2016. július 26., kedd

Univerzális mini objektívek minden telefonra


Ma egy kicsit rendhagyó termékteszttel jövök, ugyanis most nem szépségápolási dolgokról lesz szó, hanem egy eBay-es kütyüről, egy igazi gyöngyszemről. Sokaknál láttam már, hogy vásároltak ilyet, de még soha senkinél sem láttam, hogy írt volna róla, vagy hasznos információt osztott volna meg. Szóval kicsit zsákbamacskát vettem, úgyhogy pont ezért szeretnék szólni róla, hiszen kinek a fantáziáját ne mozgatná meg, hogy olyan képeket készíthet, mint a profik, ráadásul a telefonjával?






Bár fotó nem készült róla, de egy rendes dobozban érkezik, mint általában szoktak az ilyen műszaki kütyük is állni a boltban. A doboz tartalma a három lencse, még objektív sapik is járnak hozzájuk, plusz egy kis bársony szütyő is, amiben biztonságosan tárolhatjuk a táskánkban.

Három lencse érkezik, legalább is azzal a csomaggal, amit én rendeltem, mert azt hiszem van olyan verzió, hogy csak a széles látókörűt adják és a makrót.

Innen vásároltam, olyan $1.55 körül. Ha esetleg már nem érhető el a link, mire a poszt kikerül, nem kell megijedni, kb 1000 másik eladó is tart ilyet, szintén kedvező áron.
Egyébként pirosat rendeltem, de csak azért, mert fekete nem volt, és muszáj színt választani. Lila érkezett, de mivel tényleg nem érdekel a dolog, ezért nem baj.


A kis klip nagyon erős, szóval ahova teszed, tuti ott marad, nem esik le és nem fog elmozdulni. Ki van párnázva felül-alul, tehát nem fog a telefonodban kárt tenni, megkarcolni és hasonlók. Ezzel a részével elégedett vagyok, de kicsit furcsa a menet, nehéz beletekerni az objektíveket. Egy rossz mozdulattal simán tönkretehetjük a menetet, és akkor már nem is fog olyan jól funkcionálni. Szóval figyeljetek, hogy mindig pontosan tegyétek bele!


A szett gyenge pontja a széles látókörű lencse. Szerintem mindent elmond a fotó. Működik, viszont ott az objektív kerete, ráadásul fényévekkel gyengít a fotók minőségén. Ez egy szar. De tényleg. :(
Próbáltam, hogy a makrót leveszem az aljáról, hátha ott a hiba, de nem, úgysem működik.


A legerősebb mind közül a makró. Semmi belógó keret, semmi minőségbeli csúnyaság. A képek úgy készültek, hogy először makró lencsével fotóztam, majd anélkül, hogy a telefont elmozdítanám a helyéről levettem a lencsét, és így készítettem el a bal oldali képet. Döbbenetes a változás. Ráadásul nagy felbontásban is tökéletes a fotó, szóval a moha, és egyéb mini dolgok rajongóinak ez egy tökéletes dolog. :)


Ez egy igen jópofa darab. Vicces szelfikhez szupi, olyan fesztivál alapkellék. Bár keretet ez is hagy, nem tudok rá haragudni, mert azt hiszem ebben az esetben lényeges. Bááár a fotó minőségén sajnos ez is ront. Akár hiszitek, akár nem, ilyen minőségű a front/szelfi kamerám, mint a bal oldalon látszik, és hát a jobb oldal sokkal gyengébb. Valamiért még ezért sem tudok haragudni rá. Egyerűen olyan aranyos ez az objektív. :) Plusz egy pici albi tour is befigyel.


Nem tartom kihagyhatatlan vételnek, de rossznak sem. A széles látókörű lencsét sajnálom, szóval akinek ez a lényeg, annak sajnos nem tudom ajánlani, de akinek a makró és a halszem szimpatikusabb, és szívesen játszana velük, annak hajrá! :)

4 megjegyzés:

  1. Remek teszt :)

    Látszik, mennyire le vagyok maradva, nem tudtam, hogy létezik ilyen. Tök szimpi, bár viszonylag kevés helyzetet tudok elképzelni, amiben használnám is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :)
      Az a gond, hogy amióta megvan, szerintem én sem használtam, csak a makrót. Nem nagyon van kedvem felszerelgetni, de szerintem fesztiválozni viszem őket. :)

      Törlés
  2. Köszönöm a tesztet, nagyon hasznos volt! A makrólencse miatt meg is rendeltem, az tényleg hasznosnak tűnik :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem majd beszámolsz róla, neked hogyan vált be. :)

      Törlés