2016. augusztus 30., kedd

Három kívánság | Sleek & Red Cherry


Hosszú idő után megint csak jelentkezem egy ilyen kívánság listával. Mivel nemrég adtam le a "kicsi" rendelésem a Kiko-nál, ezért ezt a kívánságlistát valószínűleg legközelebb csak karácsonykor veszem elő újra. Rendelni a MUP-ból fogok, és valószínűleg pár Red Cherry műszempilla is becsúszik, mivel hasonló áron van a kedvenc Aura pilláimmal, és szeretném kipróbálni, hogy melyik a jobb. Na de ne szaladjunk előre, egyenlőre maradjunk a Sleek kiszemeltjeimnél.



Antique és Suede pirosítók
Egy kalap alá veszem őket, hiszen mindkettő ugyanabból a célból lesz rendelve. Na jó, igazából csak a netet böngészve nem tudtam eldönteni, hogy melyik lenne a megfelelőbb árnyalat, meg igazából mindkettő tetszik is. Arra kellett rájönnöm, hogy nem szeretem a csilli-villi pirosítókat. Független attól, hogy igazából nagyon fehér a bőröm, sokkal többet használok egy pirosasabb, téglásabb árnyalatot, mint egy szép rózsaszínt, de még az se annyira kedvenc, mint a direkt barnák. Illetve a nyáron legtöbbször csak egy sárgásabb matt bronzosítót és highlightert használok, de az all time favorite (utálom az angol kifejezéseket, de most úgy kéri ez a szövegkörnyezet), az a hideg sötétbarna, és a highlighter. Gyönyörű! Ráadásul lehet, hogy pár arcformázó termékem kiszóródik az öregsége miatt, és nem is szeretem őket, szóval kell új. 

Ultra Mattes V2 Darks paletta
Ez már szerepelt egy ilyen listában, de most már tényleg meg akarom rendelni. Nagyon régen rendeltem utoljára MUP-ból, ráadásul nem is volt ezen kívül konkrét termék, ami érdekelt, egy paletta miatt meg nem rendelek, hiszen ugyanazt a postaköltséget fizetem több termékért, mint egyért. Persze mire lett több kívánságom, addigra a kívánságaim elfogytak. Egyszerűen lehetetlenség egy limitált Sleek palettát kifogni a szerb oldalon, mert mire elérhetővé teszik őket, és rányomnád a rendelés gombot, már azt írja ki, hogy az összes eladva. Száz szónak is egy a vége, lényeg, hogy most már több minden van a listán, jöhet. Csak akkor meg ez van kifogyva, akkor hoznak, és kifogy aaaz... Aki még nem próbálta ki a MUP-ot, az hajrá, garantált idegbaj, mire minden termék lesz egy időben. :D
Tetszik, hogy egy hétköznapi smink ugyanúgy kihozható belőle, mint egy színes, ráadásul ezek a kedvenc színeim. Kivéve a zöld, de ahogy nézem a neten a fotókat, szívesen kipróbálnám magamon pár sminkben azt is.


Red cherry szempillák közül ezeket néztem ki magamnak. Sokan imádják őket, valakitől már azt is hallottam, hogy mást nem hajlandó használni, eléggé üldöz a kíváncsiság. Szerintem ha egyszer sikerül leadni a rendelést, akkor csinálok is egy összehasonlító posztot is az Aura szempillákkal, elvégre jelen pillanatban mindkét márka elérhető a MUP-ban, és hasonló áron.

Nektek ezek közül megvan valamelyik termék? Szeretitek?
Mi van a kívánságlistátokon?

P.S.: A videók a YouTube csatornán is elérhetőek lesznek, nem csak a blogon keresztül, de kommentelni egy jó darabig még mindig csak a blogra lehet. Puszi!

13 megjegyzés:

  1. Suede look very nice!!!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Az Antique amúgy elég csillámos, arcon mondjuk nem látszik, de a panben tele van :D Az Ultra Mattes Darksot pedig imádooooom <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az nem baj, csak ne nézzek ki úgy, mint akit megnyalt egy képzeletbeli állat. :D
      Nem is tudtam, hogy neked meg van a Darks. Bár ahogy most visszanéztem tényleg. Kell még tanulnom, hogy a legnagyobb rajongód lehessek. :D

      Törlés
  3. Remélem, hogy majd írsz a pillákról, iszonyatosan érdekelnek "élesben". :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó messze van az még. :D De fogok, ha végül tényleg veszek, nem megint csak fogadkozok.

      Törlés
  4. Az Antique nekem is listás, de kinéztem vagy hat pirosítót, és azért az árban húzós lenne egyszerre - szóval most várok, hogy vagy két itthoni pirosítóm elfogyjon, és akkor úgy teszek, mintha szükségem lenne rájuk, és bevásárolok. De egyébként általában nincsenek is egyszerre készleten, és jobb szeretek egyszerre rendelni, mert úgy jobban megéri a postaköltség - amit valamiért mindig sajnálok rákölteni a rendelésekre...

    A V2 pedig egy fantasztikus paletta, egyszerűen imádom.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy teszek, mintha szükségem lenne rájuk. :DDD Baromi jó humorod van! :D

      Alig várom, hogy én is imádjam. :D

      Törlés
  5. Megevttem az Antique pirt, haaat... Talan haromszor vagy negyszer hasznaltam :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó... mi volt vele a gond? Túl csillámos volt, vagy miért?

      Törlés
    2. Kezdjük ott, hogy nem bírtam kinyitni, és az egyik nyitási próbálkozásnál kiesett, repült egy hatalmasat, és darabjaira tört. Ki ne maradjon a sztoriból, hogy ez a kicsomagolás utáni első pillanat volt :D "Megjavítottam" alkohollal, de ha felviszem az arcomra, csak csillám látszik, így "fedő" pirosítónak szoktam használni egy matt pír fölé.

      De ősszel adok neki még egy esélyt.

      Törlés
    3. Sajnálom. :(
      Talán ha nem törik össze akkor megmaradt volna az eredeti színében. :/

      Törlés
  6. Jajj a V2-t nagyon szeretem gondolatban még mindig, de sajnos már alig veszem elő. Na, majd most ősszel haha.
    A Red Cherry pillákat én is ki akarom próbálni, de mindig elfelejtek rendelni belőlük. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, olyan tökéletes őszi paletta. Csinálj majd vele sok sminket! :)

      Törlés