2016. július 12., kedd

Júniusi haul


Végre vége a júniusnak, amit az évek folyamán úgy könyveltem el, hogy a megbolondulásom és kísérletezéseim legfőbb időszaka. Látszik is a kezdőfotón, hogy hát elég jól elszakadt velem a ló. Néhány ruhadarab is azért jutott ide, illetve egyéb termék, de a sminktermékek halmozását leszámítva nem igazán vittem túlzásba, szóval ennek azért jórészt örülök is. :) Fogadjátok hát szeretettel ezt a giga méretű haul posztot.






Sport cuccok terén bevettem magam a New Yorker-be, ami szerintem a legtökéletesebb hely erre a célra. Nem túl drága, de minőséges darabok, egy hobbi-sportolónak pont megfelel. Sajnos másnapra, hogy bevásároltam, és eldöntöttem, hogy ok, akkor bérletet váltok egy kondiba, előjött egy nagyon csúnya izomhúzódás a térdemben, ami miatt még jóóó sokáig nem élvezhetem az új cuccaimat.

A fekete sportmelltartó hirtelen felindulás volt, ugyanis azt hittem, hogy ez típus inkább a nagyobb mellű lányoknak van, de ahogy kutakodtam, láttam, hogy az én méretemben is van. Kíváncsiságból felpróbáltam, és tökéletes volt! Egy hibája volt szegénynek, hogy merevítők voltak benne. Teljesen logikátlan, hogy egy sport melltartóba miért kell ilyesmi, hiszen nem az a lényege, hogy dizájnos, hanem hogy kényelmes legyen. Márpedig a merevítő nem az. Szóval egyszerűen vágtam egy-egy pici lyukat a merevítő borításába, és kiszedtem őket. Azóta sokkal kényelmesebb ez a melltartó. Tényleg nem értem miért kellett az oda. Akinek vannak ilyen hülye igényei, hogy még sportolás közben is a nyakába fel legyen pöckölve a melle, és úgy nézzen ki, mint  akire nem hat a gravitáció, az ne sportoljon. Fűzzön inkább gyöngyöt.

A rózsaszín nem volt idegen, már van egy szürke-fekete darabom, szóval ezt fel se próbáltam. Tudtam, hogy kényelmes, és tökéletesen passzol rám.

Akartam végre egy rendes sportcipőt, amit szintén a New Yorker-es akciós darabok közül szedtem ki. A tiszta fekete sajnos nem volt a méretemben, így vettem ilyen csúnyát. Nem vagyok egy ilyen neon lady, szóval szörnyen bugyután nézek ki benne. Emiatt utcára nem tudom hordani, de úgyis sportoláshoz vettem, oda meg nem nagyon érdekel, hogy nézek ki.


Az LC Waikiki nevű márkaboltban is voltam. Vettem két bikinit, mindenképp akartam valami csinosakat is a már meglévő, nem túl izgi darabok mellé. Inkább a nyári fesztiválokra szánom őket, mert még akkor se tudok elrugaszkodni az undok dáma szerepétől, szóval fontos, hogy feketék, és giccsesek legyenek, vagy legalább is úgy nézzek ki bennük, mint egy dögös first lady.

Először a New Yorker-ben néztem a bikiniket, és alsókat találtam is, de a felsők közül még az én méretem is vagy ötször nagyobb volt rám, annál kisebbet meg már nem találtam. Innen is puszi azoknak, akik azt hiszik, hogy még a kis mellűek is minimum görögdinnyével járnak.

Szóval bementem ebbe a másik márkaboltba. Itt nem lehetett külön vásárolni felsőt és alsót, szóval forgattam a szemem, hogy ebből se lesz semmi, mert ha jó a felső, akkor kicsi az alsó, ha jó az alsó, akkor hatalmas a felső. Néha elgondolkodok, hogy milyen nőkre találják ki ezeket, szörnyen aránytalanok lehetnek szegények. De nem! Ezek tökéletesek felülre is alulra is! El sem hiszem, ráadásul sokkal olcsóbban is jöttem ki, mintha a New Yorker-ből vásároltam volna.

Annyi a bajom, hogy mivel bugyi fölé próbáltam ki az alsókat, így nem vettem észre, hogy a fehér alsó tevepatásít. Szóval akinek erre van egy jó tippje, annak nagyon örülnék! :)


Már régebben is kihirdették a kozmetikában, hogy megérkeztem a kb. tized áron elérhető Invisibobble hasonmások, de én csak most jutottam el, hogy vegyek egy dobozzal. A fekete színből választottam (kb. 10 másik árnyalatban is van), és tökéletes! Nem nyúlik ki, szépen tartja a hajat, nem szorít, nem roncsolja a hajat... tökéletes!

