2016. augusztus 2., kedd

Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick


Sosem volt rám ez jellemző, de mostanában egyre inkább azon kapom magam, hogyha kijön egy kedvelt márkám egy nagyon ígéretes újdonsággal, akkor vadmacskaként vetem rá magam. Na keringettem egy ideig, mire végre bevállaltam egy ilyen Golden Rose folyékony rúzst. Bár tudom, hogy az új matt vonaluk nagyon erős, ez a termék valahogy mégiscsak sokkal drágább a termékválasztékukban. Addig-addig, hogy a cica ráharapott az egérre, és megvettem az egyik legszimpatikusabb árnyalatot.




Elegáns fekete kis dobozt kapott, ami mindig is jellemzője volt a márkának, de most ezt is megújították. Mostantól a matt dobozon fényesen szerepel a márka új logója. Nagyon jól néz ki, ez az első doboz, amit nem dobok azonnal a kukába, hanem ebben tárolom magát a kincset.

A rúzs kialakítása is nagyon elegáns, matt fekete kupak, magán a terméken csak a legfontosabb infók (minden más a fekete dobozon található). Kézbe venni is igazi luxus érzés, GR drága nem viccel mostanában. Amúgy engem totál a Jeffree Star rúzsokra emlékeztet, csak elegáns kivitelben.

Az enyém a 03-as árnyalat. 5,5ml terméket kapunk, amin nem tudom, hogy sírjak-e vagy nevessek. Elég kevés, de legalább tuti eltudnám használni mielőtt tönkremegy.



Az applikátor nagyon érdekes, ilyet még nem láttam. Dupla oldalas, ha jól megnézitek. Mindkét felével vesz fel terméket, így ha az egyik oldaláról elfogy a termék, akkor nem kell a tubusba mártani, hanem egyszerűen megfordítjuk. Vastag ajkúak imádnák. Egyébként nem olyan túl pici, de nem is az a batár nagy, egyszerűen tökéletes a mérete, szépen igazodik a kis vékonyka számhoz is, és annak se lesz vele baja, akinek még vékonyabb van. Nagyon kényelmes használni, tényleg.


Az összes színről minta itt.

A szín egy barnás nude, de nem az a újabban divatos barna, amire úgy ránéz az ember és undorodik, hogy "Te jó Ég, miért?!", mert hát sajnos ez az új divatot valaki vagy imádja, vagy nagyon nem -pl. nekem sem jön be-, és nehéz úgy találni egy barnásabb nude színt, hogy mindenhol most ezt nyomják, hála égnek van egy jó kis mályvás beütése, úgyhogy ez a rúzs nekem egy igazi jackpot. Bár még így is elég sötét és barnás, úgyhogy ez valószínűleg egy nyári árnyalat lesz számomra, télen nem tudom hogyan fog viselkedni rajtam.

A kezemre húzott mintán még nedves állapotában láthatjátok. A massza kicsit habosabb, nekem totál a NYX Soft Matte Lip Cream jut róla eszembe. Az illata pedig egy az egyben az Essence XXXL matt szájfényét idézi.


Mindent hoz, amit ígér. Tartós, órákig fent van, szépen kopik, nem áll össze az ajkak érintésénél. Nem is szárít, igazából nem is érzem, hogy bármi lenne rajtam. A legfontosabb, hogy tényleg csókálló termék, úgyhogy az uram közelében is merem használni. Pont a csókállóság miatt leszedhetetlen, sima nedves törlő kendővel ne is próbálja meg senki, mert vagy nem sikerül, vagy nagyon sokáig tart. Egyedül annyi, hogy sokkal ráncosabban mutatja az ajkaim, mint egyéb matt rúzsok, ami nem baj, mert nem vészes, de fura.


Bár Instagrammon megkaptam, hogy azt se tudom milyen egy jó folyékony rúzs (az illető törölte a "beszélgetésünket", ne is keressétek), úgy gondolom, hogy most már azért lehet róla sejtésem. Még a kedvenc Aura folyékony rúzsomnál is ütősebb tartósságát tekintve, ráadásul egy 200 forinttal olcsóbb is. Annyi egy bajom van, hogy ezzel az árnyalattal kilőttem az összes lehetőségem, mert ezen kívül még csak egy van, ami tetszik és jól is állna, de nem használnám ki.

Ha egy nyaralás alkalmával találkoztok vele, mindenképp tudom nektek ajánlani a kipróbálásukat. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése