2016. július 8., péntek

Nyárra való tartós ajakkencék | Romantic Bear tartós ajaktinták


Bár nem vagyok nagy nyárkedvelő, mégis minden évben izgatottan készülök rá, már ami a csajos dolgokat illeti. Tavaly fürdőruhákat vásárolgattam, előtte a színes és extra tartós szemceruzák voltak a porondon pár évig, viszont ami mindig aktuális, az az ajkak. Minden évben problémát jelent, a tökéletes fagyi- és limonádé biztos termék, ami ha nem is marad fönt a városban mászkálós nap végéig, legalább szépen kopik, mondhatni észrevétlenül. Sokat hallottam már az eBay csodás lehúzható ajaktintáiról, sosem érdekeltek igazán, most mégis, amikor megláttam őket az egyik kínaiban kb. 250 forintért, rögtön vásároltam belőlük hármat.






Tetszik a külsejük, igazán nyárias ezzel a kis vidám, képregényes mintázatával, legalább is nekem valahogy ezt juttatja eszembe. Olyan kis vidám. Egyébként igényesen van megcsinálva, a kupak is jól zár, illetve a tubusok színe a benne rejlő termékre utalnak, bár nem teljesen szín hűek.


Szerintem baj, hogy a terméken sehol sincs feltüntetve, hogy kell helyesen használni, tehát aki nem internetről rendeli, vagy nem onnan hallott róla, valószínűleg egy nagyon pocsék szájfényt fog benne látni, és hát személy szerint kicsit allergiás vagyok arra, amikor a nem megfelelő használat miatt szólnak le egy terméket. Nem tudom miért, ez mostanában nekem gyengém.

A tubus hátulján azért megtalálható az összetevő lista, a szavatosság -2020???-, illetve, hogy 15g termék bújuk meg benne. Nem kis mennyiség azért egy ilyen jellegű termékből.


Az adagolója ilyen teljesen átlagos kinyomós szájfényére hajaz, szerencsére nem az a szivacsos, tehát kényelmesen tisztán lehet tartani, ami ennél a terméknél nagyon fontos, mert amúgy nem egy higiénia király termék.
Az ajkakon használva is meglepően jól működik, persze árnyalat függő, hogy érdemes e direkt innen felvinni a terméket, de erről majd később. 

Aki esetleg még nem hallott a termékek használatáról:
Ez egy trutyi, amit jó vastagon kell felvinni a szánkra, kicsit olyan, mint egy szájfény, majd miután a trutyi megszáradt, akkor lehúzzuk, akár csak egy arcmaszkot, és utána lesz egy hosszan tartó ajakszínezésünk.


Fent látható a frissen felvitt termék, még zselés állapotban.

A használatuk nem egyszerű, mindenképp gyakorlást igényel. Először mindent összekentem velük, de most már nagyon jól belejöttem, szóval néhány praktikus tanács, és tapasztalat:

  • Semmiképp sem szabad az ajkak belsejére felvinni, mert ott nem fog megszáradni a termék, hanem csak jól szétfolyik, bele a szádba, amit majd jól lenyelsz. Nem tudom, hogy nekem attól volt-e, hogy amúgy is rosszalkodott a gyomrom, de miután egy kicsit ebből véletlen lenyeltem, tényleg nagyon fájt, azóta nem kísérleteztem vele, nagyon vigyázok, hogy csak kívülre jusson termék.
  • Na nem úszod meg. Bármit csinálsz, a fogakat brutálisan összefogja. Én egyszerűen popsitörlővel törlöm le róluk, mert nem fogok fogat mosni, valahányszor használtam a terméket a nap folyamán. Szóval amíg fent van a trutyi, próbáljunk meg minél kevesebbet beszélni, vagy kinyitni a szánkat.
  • A trutyit minél vastagabban, és egyenletesebben viszitek fel, annál könnyebb lesz lehúzni száradás után, és annál szebb lesz a végeredmény. Én 15 percet szoktam várni, és ez úgy kb. tökéletes idő, ha mégis maradna termék a számon, azt popsitörlővel távolítom el. Hát ebből adódóan sem egy sietős reggelekre való kence.
  • Semmiképp sem szabad sebes, vagy száraz ajkakra felvinni. A kis sebeket, egyenletességeket nem elég, hogy sokkal jobban befogja, de még arra is hajlamos, hogy lehúzáskor a bőrt is lehúzza. Nem túl mókás, sajnos akaratomon kívül kipróbáltam.
  • Mindent megfog. A bőrt is azonnal, bárhová is ér, illetve a textilt, a fát... mindent! És sajnos nem is mosható ki.
  • Az ajkakról sem távolítható el, amíg ő nem akarja.
  • A lehúzott kis cucc teljesen meg van kötve. Azért nem dörgölőznék hozzá, de szerencsére már nem fog annyira.
  • Ha már a lehúzásnál vagyunk, akkor fontos: bekrémezett kézzel vigyétek fel és távolítsátok el! Nekem először még másnap is tiszta rózsaszín volt a fél kezem.
  • A minősége árnyalatonként változó.



