2016. július 15., péntek

Essence Vintage rose paletta


Ahogy ígértem, a mai poszt főszereplője ez az Essence paletta lesz. Biztos sokan hallottátok, hogy az Essence ezt a négy palettából, és néhány lakkból álló kollekciót közösen alkotta négy híres bloggerrel. Ez az infó nekem sokat nem ér. Egyik lányt sem ismerem, és egyiknek sem fogott meg a blogja, amikor ránéztem, meg a promó képek alapján a palettákat is unalmasnak találtam. Úgy tudtam, hogy Szerbiába nem is hozzák őket, nem is fájt a lelkem, ám de a szerb bloggerinák elárasztották a netet ezekkel a palettákkal, és hát akkor már nekem is keresni kellett egy boltot, ahol ki van téve. Az összes közül ez a Vintage Rose tetszett legjobban, ami fura, hisz nem használok lilát. Na, most már fogok.






A doboz kemény kartonból készült, a borítása finom érintésű, az egész igazán minőségi. A mágnes jól zár, de mondjuk nyaralni azért nem ezt a palettát vinném, egyrészt mert azért nem olyan erős a mágnes, hogy bármit kibírjon, másrészt nem univerzális paletta. Nagyon szépek ezek a rózsák is, ám személy szerint kívül-belül az egész olyan, mint egy gyereksmink. Ok, kamaszokat céloz meg elsősorban a márka, de attól még kicsit giccsesnek találom.


A paletta 5 szemhéjpúdert, egy tust és egy highlightert tartalmaz, ami igazán különleges! Az egész nagyon jól összehangolt. Simán lehet csak ebből a palettából egy kész szemsminket készíteni.


A paletta kapott egy védőfóliát, amiket én nagyon szeretek, mert bár kényelmetlen, legalább könnyebb tisztán tartani a palettát. Ráadásul még le is van két oldalt erős kis motyóval ragasztva, nem mintha ez az elvetemült nőszemélyeket elbizonytalanítaná, mert simán fel lehet hajtani. A pultokon lesz teszter, de azért nyissátok ki a palettát, mielőtt megveszitek! A szemhéjtus egyébként még egy plusz fóliát is kapott, hogy ne oxidálódjon addig sem, míg gazdára lel a paletta.


Kövezzetek meg, de nekem bejön az ecsete. Normál esetben rögtön kidobtam volna, ám rögtön akartam sminket készíteni vele próbából is, meg úgy utcára is, és nem nagyon tartok magamnál normális ecseteket, hisz hétköznap semmi olyat nem csinálok, amit ne lehetne applikátorral megoldani. Vészhelyzetre pedig nagyon jól jött ez a kicsike. A lapos ecsettel a külső szemzugba vittem fel a sötétbarnát, a ferde ecsettel pedig az alsó pillasorba tettem termékeket. Ha nincs más, akkor ez is nagyon jól elvégzi a dolgát.


Bal oldalt találhatóak a szemhéjpúderek, jobbról pedig a highlighter és a tus. Tetszik ez az elrendezés, teljesen a The Balm és hasonló márkák jutnak róla eszembe.

