2016. július 1., péntek

Essence kedvencek


Nem igazán szoktam elrejteni a negatív véleményemet az Essence termékekről. Sőt, nem is emlékszek, mikor dicsértem meg utoljára egyet is. Gondoltam nem leszek gonosz, és bemutatok pár olyan dolgot, amik viszont tartják bennem a lelket, és még mindig biztatnak, hogy nyugodtan menjek oda a pulthoz. Néha úgy elgondolkodok, hogy csak nekem ilyen nagyon az igényeim, vagy tényleg alig találni valami szuperet a márkánál, főleg az utóbbi időben? Fogalmam sincs, de látszólag csak én bánok szegénykékkel vasmarokkal.






A kivontak. Az ajakceruzát még szerintem fellelitek az akciós kosárban, de szerintem a highlightert már nem, és nem is ajánlom, lehet lassan nekem is le kellene selejteznem.

Az átlátszó ajakkontúr ceruza sokaknak nagy kérdés lehet, hiszen ez mitől kontúroz? Elvégre semmi sem látszik. A titka abban rejlik, hogy ez inkább rúzs alapként funkcionál. Szépen előkészített ajkakra vékonyan felvíve szépen mattosítja és kisimítja az ajkakat, amire egyszerűen egy élmény felvinni a rúzsokat, és sokkal tartósabbak is, szebben is kopnak.

A highlighter is kedvenc, főleg télen, mivel elég fagyos, rózsaszínes árnyalata van, ami a zimankó ideje alatt nagyon jót tud mutatni. Elég csak megérinteni a felületét, és máris rengeteg termék van az ujjunkon. Én személy szerint sajnálom, hogy kivonták.


Még életem első pirosítójára is emlékszek, ami egy Essence Silky Touch blush volt, valami extra világos kis rózsaszín, amit azóta sajnos kivontak. Plusz az első olyan pirosítóm volt, amit maradéktalanul elhasználtam.
Azóta már két árnyalatban is vettem. Az egyiket sajnos nem tudom túlságosan kihasználni, viszont a Natural Beauty igazi joly joker az extra világos bőrnek, nagyon szépen funkcionál rajta, mint bronzosító. Hihetetlenül olcsó, és a tartóssága árnyalatonként változó, ennek szerencsére teljesen rendben van.


A sima rúzsaik őszintén szólva nem tetszenek, hiába is imádja őket mindenki. Részemről nem. Viszont a Sheer&Shine vonal kis színezett ajakbalzsamai a legnagyobb kedvenceim a rohanós hétköznapokon, és a nagy melegben is. Nem különösebben tartósak, vagy erősek, de nem baj, hiszen csak egy pici szín a cél, amit akár a mobil kijelzőjében figyelve is nyugodtan fel lehet vinni. Ha valaki jó színezett ajakbalzsamra vágyik, én ezeket tudom ajánlani.


Mi sem bizonyítja jobban ennek a spirálnak az ügyességét, mint hogy két hete van meg, és itt szerepel? Az első pillanattól már nagyon szép eredménnyel végezte a munkáját. Szépen szétválasztja a pilláimat, és Essence spirálhoz képest egész tartós is. Ez tuti változni fog az idő folyamán, de addig is wow! Szuper olcsó, és nagyon megéri! Jaj, csak ki ne vonnák egy év múlva!



Nektek melyikek a kedvenc Essence termékeitek?

10 megjegyzés:

  1. Az ajakkontúrt imádom én is, túl sok rúzsom van, ez volt az első áttetsző, amit láttam, nagyon sajnálom, hogy kivonják...:/
    A pirosítóik se rosszak, illetve az áttetsző púdert is kedvelem...meg a longlasting szemceruzát vízvonalra. De a többi termekük rajtam nem túl kiemelkedő, ha kedvelek valamit ezeken kívül, az csak a szín miatt van, nem a minőség miatt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most vettem a bloggeres kollaborációból egy sminkes dobozt, szerintem az is tuti, illetve van egy jó kis palettám, ami sajnos nem volt nálam, amikor készült a poszt, meg nem is tartottam annyira fontosnak szót emelni róla, mert annyira nem imádom, hogy úgy gondoljam, hogy felesleges mondjuk Sleek-et vásárolni, és bőven jó az Essence.

      Tényleg inkább szépek, mint jók ezek a termékek, de ha valami sikerül az Essence-nek, az aztán tényleg ott van minden téren. :)

      Törlés
  2. Az átlátszó ajakkontúr ceruzán sokat gondolkoztam, és mire megvettem volna, ki is vonták. Még a mattító púderük szuper, de itt véget is ér számomra az Essence tudománya.. Az összes spiráljuktól viszket a szemem, a pirosítóik hajlamosak eltűnni, viszont most jut eszembe, néhány The Gel lakk nagyon bejött, szóval mégsem olyan rossz ez a márka. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A fehér púderre gondolsz? Nekem az nem nagyon akar bejönni, olyan egynek jó. Bár a színezetteket nem próbáltam, lehet még sorba jutnak. :)

      Törlés
    2. Igen, nekem nagyon bejött. Oké, hogy fehérít, de kb. ezer forintért egész nap(!!) matt marad a bőröm cserébe. Nálam lepipálta az eddig szentnek hitt MAC Blot púdert is. Táskába mondjuk nem dobnám, mert törik, de nem is kell igazgatnom a nap során.
      Színezettet is próbáltam, katasztrófális volt, felvitel után 20 perccel narancssárgára oxidálódott.. Úgyhogy kuka.

      Törlés
    3. Még ha fehérítene, de ez egyszerűen semmit sem csinál, se nem mattít, se nem fixál... Úgy tűnik nem az én bőrömhöz való. :/

      Törlés
  3. Nekem érdekes kapcsolatom van az Essence-szel. Vannak termékeik, amelyek nagyon bejöttek, pl. a silky touch pírek, és a szemcerkák, másokat viszont egy-két használat után vágtam a kukába. A spirálok pl. pont ilyenek, rólam potyognak, maszatolnak, lemosáskor csípnek.

    Ami nagyon bejött (és ezzel rendesen meglepett!), azok a picike négyes palettáik. Pigmentáltak, már-már krémesek, egy jó alappal kihúzzák egész nap.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát spirált nagyon el kell találni, meglepett, hogy ez az új milyen jól bírja, de amik előzőleg voltak nálam is peregtek. Kár, mert a kefék jók.

      A négyes palettákat nem próbáltam, de a nagyobbak egész jók, gondolom a szemhéjpúderek is erősek úgy átlagában. :)

      Törlés
  4. Nem olyan rossz azért az Essence sem, én is jópár terméküket használom, bár nekem legjobban most a körömlakkjaik jönnek be, ezzel az új formulával végre teljesen használhatóak. :D A highlightert is kipróbáltam volna, sajnálom, hogy kivonták, mert éppen kellett volna egy új krémes highlight. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezen ne is idegeskedj, úgyis visszahozzák majd idővel. :)

      Törlés