2016. augusztus 12., péntek

Júliusi haul


Végre valahára érkezem a júliusi szerzeményemmel, a statisztikákat nézve mindenki örömére, hiszen nagyon szeretitek ezeket a posztokat. Egyet tudok vele érteni, de én néha már csak a fejemet fogom, hogy ezt a kupacot hogy tudtam összehozni? Na most július folyamán azért viselkedtem, és örömmel látom, hogy klassz cuccokat sikerült összeszednem, amik tényleg a hasznomra tudnak válni.


Szükségem volt már egy új elegáns kisruhára. Anya örömére vééégre nem feketét vettem. Hanem sötétkéket. Fejlődésnek vagyok indulva, egyre nyitottabb vagyok a színek felé. Oké, tudom pocsék a humorom, ne erőltessük tovább. Mindenképp testhezállót akartam, ami valamilyen formán kicsit nyitottabb, főleg a hátrészt szerettem volna mélyebbre, mert hátam az van, de mellem nem nagyon. Sikerült is találnom egy ilyet. Teljesen egyszerű, kicsivel térd fölé ér, a hát része a hátam közepéig nyitott, és ilyen tenglengekkel van az egész feldobva.


Kis visszafejlődés, a meleg nyári estékre vettem ezt a fekete kis rongyot. Teljesen laza az egész, hogy az uramat idézzem öregasszonyos, vagy terhes nős. Hát az lehet, de ebben tényleg nincs melege az embernek, úgyhogy nem nagyon érdekel, néha a kényelmet is kell szolgálni, nem csak a szexiséget. Bár azért jobban szeretek szexi lenni, de azért ilyen is kell. A pántjai kis kötöttek, nagyon kis aranyos felső.



Úgy éreztem, hogy bőven itt az ideje felfrissíteni a partitáska részleget, mivel több darabom már megcsúnyult, elkopott, valamit pedig nem tudok a tepsi telefonom miatt már használni, meg amúgy is jól esik valami új. A bézs színű egy teljesen egyszerű, annyi egy hibája van, hogy nem lehet rá fület akasztani, így ez tényleg csak kézitáska, de nem baj végül is, csak hova akasztom pisilésnél? Mind láttunk már diszkós vécét, nem szívesen tenném le sehova.

A kék meg szuper dögös. Ez az a teljesen kemény darab, amik egyben önvédelmi fegyver is, és mivel egy nagyobb méret (a telefonomhoz vásárlom a táskákat), ezért üres állapotában is kb. 2 kiló. Az egyik oldala apró kövecskés, míg a másik kék csillámos. Azt tartod kívülről, amelyik jobban megfelel az outfitednek, tök jó, sok az egyben. Különben nagyon drága volt, de ha kéket látok, sajnos annak nem tudok ellenállni. Főleg ha még csillog is.


Elfogyott a samponom a szülői házban, és mivel nem szimpatizálok anya mindenféle gusztustalansággal telenyomott samponjával, ezért mindenképp pótolni akartam. A meglévő Subrina Recept samponom nagyon bejött, gondoltam kipróbálom ezt a virágosat, ami a korpás hajra van, de főleg hajerősítő hatású. Hát illatra, színre, de még állagra is olyan, mint a virágos Cif tisztítószer. Nem nagyon szeretem használni, de egynek elmegy.

Óriási kedvezmény volt a DM-ben a Batiste Cool & Crip Fresh szárazsamponjára, így annyiba került, mint az eddig használt szárazsamponom. Gondoltam ennyiért megéri a próbát. Gyerekek. Elájultam tőle! NÉGY!!! napig toltam ki vele a hajmosást. Hát tényleg megéri az árát, viszont két használat után túl sokkal könnyebb lett a doboz, és olvastam is, hogy gyorsan fogy. Szomorú, de eztán minden akciót kifogok használni egy utánpótlás vásárlására. Szerencsére kb. havonta van egy hét, amikor valamelyik boltban olcsóbban be lehet szerezni.