A szemhéjpúderek hihetetlenek. A pigmentáltságuk tökéletesek egy hétköznapi sminkhez, vagy akár estére is, ha épp nincs kedvünk túl nagy macerához. Nem porolnak erősen, de azért porolnak. Nem használhatatlanok, tuti nem fognak lepotyogni a szem alá sminkelés közben. Ami a legjobb, hogy szó szerint elsatírozzák magukat. Tényleg egy kicsit meghúzgálom egy satírozó ecsettel, és máris tökéletes mind a smink széle, mind a színek összemosása. Hihetetlen.
Shimmer on you - szemzugba való nagyon világos levendula szín. Egyszer megpróbáltam szemöldökre is tenni, de nem volt túl jó ötlet, mert bár nem látszik, ha fény esik rá, akkor eléggé lila.
Velvet rose - epres pötidanon színe van. Nem tudom, hogy hívják mostanában ezeket a fagyivá fagyasztható joghurtokat, de még mindig kapható, szóval remélem értitek. Tipikusan az a rózsaszín, amit bárki viselhet, nem lesz tőle nyusziszeme az illetőnek. Még nekem is jól áll. Kicsit olyan piszkos rózsaszín.
Charming Mauve - gyönyörű barnás lila, kicsit piszkosabb, nagyon szép összhangban van a Velvet rose árnyalattal.
Hazel eyes - egyszerű satírozó szín.
Earth & love - arany csillámos csoki barna. A csillámokból sajnos semmi sem látszik felvitel után, de attól még egy igazán különleges csoki barna. Még a csoki barnánál is csokibb. Milka csoki.
Secret key eyeliner - hát akármeddig is vitatkozhatunk arról, hogy ennek milyen színe van. Összehasonlítva egy igazi fekete tussal, szerintem ez sötétlila. Egyébként meglepően jól működik, tartós, szépen pigmentált. Pedig kb. semmilyen jövőt nem jósoltam neki, gyanús, hogy sokat fogom még használni. Sajnos a doboz kialakítása miatt gyanús, hogy hamar búcsút kell neki mondani, de addig is igyekszek többször is elővenni, és kiélvezni.
Hello glow! - na ez egy érdekes highlighter. Sima fehér alapból, ám amikor fény esik rá akkor olyan minden egyben. Ezüstös is, aranyos is, sárgás is, rózsaszínes is... én inkább csak lebarnult bőrön, nyáron tudom elképzelni. Szerintem őt is sokszor fogom használni a nyáron csak úgy az arcomra, bár nem biztos, hogy strobing-ra.



Kicsit nehéz volt lefotózni a színeket, de végül sikerült, sőt még, a highlightert is sikerült kiprovokálnom, hogy csillanjon már meg valahogy. Sminkben meg sem merem mutatni, sajnos a fotók nem lettek valami élethűek. Ezt a résztét kicsit sajnálom, bocsika.

Egyébként ahogy kipróbáltam a tesztereket, minden paletta megéri a pénzét, bár nekem egyedül ez volt olyan hiánypótló, így nem veszek mást a kollekcióból.
A Vintage rose számomra 5/5. :)

Ti terveztek venni valamit ebből a kollekcióból?

6 megjegyzés:

  1. Én néztem ezt a kollekciót Németországban, de úgy igazán egyik termék sem fogott meg :( Lehet, hogy túl sok palettám van már a világ összes árnyalatával, azért :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezzel sokszor én is így vagyok, de mostanában úgy néz ki szívesen vásárolok palettákat, ráadásul rendes liláim nem voltak, amiket tudok is használni, nem fogok úgy kinézni, mint akit elvertek. :D

      Törlés
  2. Nagyon cuki a csomagolás, meg az egész elgondolás, hogy egy palettába többféle terméket is elhelyeznek, de szerintem én az ilyen jellegű piperékhez már "öreg" vagyok. :D
    Kezdő/keveset sminkelő lányoknak viszont igazi kincs lehet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolkodtam is rajta, hogy kell ez most így nekem? Nem nőttem ki már az ilyesmit? A színek meggyőztek. Sajnos a tust tutira egy fél éven belül ki kell kaparni, mert meg fog romolni, és hát nem tudom ki szagolt már romlott tust, én igen, és nem biztos, hogy szeretném, ha sokáig ott lenne. Majd jó randa lesz legalább a paletta, de a külsőségeket nem igazán figyelem, csak hogy jó legyen a termék. :)

      Törlés
  3. Jól néz ki ez a paletta, a csomagolás nagyon cuki, csak sajnos a beltartalom nekem kicsit kevéske. Van egy Essence palettám, amiben lilás színek vannak, azt néha-néha előveszem, de összességében ettől a márkától nem szemhéjpúdereket szoktam választani, inkább lakkokat, azok egész jók. Bár aki kedveli ezeket a világosabb, pasztelles árnyalatokat azoknak jó lehet :) Viszont ahogy elnézem a képeden, a tus meglepően jó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nagyon jó a tus. Bár 40 fokban nem a legjobb, de egy sima őszi/tavaszi napon egész nap lazán fent marad. :)

      Törlés