2016. augusztus 16., kedd

Small bag essentials | Fesztiválos kiadás


A múlt héten egész végig fesztiváloztam, részben ez is inspirálta a mai posztot, illetve egy kérés is érkezett ezzel kapcsolatban, aminek örültem nagyon, mindig jó érzés, ha kíváncsiak a véleményemre. Szóval nekiestem a dolognak. Nem tudom, hogy a nagy fesztiválos szezon tart-e még, megy-e még valaki valamire, de hát úgy gondolom, ha késő is a dolog, azért csak jobb egy olyan táska-belsőt bemutatni, ami reális, és eltudom mondani, hogy mit mennyire használtam ki, mint amit csak úgy összedobtam, hogy az lesz nálam, de még én magam sem tudom mennyire hasznos az összeállítás.
Hasonló poszt már volt a blogon, esküvős kiadásban itt.






Én ezt a hosszú pántos táskát tartottam magam mellett egész héten. Pont ideális a mérete egy fesztiválra, koncertre. Igaz egy üveg víz már nem fér bele, de azt úgyis legtöbbször a sátorban ittam, kis méretű fesztivál helynek hála ez nem jelentett problémát, illetve vén rókák nagyon elegánsan, műanyag pohárból ittak kint egy padon a parkban, szóval ez nem jelentett hátrányt.
Nappal és este is ez volt nálam, nem cseréltem táskát egyszer sem.

Mivel ez egy fesztivál verzió, ezért értelemszerűen bővített. Egy ♥-el fogom jelölni, ha valamit egy egyszerű hétvégi buliban is magamnál tartok.


Női dolgok - szükség szerint, nálam most a természet csak a tisztasági betéteket igényelte, amiből nagyon szeretem ezeket a különcsomagolt darabokat, sokkal higiénikusabbak.
Sebtapasz - egy pingvines és egy citromsárga, mert mégiscsak fesztivál.
Ajakápoló és kézkrém - két kritikus pontom, így ezeket nem hagyhattam ki, és használtam is őket rendesen.
Csatok - esténként mindig kiengedtem a hajam, és ilyenkor a hajgumi ment a kezemre, a többi a táskába vissza, majd reggel kivettem őket, és visszatettem a hajamba. Nahát.
Cukorkák ♥ - az egyik mentolos, a másik málnás PEZ. Tiszta lehelet és hasonlók.
Tükör ♥ - mindig van nálam, leginkább hétvégén vettem hasznát, amikor már sminkeltem is.
Fekete szemceruza - a szemzugomban nem igazán szeret megmaradni a tusvonal, szóval ha javítani kellett a problémát, akkor ezzel tettem meg, mivel most egy zselés tusom van. Egyszer kellett csak használnom szerencsére.
Műszempilla doboz - ez is csak hétvégén volt nálam, és nem volt indokolt, hogy a kis táskámban tartsam. Egyszerűen csak amikor visszamentem (minden nap hazajártam tusolni és ebédelni), akkor ebbe tettem bele, és lustaságból nem raktam át a hátizsákomba a többi cuccom közé. Lefekvés előtt, amikor mostam le a sminkem, akkor ebbe tettem vissza a műszempillákat. Van is benne két pár, akik mosásra várnak.
Mini kiszerelésű babapopsi törlő - ebből több is volt, csak ugye elhasználgattam őket, végül már csak ez a Nivea maradt, ami baromi drága volt, és valahogy nem szédültem el tőle, mert olyan száraz, de meglepően jól leszedi a sminket. Ezt használtam minden másra is, kezemre is, arcomra is...
Kulcs, papírzsebkendő
Testpermet - nem nagyon használtam, csak reggelente, amikor felkeltem és fel akartam frissülni, de egyébként nem hiányzott, hogy illatfelhő legyen körülöttem, és rettenetesen hideg volt. Azért nem bántam, hogy ott volt.
Ősrégi Nokia ♥ - mindig a rendes telefonom van nálam, de nem örültem volna, ha ellopódik míg alszok vagy valami történik vele, vagy ha kell és lemerül, illetve olyan nagyon szelfizős mániám sincs.
Pénztárca ♥ - mini verzió egy kis pénznek, illetve az igazolványomnak. Nem számítottam rá, hogy vezetek, vagy hatalmas bankkártyát és hűségkártyát igénylő shoppingolásra indulok, szóval semmilyen más kártyát nem vittem magammal, és nem is volt rá szükségem.

Igazából ennyi lenne a dolog. Talán még a Strepsils és a C-vitamin maradt ki a buliból.

Ti miket tartatok magatoknál ilyenkor?

4 megjegyzés:

  1. Én is már lefotóztam a Szigetes mi van a táskámbanhoz a dolgokat, mindegy, hogy túlvagyunk már a fesztiválokon, jó lesz az jövőre is! :D
    Én megőrülnék egy régi telefonnal, főleg, hogy mindenkivel már interneten beszélek ilyenkor is, meg abban van a menetrend, minden, úgyhogy veszélyesen élek :D Jó, mondjuk én egy batár fényképezőgépet is hurcolok, az rosszabb, mint egy drága telefon :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem azzal nincs gondom, mert az igazán fontos emberek ott voltak, a többi meg tud várni egy hetet (vagy ismeri a számom), mert gané vagyok, és amúgy se válaszolnék senkinek se előbb... :D Nem nagyon van internet függőségem, egyedül az instagram hiányzott.

      Törlés
  2. Áhá! Szóval így csinálod! :D
    Köszönöm, hogy ilyen gyorsan elkészült a bejegyzés, előbb olvastam el az esküvőset is, hétvégén már hasznát (hasznukat) is veszem, szóval remek időzítés, és nagyon hasznos bejegyzés. :)

    (Sokkal reálisabb, mint amire számítottam...magamból kiindulva valami nőitáska-varázslatra gondoltam minimum - ugyanis a női táskák mindent elnyelnek, és nekem mégse fér bele sose semmi, ami kéne. :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát azért ez se semmi, használt műszempillák, a legfontosabb... :D Amúgy a szúnyogriasztó kimaradt, de azt nem is használtam annyit. Ott voltak a dohányosok, ők elriasztották őket. :D

      Törlés