2016. július 19., kedd

Hajnövesztésbe kezdtem | update #1


Ha valaki nem emlékszik, áprilisban hajnövesztésbe kezdtem, amiről poszt is született, szóval mindent elolvashattok róla itt. Mindenképp akartam jelentkezni róla, hogy állok, szóval június 27-én összeszedtem magam, és készítettem egy friss fotót a hajamról. Úgy bestresszeltem a dologtól, mintha minimum egy vizsgajegyet vártam volna, de örömmel láttam, mekkorát fejlődött a hajam. Lássuk hát mi történt április 19-e óta. :)




Ahogy elkészült az első fotó a hajamról, az jutott eszembe, hogy mennyire csúnyák a végek, illetve a formája is túlságosan lenőtt, szóval egy hétre rá egy egészségügyi hajvágáson és formaigazításon esett át, szigorúan az én kezem által, továbbra se érhetnek fodrászok a hajamhoz.
Olyan szinten csak a végekre koncentráltam, hogy nem sokkal, talán csak egy centivel lett rövidebb az egész, plusz visszakapta a a lépcsős formáját.

Aztán arra jutottam, hogy a jó öreg kókuszolaj, amit eddig a hajam megmentőjeként tartottam számon, valamiért nem csinál semmit a hajammal. Szóval leváltottam csalánolajra, ami sokkal erősebbé, és fényesebbé tette a hajamat. Minden napos használatra ajánlják, de nekem nagyon nehezen szívja be a hajam, szóval csak hajmosás után veszem elő, illetve amikor úgy érzem, hogy nagyon kiszárította a nap vagy valami.

A ricinus olaj pakolásokra szörnyen lusta vagyok, nem is tudom mikor kentem be utoljára a hajtövemet vele. Viszont a szemöldököm és a szempillám továbbra is imádja. Hogy azért mégis haladjak, olvastam, hogy valaki a samponjába tette, és lassabban, ám szintén hatott. Én is inkább ezt csinálom, persze azért koncentráltan a hajtövek is kaptak április óta egy olyan négy-öt alkalommal.
Azt vettem észre, hogy a hajam jobban hullik tőle, ám ezzel kapcsolatban is olvastam tapasztalatokat, hogy a hajhullás miatt abbahagyták a kúrát, és pár hónapon belül gyors növekedést és sok-sok babahajat fedeztek fel, szóval most szépen én is abbahagytam így pár hónap után, és most várunk. Szerintem olyan szeptember vagy október táján egy újabb nekifutást csinálok, mert rengeteg ricinusolajam van még, de egyenlőre kíváncsi vagyok, hogy mi sül ki a hajamból. A hajpakolásomba viszont továbbra is belekeverem, mert a hajhosszam és a végeim zabálják. Hihetetlenül puha lesz a hajam, plusz nem igazán töredezik.


április 17 - június 27
Tekintve a frissítő hajvágásra, ami az első fotó után következett, kb. 3-4 centit nőtt a hajam összesen, ami szerintem bőven jobb, mint az eddigi átlagom, mert olyan 2 centit szokott.

Ez a jelenlegi állás, egy pár hónapon belül ismét írok róla. :)

2 megjegyzés:

  1. Teljesen más a hatás a két kép között, nagyon szép hosszú a hajad :) Én is próbálkoztam anno ricinus olajjal, de nincs az a csoda hatás, amiért azt a büdös gezemicét még egyszer a fejemre kenjem :D Most amúgy is rövidebb a hajam, de így tetszik, neked pedig további jó növesztgetést kívánok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a helyzet, hogy a ricinus olaj tényleg rohadtul büdös. :D Köszi, még egy 10 centi és szerintem jóban leszek a loboncommal. :)

      Törlés