A megszáradt termék lehúzása után ilyen nyomot hagy a bőrön. Mint már említettem, színenként eléggé eltérőek a termékek minősége, szóval jöhetnek egyenként:

Watermelon - ezzel az árnyalattal vagyok legkevésbé megelégedve. Gyönyörű neonos színe van (ami sajnos az arcos képeken majd nem fog látszódni, neon színeket nem tudok fotózni, bocsi), kicsit olyan "anyu meg ne lássa rajtam, mert frászt kap". Tényleg hihetetlenül élénk, ízig vérig nyári szín. A legtartósabb is. A kezemen a minta KÉT!!! nap után is látszódik, pedig elhihetitek, hogy sokat jártam vízben a nagy hőségek miatt. Ez szerencsére ajkakon is visszaköszön, simán ott van 4-5 órán át, hanem amikor elkezd kopni... belülről teljesen lejön, míg a külső kontúrok ott maradnak simán másnap reggelig is, egyszerűen nem tudtam leszedni semmivel, és úgy néztem ki kb. 12 órán át, mint valami ízlésficamos idős néni.
Plusz ez az árnyalat az egyetlen, amit egyenesen tilos rögtön a tubusból felkenni, mindenképp kell hozzá ecset, mivel olyan szinten intenzív, mintha egy rendes élénk, matt rúzst vinnénk fel.

Sexy red - tényleg nagyon szexi, igazi univerzális piros. Nagyon élénk, ám hideg tónusú, szóval bárki bátran kipróbálhatja. Legnagyobb bánatomra ez a legkevésbé tartós. Sajnos nekem ezt pont vizsgán kellett letesztelnem. Kb. 3 órán töltöttem vizsgázással, majd amikor mentem volna vizsga után a következő helyszínre, és meglestem magam gyors a tükörbe, akkor volt mit látni. Eléggé lekopott a szám belső pontjain, és persze a kívül maradt kontúr itt se akart lejönni. Okos voltam, és készültem erre az esetre, szóval vittem egy hasonló színű színezett ajakbalzsamot, úgyhogy a nap hátralevő részét simán túléltem.  Végül olyan 6 óra elteltével jött le teljesen. Sajnos ezzel a produkcióval ő lett a legkevésbé tartós.

Cherry red - Ez lett a legkedvesebb árnyalatom. Nagyon természetesen mutat rajtam, és a legelégedettebb ezzel lennék. A tartóssága kb. 3 óra, és ahogy én észrevettem teljesen egyenletesen kopik le, ami fura, elvégre a másik kettő elég csúnya. Na de nem baj, örülök neki.


Az ajkakon nagyon természetesen hat, mintha nem is lenne rajtunk semmi, illetve természetesen nem is érzünk semmit. Kicsit dúsabb is lesz, ahogy én észrevettem, mivel a zselé míg fent van, olyan birizgáló mentolos hatást is érzek, és tényleg egy nagyon picit dúsabbak lesznek az ajkak - de tényleg csak picit.
A Sexy red és a Cherry red biztosan a kedvenceim lesznek, és sokat fogom őket hordani - nem csak nyáron, hiszen egy kis kimenőre, fagyira meg shoppingolásra bőven megfelelő ideig vannak fent, és semmilyen nyomot nem hagynak, nyugodtan lehet bennük enni, inni, puszilkodni. :)



Nem azt mondom, hogy kihagyhatatlanok ezek a termékek, de már az olcsó árukból kiindulva is érdemes velük kísérletezni, annak, aki szereti a mindenféle ajak-érdekességeket.

Ti próbáltatok már hasonló terméket?

6 megjegyzés:

  1. Néztem képeket a használatáról, nagyon morbid :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó nem az a morbid amit látsz a videóban , hanem amit nem. Mintha kibeleztél volna egy kis állatot és egy csomag popsi törlővel akarnád eltüntetni a nyomokat. :D Rengeteget kell takarítani, mire belejön az ember a használatába.

      Törlés
  2. Ennél gusztustalanabb sminktermékről szóló videókat még nem láttam, mint amik ezekről készültek...Viszont jól mutatnak rajtad...:D
    Éééés...annyira borzasztóan furának tűnnek, hogy valamiért késztetést érzek, hogy én is szerezzek belőlük - remélem elmúlik, túl sok sminkem van...xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sok sikert. Én is próbáltam ellenállni, nem jött össze, rögtön hármat vettem. :D

      Törlés
  3. Még sosem hallottam ezekről, de olvasva a bejegyzésed, az járt a fejemben, hogy ezek már annyira betegen furák, hogy muszáj kipróbálni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? :D Kár, hogy annyira össze voltam velük első próbálkozás alkalmával kenve, hogy egyszerűen nem mertem megfogni semmilyen kütyüt. Másképp tutira be lenne fotózva. :DDD

      Törlés