratégia, de én mindent az őszinteségre szeretnék építeni.
Akárhogy gondolkodok, mindig oda jutok, hogy ez a legjobb módja a blogom fejlesztésének, ebben van a jövő. Egyre szívesebben látogatom mostanában a YouTube-ot is a blogok mellett, és látszólag ezzel nem csak én vagyok így. Ha már egyre jobban kedvelem ezt a dolgot, akkor én miért is ne próbálhatnám ki? Persze főállásban továbbra is a blogon szeretnék tevékenykedni.
Minden kezdet nehéz, és sokszor egy hatalmas csalódás, de ki tudja, hátha megszeretem az idő múlásával, és az egész egy pozitív dologgá alakul.




Hogy a sminkről is essen pár szó.
Nagyon szeretem az erősebb sminkeket viselni, főleg drámai műszempillával. Sokat gyakorlok, és olyan furcsa régebbi sminkeket visszanézni, vagy visszagondolni rájuk. Kezdem lassan kitapasztalni, hogy milyen forma mutat rajtam jól, ha ekkora intenzitásról beszélünk, ugyanis az a technika, ami megfelel egy natúrabb sminkhez, valószínűleg egy erősebb sminket úgy mutat, mintha valaki jól elvert volna.Viszont azok a szokásaim, amiket mostanában az erősebb sminkekbe beleviszek, nem nagyon jók a natúr sminkekhez, mert úgy nézek ki tőle, mint aki nem nézett aznap tükörbe. Furcsán hangzik, de ez így van.

Én most kezdtem el felfedezni a celluxos-cicás módszert, ami nagyon bejön. Eleinte fura volt, nem is kísérleteztem sokat vele, de egyre jobban érzem magam ettől a sminktől, sokkal nagyobb önbizalommal is viselem a feltűnő sminkeket, elvégre már nem úgy nézek ki, mint egy emo, hanem tényleg azt mondom, hogy na ez már jól néz ki! Egyébként erről is szeretnék majd posztot írni, hiszen sokan szenvedünk abban, hogy bármilyen sminkben komfortosan érezzük magunkat otthon, meg élvezzük az egészet, de mondjuk egy buliban már szorongunk. Még mindig a helyén van? Nem nézek ki vele hülyén? Nagyon ciki?
Ahogy a vörös rúzst megtanultam viselni, úgy ezt is megszeretném.

Egyébként tudom, hogy ugyan ez a forma kihozható cellux nélkül is, ráadásul még szebb is. Biztos majd kísérletezni fogok, de egyenlőre azt hiszem ez így marad.





Ha bármi van, amit hozzáfűznétek a témához, legyen az maga a smink, vagy esetleg a videózás, azt szívesen olvasnám. Főleg a videóról. Már a több videó áll készen, szóval nem valószínű, hogyha valaki ad valami tippet, azt már a következőben viszont látja, de az ezután készülő videókban mindenképp ki fogom próbálni.

Rendszerességet nem ígérek. Akkor készülnek majd videók, amikor lesz kedvem és energiám ezzel foglalkozni.

Puszi!

2 megjegyzés:

  1. Én is hasonló okok miatt nem fogok videózni soha, főleg azért, mert amíg a blogom nagyrészt 16+ év felülieknek szól, a videókat maximum 16 évesek néznék, én pedig ezt nem szeretném, bármennyire is gázul hangzik, sajnos van elég ismerősöm, akik alapján megtapasztalom a dolog negatív részét. Maximum privátban, csak a blogról tenném elérhetővé, de itt jön a másik, a szerkesztés része, ami számomra az ördögtől való, és a technikai kapacitásaim is végesek, úgyhogy ezt az egészet inkább nem erőltetem, elsősorban a saját nyugalmam érdekében, a blog miatt is pont eleget idegeskedem :D
    Legyenek beszélős videók! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Be is ijedtem rendesen, amikor láttam a kiírásod arról az üzenetről, pont akkor töltöttem fel ezt a videót... de azért hátha. :D
      Lesznek, lesznek, ma már gondolkodtam is, hogy de jó lenne a haul és elfogytak posztokat átvinni, mert annyi mindent szeretnék mondani a termékekről, de hát nem 600 oldalas regényre vágynak az emberek, akkor egy posztot akarnak olvasni, szóban jobban kiélhetném magam. :)

      Törlés