2016. július 31., vasárnap

Vasárnapi ingyom bingyom #15 | NYX Face Awards 2016 Serbia


A mai vasárnapon a NYX versenyéről akarok pár szót mondani, meg főleg a kedvencemet megosztani, aki a szerb csapatban versenyzett. Annyira megszerettem, hogy már mindenhol bekövettem, egyszerűen nem tudok vele betelni. A magyarok nálam nem értek el ilyen szívbe markoló eredményt, sőt, amelyik versenyzőt követtem, most arról is leiratkoztam. Több mindennel is elégedetlen voltam a magyar versennyel kapcsolatban, mind a versenyzőkkel, mind a szervezéssel kapcsolatban. Lényegtelen, nem szeretném, ha szitkozódással telne ez a poszt, pedig most lenne kedvem meghallgatni több embert és vitázgatni. Mindegy is, mert már annyi kommentet elolvastam ezzel kapcsolatban, hogy nagyon, de aki mondana valamit, ne tartsa magában.


Nekem szerb vonalon az az egy dolog nem tetszik, hogy nem lehet a szavazós oldalon visszanézni az összes munkát - persze ott van a YouTube, rögtön kidobja, de mivel kb. 20+ ember jelentkezett, ezért jobb lenne ha egy helyen is meglenne - az oldalon csak az aktuális kör videó vannak fent.
Viszont bejött, hogy csak három szavazatod volt, csalni pedig nem lehetett. Napi szavazás a magyaroknál? Két óránként lehetett... Még csak eszközt vagy böngészőt sem kellett váltani, de még az internetet sem babráltam, szóval az IP cím se változott. Még egy rendes programozót se tudtak felbérelni. Ennyit arról, hogy nem szitkozódom. :D

Na de az ilyen részletkérdéseket hagyjuk, térjünk a lényegre. Mindenki, aki jelentkezett nagyon odatette magát, már akkor is nagyon szoros volt a verseny, pedig még csak a jelentkezésről beszélünk. Tényleg rengetegen voltak, köztük átlag emberek és profi sminkesek is, rengeteg pasival.
Itt nem nagyon figyeltem oda, mert azért idő lett volna mindent átnézni, nem irigyeltem a zsűrit. Jam, és jelentkezésnél senkire sem lehetett szavazni. Aztán amikor kihirdették a top 10 versenyzőt, akkor figyeltem fel Kikára, aki azóta is a legszimpatikusabb volt nekem minden körben. Ok, ő profi maszkoló, kreatív és baromi jó a kézügyessége, de ez nem volt neki különösebb előny. A tehetséghez nem csak egy papír kell a végzettségről. Ebben a versenyben mindegy ki honnan jött, a munkák vérprofik voltak. Viszont mégis az ő munkái álltak hozzám legközelebb. Az előadás stílus, a technika, illetve a karakterek is, akiket megformált.

Jelentkező videó:




TOP 10 - Anime




TOP 5 - Optical Illusion



A verseny eredménye augusztus 1-én jön ki, én nagyon szurkolok Kikának, nekem ő a legjobb. Mindenki videóját megnéztem, és igyekeztem reálisan, szakmailag végig gondolni a dolgokat. Hát mindenki ügyes, senki be se lehet bele kötni. Úgyhogy maradt az, akinek mélyebb benyomást hagyott a munkája.

Nézzétek meg ti is a mostani fordulót:

Kika instagramja:

Ja, és ezt is nézzétek meg, mennyire brutál, ilyen téma lehetett volna most is:

8 megjegyzés:

  1. Húúú, úúú, gyaaa..:D Nemsemmi a csaj! Az első videó nagyon preciz és menő, bár én nem annyira szoktam szeretni ezt a két oldalas megoldást. A második videóban a karakter választás nem tetszik, de az utolsó, hát le a kalappal....Brutálisan jó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A harmadikat én végig leejtett állal néztem. Tényleg brutális. :)

      Törlés
  2. Nagyon menő, sokkal jobbak mint az összes magyar induló próbálkozása :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon ütős munkák. Remélhetőleg a magyar indulók is feltornázzák magukat jövőre. :)

      Törlés
  3. Úúúúristen, de jók! Nagyon tehetséges lány, szépek a videók és jó a zene is alatta. Imádom az ilyen igényes munkákat nézni, sajnos a magyar versenyem leginkább kínomban nevettem.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye?! :D Amúgy muszáj valakivel megosztanom, szóval mondom, hogy meg is nyerte a versenyt. *-*

      Törlés
  4. Hatalmas NYX Face Awards rajongó vagyok, képes vagyok napokig böngészni a videók között. Ezt a leányzót is kiszúrtam már, igaz, csak a jelentkezős videóját láttam, de az irtóra tetszett, viszont ez az optical illusion egyszerűen zseniális!!! O.O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Kíváncsi vagyok mit fog csinálni la-re. :)

      Törlés