Már két haul posztból is kifelejtettem, meg majdnem most is, de végre ide került az Olival csalános hajolaja is, ami most a hajam legjobb barátja. Nagyon szépen ápolja a hajvégeket, napi egy pumpálás ajánlott. Hát én hajmosásonként használok kb. 5-6 pumpálást, ami egyébként sok lenne, de mivel hajlamos a hajam törni, és egyszerűen sosincs maradéktalanul egészséges állapotban, maximum hajvágás utáni első tíz percben, így kell is etetni sok-sok egészséges dologgal.

Kellett egy utánpótlás deo, mivel a Garnier hála égnek lassan elfogy, a Biobaza meg sajnos nem túl jó döntés a negyven fokokra. Nagyon szeretem a Nivea deo-kat, most egy ilyen minden mentes Pure&Natural került a kosaramba. Nagyon jó az illata, és bár az izzadásgátlása nem kiemelkedő, a kellemetlen szagokat maximálisan elfedi. Nem hagy a ruhákon sem semmilyen nyomot.


A jutalomfalatok sem maradhatnak ki most sem. Egy kisebb pénzösszeget ott hagytam egy kínaiban. Tényleg kicsit. Úgy szeretem, hogy az egyik kínai áruház olyan termékeket is árul, amiket egyébként csak ebay-en lehetne megvenni, ráadásul ugyanolyan jó áron. Miután átrágtam magam a sok Naked 8-as paletta között, megláttam ezt a 24-es palettát, ami főleg hideg, matt barnákat tartalmaz, nekem ez gyengém, és tényleg nehezen találok olyan nude palettát, aminek minden színe passzol hozzám, és nincs telenyomva mindenféle arany meg bronz színnel. Úgyhogy ezt mindenképp meg akartam vásárolni, és azóta is jóban vagyunk.

Ebay-ről rendeltem meg ezt a W7 Smokin’ palettát kedvezményes áron. Ez a márka egyik legújabb terméke, és tökéletes Naked Smoky hasonmás. Oda meg vissza vagyok érte. Készült róla poszt is, már kint van, vagy a napokban kint lesz.

Tartalékba vettem egy Aura Correct Me! korrektort. Nagyon meg vagyok vele elégedve. Azt hiszem most újabb 4 évig nem váltok.

Két Maybelline Color Tattoo is bepofátlankodott pár hónapja a szívembe, és mivel nem tudtam azóta se kiverni őket a fejemből, ezért végre megvásároltam őket. Mindkettő a Creamy Mattes vonal tagjai, az egyik a Creme de Nude, a másik pedig a Creme de Rose. Sokkal jobb minőségűek, mint a sima CT-k, ami a tartósságot illeti.

Megleptem magam a Golden Rose egyik új dobásával, a Longstay Matte liquid lipstick 03-as árnyalatával, szintén érkezik róla teszt, vagy már kint is van. Olyan jó, hogy tisztába vagyok az időzítésekkel, nem? :D


A Lilly drogériának és a Maybelline-nek van egy közös programja. Ha bármelyik Lilly drogériában 400din felett vásárolsz Maybelline terméket (ami nem nehéz, kb. 2-3 termékük van 400 alatt), akkor kapsz ilyen szelfi botot. Az akció nem határos, minden Lilly-be kiküldenek valamennyit, és ameddig a készlet tart alapon működik. Már nem először van ez az akció, de már régen lecsengett a legutóbbi, hát úgy néz ki csak sikerült találnom még egyet. Nem volt szándékos, nem is kerestem egyszer sem de nagyon örülök neki. A Creme de Rose után kaptam.

Különben dettó ezeket a botokat lehet megvenni 450din-ért a kínai boltokban, szóval azt hiszem jól jártam, elvégre 700din-ért egy CT és egy gombos szelfi bot, Maybelline és Lilly felirattal. :) Bár a telefonom eléggé nyögve fér bele.


Az előbb emlegetett kínais zsákmányolás, a paletta mellett vettem ezt a csomó műszempillát. Az eddigiekből tanulva, most a nyáron több fullos sminket is készítek, és majd az év folyamán szerkesztgetem, meg közzéteszem őket. Ezúttal nem etetem magam olyannal, hogy ráérek majd sminkelni, most biztosra megyek, nem szeretnék megint hónapokon keresztül sminkek nélkül posztolni, főleg, hogy néhányan szokták hiányolni, és én magam is.
Szóval ne lepődjetek meg, ha karácsonykor spagetti pántos topban leszek, és papagájnak vagyok sminkelve.


Ha már úgyis a városban jártam, és őrült módjára szórtam a pénzt, akkor gondoltam, hogy belefér egy Legyél te is párizsi nő könyv szerb nyelven – elvégre harmad annyiba kerül, mint a magyar, és azt nálunk nem is lehet beszerezni. Oda meg vissza vagyok érte.


Szegeden is jártunk. Ezúttal sminkeket nem vettem, de azért a könyvek nem maradhattak ki. Még a Pepco-ba is bementem, de fintorogva jöttem ki. Az egy sima kínai bolt, csak sokkal drágább. Jó, azért egy-két Freedom rúzst vehettem volna a hiszti helyett, de nagyot csalódtam akkor is, mert még a rúzsok is egy nagy dobozba bele voltak öntve, oszt keresd. Akkó' nem kő'... Na de megvigasztaltam magam az Alexandrában. Mindhárom könyv akciós volt, lentebb le is írom mennyire, illetve a Pagodába is bementünk, ahol mindig megnézegetem az illóolajokat, majd visszateszem és sírok a következő alkalomig, hogy miért nem vettem. Az egyik egy alma-fahéj illatpáros, a másik pedig egy Spa illatú, aminek teljesen pasis illata van, ami nem gáz, mert nagyon szeretem a pasis illatokat, főleg ezt a fajtát, mert nagyon megnyugtató.

A könyvek:
Emma Donoghue : Érzékek tánca 3699ft helyett 1850ft
Jojo Moyes: Páros, páratlan 3690ft helyett 1845ft
Kate Long: Rossz anyák kézikönyve 3900ft helyett 780ft

Ti miket vásároltatok mostanában?

7 megjegyzés:

  1. Imáááádom azt a kék Batiste szárazsampont :D Mostanában mondjuk mindig másikat veszek, de az tuti fegyver :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaja, eddig a legjobb. :D A többit még nem próbáltam, de szerintem nem is akarok kísérletezni tovább.

      Törlés
  2. Bocsi, ha nem egészen idetartozik, de egy mi van a partitáskában jellegű posztot szívesen olvasnék - illetve ha volt, kaphatok egy linket? Van kis, koncertre járós táskám nekem is (nem szívesen adom le a ruhatárban, viszont szimatszütyővel nem tolhatom végig a koncertet, mert útban van), és sose tudok belepakolni...Olyannyira nem, hogy néha a szimatszatyrot is telepakolom, és mégse viszek valamit, ami - mint később kiderül - fontos lenne...nem vagyok túl helytakarékos...xD

    Egyébként cipőt vettem, kézfertőtlenítőt, fehérneműket, néhány hajszínezőt, és egy leárazott essence pirosítót (az utóbbi két hétben).
    Ígéretesnek tűnnek a matt CT-k, nekem a "simák" egyáltalán nem váltak be.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Épp most értem haza fesztiválról, szóval ha gondolod, akkor készíthetek róla egy posztot (meg nekem is eszembe jutott), de volt már valami hasonló poszt, de az nem épp egy koncertes túlélő szett, de azért nézd meg ha gondolod:

      http://my-other-part.blogspot.rs/2015/07/small-bag-essentials-eskuvoi-tatyo-lakok.html

      Annó nekem is volt szimatszatyrom, de egy pulóveren meg zsebkendőn kívül sosem tartottam magamnál semmit. :D

      Most nem tudom mennyire sürgős, jövő hétvégéig meglesz. :)

      Törlés
  3. A Batiste szárazsampont én is most fedeztem fel, nem akartam elhinni, hogy annyira jó, de vettem egy kis kiszerelést a nyaralásra, és tényleg. Annyira. Jó *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én se akartam elhinni. Egyre biztosabb, hogy újra vevős termék. :)

      Törlés
    2. Remélem, nálunk is gyakran akciózzák majd, nem vagyok hajlandó a teljes árat kifizetni érte, viszont nagyon szeretném még használni :D

      Törlés