2016. július 15., péntek

Kozmetika Aura Magyarországon!


Csak egy gyors bejelentést szeretnék nektek tenni, miszerint a kedvenc márkám, az Aura, amivel már sokszor találkozhattatok a blogomon, Magyarországon is megjelent. Jelenleg is elérhető néhány termékük a Makeup plaza magyar webshopban, illetve felkerestem őket kíváncsiságból, és ma reggel érkezett a válasz, hogy már tárgyalják a magyar piacra való bevonulást, lehet rájuk számítani.

Jaj, nagyon örülök! :)♥

Kérdés: van olyan termék a fenti képen, amiről szívesen olvasnátok tesztet?

7 megjegyzés:

  1. Na, ez tényleg jó hír, köszi az infót :) az alapozóról meg a korrektorokról mondjuk, illetve mik a cerkák a képen?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azok az Xpress Khol Kajal szemceruzák, extra krémesek, főleg füstös sminkhez nagyon jók alapnak, de csak simán a szempillatőbe elmaszatolni is szuper (akinek ugye fent maradnak, nekem semmi gondom velük, pedig olajos a szemem). A nude mondjuk nekem csak a szemöldök meg a szemzug kiemelésére jó, plusz a szemhéjamat is vele alapozom legtöbbször.
      Most jött ki négy új tenger színű árnyalat, de úgy nézem a Makeup Plaza-n most csak a nude elérhető. Annak, aki szereti a puha ceruzákat, meg tudja mire használni őket, annak szuper választás. Elég olcsók is.

      Az alapozót meg a korrektort megjegyeztem, holnap neki is állok. :)

      Törlés
    2. Az olcsót javítom, most nézem mennyibe kerül MUP-on... kb. duplája mint felénk... Bocsika, akkor nem szóltam.

      Törlés
    3. Ja, néztem, de ki tudja, talán a drogériák nem pakolnak rá annyit, mint a MUP :)

      Törlés
    4. Hát az biztos, hogy a MUP nagyon nyomja fel az árakat... de hát jól van, a beszerzés is meg minden, nem nagyon lenne kereslet, ha mindent gyári áron adnának. :D

      Törlés
  2. Yuppi yuppi! Micsoda örömhírek :D Én mindenre kíváncsi vagyok, korrektorok meg ajakkencék vannak nálam első helyen jelenleg, mint mánia, de amúgy minden jöhet :D Remélem, később azért drogériákba is ki kerül a márka, jobban szeretek élőben tapizni, mint rendelgetni ^-^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az üzenetben nem voltak túl konkrétak, szóval nem merem azt mondani, hogy drogériákban is lesz, tényleg csak annyit mondtak, hogy "magyar piac", az meg hát sok mindent magába foglal. Viszont nagyon remélem, hogy lesz. Én is komálom, hogy a Sephorákba is lesz Sleek, bár mire a mi Sephoránkba is megérkezik, szerintem kijárom az egyetemet meg szülök három gyereket, és nem lesz túl aktuális a legújabb paletta. :D

      Az alapozóról és a korrektorokról készül a poszt, a rúzsról pedig már van, ahová kommenteltél is, de azért ide teszem a linket, hátha újra elolvasnád, és ne kelljen keresgetni:
      http://my-other-part.blogspot.rs/2015/11/aura-absolute-matt-lip-cream.html

      Meg ha már link keresésben vagyok, ezekben a posztokban ott van az összes színminta, relatív színhűek:
      http://www.makeuparena.com/2014/10/aura-matte-velvet-feel-ruzevi-sve.html
      http://www.makeuparena.com/2015/10/aura-absolute-matte-tekuci-ruzevi-nove.html

      Törlés