Mivel hamarosan itt hagyom a civilizációt, és hazamegyek a földöntúli szülőfalumba, ezért nyárra betankoltam a kedvenc arckrémemből. Talán ennyi elég lesz, de mivel "lehet, hogy nem lesz elég" szindrómában szenvedek, ezért lehet veszek még... :D

Szintén a nyárra készülve vettem egy plusz doboz száraz sampont is, bár ilyenkor van időm mindig hajat mosni, meg van is egy majdnem teli dobozzal, azért legyen.

Még mindig nyárra készülve vettem egy dobozzal a kedvenc DM-es naptejemből is. Csak ez vált be nekem, ráadásul minden mentes. :)

Hajlakkot is váltottam, most egy ilyen Wellaflex darabot vásároltam, róla már volt is teszt.



Lejárt a meglévő műszempilla ragasztóm szavatossága, szóval itt volt az ideje egy újat vásárolni. Tudom, hogy csak kb. felét használtam el az előzőnek, de nem merek kísérletezni, mert azért ez mégis egy durva dolog, úgyhogy betartom a fél évet. Jól bevált az Aura ragasztója, így most is ezt vettem.

Vettem egy Aura satírozó ecsetet, mert abból sosem elég, hiszen a tökéletes smink egyik alapja a jó satírozó ecset, és mellég egy jó technika.

A harmadik termék szintén Aura, egy gyönyörű, arany színű highlighter, ami már most az egyik kedvenc nyári alapdarabom. Eszembe nem jutott volna venni ilyet, hanem csak úgy unalomból elmentem a DM-be, és felkentem a kezemre mindent. Mivel a kezem valamiért sokkal előbb barnul, mint az arcom, így még hófehérként is láttam, hogy mennyire gyönyörű lenne ez lebarnult bőrön, főleg amikor kijöttem a boltból a napra... következő alkalommal már venni is akartam, de akkor meg nem volt már belőle, de nagy nehezen találtam. Azóta már arcon is merem használni. Csodás!♥


Beszaladtam szétnézni egy kínaiba. Ez lett belőle. :D A három Romantic Bear tartós ajaktintáról már érkezik a poszt. A műszempillát a blogra vettem. Nem szeretem a drága, minőséges pilláimat használni erre a célra, és hát milyen gyönyörű ez az olcsó kínai darab is. Ráadásul ez a fajta nagyon kényelmes is, és még azt is ki merem mondani, hogy minőségi. Majd kíváncsiságból vettem ezt a korrektorpalettát, csak a zöld szín miatt. Az évi 4-5 pattanásomra jó lesz játszani. A középső szín passzol hozzám, de kb. semmi fedése sincs, de nem kizárt, hogy megpróbálom szemhéjalapnak, ugyan mit művel. A legsötétebb szín nagyon narancsos, bár a képen jónak tűnik. Szóval azzal valószínű semmit sem fogok tudni kezdeni.


Ezekről is volt már teszt. A lakkok tetszettek és akciósak is voltak a DM-ben, hát sajnos kár volt értük kiadni a pénzt. A szemöldökzselé meg kellett, szintén nyárra készülve, mert ez tuti nem fog lefolyni semmilyen körülmények között.


Egy új spirált is be kellett újítanom. Ezt szerettem volna mindenképp olcsón megúszni (tekintettel az e havi ámokfutásomra), szóval ezt az Essence Maximum Definition spirált vettem. Féltem tőle, mert bár eddig minden spiráljuk tetszett, a festék tartóssága nagyon silány volt. Ez viszont szuper, nagyon jó a tartóssága, ráadásul amit a pillákkal művel... Isteni! Gyanús, hogy újraveszem, ha kifogy, hacsak nem szárad be túl gyorsan, vagy nem történik valami hasonló, ami miatt inkább mást választanék.

A nyári púderem is már fogytán, szóval ezt is pótolnom kellett gyorsan, míg a nagyvárosban vagyok. Mindig is bőven elégnek találtam az olcsó púdereket, eddig a Rimmel Lasting Finish volt a legdrágább, amiről azt szűrtem le, hogy felesleges sok pénzt kiadni rá, mind ugyanazt tudja, szóval én már leginkább a fixálást és a finish-t nézem egy púderben, és ezzel kapcsolatban nagyon jó egy néhány száz forintos darab is. Most ezt a She púdert néztem ki magamnak egy blog hatására.
Krémmánián jókat olvastam róla, ám valaki írta, hogy csalóka a kompaktban, és kicsit sötétebb lesz arcon. Hát ez a harmadik a sorban, tehát egy elég sötét darab... még nem próbáltam, remélem nem lesz baj, de ha jó, akkor jöhet egy világosabb is belőle.

Az Essence Vintage Rose paletta egy igen jól sikeredett impulzus vásárlás következménye. Már láthattatok róla pár fotót instagrammon, és egy teszt is jön róla, mégpedig a következő posztban. Így most semmit sem mondok róla, de valószínűleg agyon fogom ajnározni. :)

Nektek szoktak lenni ilyen őrült vásárlós bekattanásaitok? :)

8 megjegyzés:

  1. "Fűzzön inkább gyöngyöt!" :D :D

    A fürdőruha vásárlás nekem is rémálom (meg a melltartó is), kb A-s mellem van, 85-90 körüli kerülettel, és ilyen egészen egyszerűen nem létezik. :)
    Meg a legjobban azt szeretem, mikor a fürdőruhaszezon közepén már nincsenek vagy alsók, vagy felsők, és akkor így nézek, hogy aha tök jó ez a bugyi, de mit veszek fel hozzá? Semmit? :D

    Szerintem a színes cipő is jól néz ki. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A melltartó vásárlás nálam is így van. Mostanában 75A, vagy 70B-s melltartókat veszek, bár a 75A kicsit olyan tini méret, mert bár nagy melleim nincsenek, de azért egy 15 éveshez képest mégiscsak szélesebb vagyok, szóval szélességben nem férek bele a keretébe, de a kicsit nagyobb kosár meg már tényleg nagyobb. 70B lenne az igazi, de nagyon nehéz találni, mert elég sok kis mellű mászkál erre, és gyorsan elkapkodják. Push up-ban lenne, de hát azt nem erőltetem.

      Amúgy tök jó megoldás, ha veszel fekete fürdő bugyit. Ha csak nincs valami különösebb mintája a felső résznek, akkor úgy lehet kombinálni, én legalább is most már ezt fogom csinálni, mert most már nem tudok mit kezdeni a dologgal. :D

      A cipő nekem is tetszene végül is, de tényleg rettenet hülyén nézek ki benne. Ráadásul még ez jó nagy méret a jetilábaim miatt, és tényleg úgy nézek ki benne, mint egy Talp.

      Törlés
  2. Haha, nekem eddig a fürdőruhákkal nem volt gondom...bár hozzátartozik, hogy rutinos vagyok, és csak felső részt veszek, mert ami hozzátartozik alsó BIZTOS, hogy nem jó rám, ha csak nem megkötős az is.
    Amin most kivagyok, hogy 3-4 hónap kellett, mire találtam egy egyszerű, mezei, fehér melltartót. A legtöbben nagyobb push-up volt, mint az öklöm, amitől engem a hideg kiráz, azon kívül, hogy kényelmetlen is. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A push-up nálam is kiábrándító. Szoktam is duzzogni, hogy akkora a párna, hogy én már nem tudok hova pakolni. :D Régebben tényleg semmi mást nem lehetett venni, szóval van vele hála istennek tapasztalatom. Szabályosan fájtak a melleim, akkor levettem a melltartót a nap végén. Nem hiszem el, hogy ennyire egészségtelen dolog, és nem tiltsák be, nem tudom elhinni, hogy ez tényleg valakinek jó. Plusz nem szeretek másítani sem magamon. :)

      Törlés
  3. Nem semmi ez a zsákmányos poszt, te aztán felkészültél a nyár fennmaradó részére! :)
    A bikinik és a sportmelltartók is nagyon tetszenek, fürdő cuccokból általában én is feketére szoktam voksolni.
    Az ajaktintákról olvastam, mit írtál, tök vicces dolognak tartom, bár még nem vitt rá a lélek, hogy játszadozzak vele. De ami késik, az ugyebár nem múlik. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A fürdőruhákat pont te inspiráltad, imádtam a strandolós posztodat. :)
      Az ajaktintákat tudom ajánlani, de félve, ezek olyanok szerintem, hogy vagy szeretik őket, vagy nem. Játszani viszont mindenképp jó. :)

      Törlés
  4. http://beautyk07.blogspot.hu/ ajánlom figyelmedbe, szereti használni a kélpeid.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te jó Isten... Köszönöm szépen, hogy szóltál!

      Törlés