2016. július 29., péntek

Elfogytak


Nos, hölgyek. Dolgoztam ám rendesem, mivel ez egy giga elfogytak poszt lesz. Gondolhatjátok. Gondoltam milyen vicces lett volna ráírni már eleve a cím fotóra, hogy "Giga elfogytak", de nem akartam már azzal elrettenteni az embereket, így most szólok, hogy gyűrjétek fel a bugyi szárát! Az egész úgy történt, hogy még volt másfél hónapom a hazaköltözésemig, és nem akartam már ilyen posztot, nehogy ne gyűljön fel július közepére elég termék, és akkor haza kelljen vinni a szemetet. Persze lett, és addig-addig, hogy azt a nagyobb szatyort, amit láthattok is, majdnem telepakoltam, ráadásul apróságokkal. Szerintem inkább kezdjünk is bele.






Főleg sminkek fogytak el, két dolgot leszámítva teljesen
Rimmel Lasting Finish kőpúder - már a második darabom volt, és sajnos valahogy nem volt olyan jó tapasztalat, mint az első doboz. Alapozóként nem lehetett használni, mert a nedves szivacstól (nagyon jól kinyomkodva természetesen) megkeményedett a teteje, amit alig lehetett lekapargatni, ráadásul semmit sem mattosított, semmit sem fixált. Érthetetlen. Ráadásul rekord idő alatt elhasználtam. Ehhez azért drága. Nem venném újra.
Colortrend kőpúder - ezt viszont nagyon szerettem, olcsó, jó, és sokáig elég volt. Bár kicsit fura, hogy ez az átlátszó árnyalat, és csak nyáron tudtam használni, olyan sötét volt. Persze ez nem baj, legalább több éven keresztül nem volt erre gondom. Teljesen megfelelt az igényeimnek. Bár a csomagolása megújult, szívesen újravenném, csak sajnos már hónapok óta nem látom a katalógusban.
Berrywell tartós szemöldökfesték - nagyon szerettem, könnyű használni, tökéletes a színe, és tartós is. Már újra is vettem.
Ingrid Cosmetics Mineral Silk&Lift alapozó - neki köszönhetem a katasztrófát, ami a fejemmel történt, tehát a sok-sok pattanást. Ellenben neki köszönhetem a világ legjobb korrektorát és szemhéjalapozóját is. Több dobozzal elhasználtam. Kísérletezni akartam, találtam is megfelelő utódot, így nem venném újra.
Maybelline Lash Sensational spirál - szidtam már párszor a blogon, az utolsó csepp a pohárban az volt, hogy egyszerre a szempilláim 3/4-e kihullott tőle a legutóbbi használatakor. A pokolba vele. Nem venném újra.
Maybelline The Falsies Black Drama szempillaspirál - ezt viszont imádtam, már több tubussal is elhasználtam, ezt is majdnem, de a vége már csak a bajt csinálta, annyira be volt sűrűsödve. Legjobban azt szeretem benne, hogy az amúgy dús pilláimat nem tapasztja össze, sőt, optikailag még brutálabbak lesznek, ráadásul már az első pillanattól megfelelő az állaga, és csak jobb és jobb lesz. Gyakran elcsábulok másra is, de ezt ettől független mindig újraveszem.
She szemhéjtus - hát ez gyorsan elfogyott, talán egy hónap alatt? Megfelelt a hétköznapokra. Nekem a bőrömet sem fogta meg, bár sokan panaszkodnak rá. Nem volt egy különösebben nagy élmény, nem venném újra.
Aura szempillaragasztó (Clear Tone) - Minden próbát kiált, még a csillapíthatatlanul zokogó esetet is, szóval nekem bizonyított. Újravettem.
Aura stiftes korrektor - mindig ezt veszem újra, van is még belőle itthon. Nekem teljesen megfelel, bár nincs szükségem nagyon erős korrektorra, és csak a pattanások nyomait fedem le vele legtöbbször, amíg el nem múlnak teljesen, illetve a kényes helyek kiegyenlítésére, amikor nincs kedvem egy teljes körű alapozáshoz. A megújított verziója nem nagyon jön be, szóval kérdéses még a dolog, de egyenlőre talán újraveszem kategória.
Aura hosszan tartó szemöldökceruza - imádtam! Még semminek sem volt olyan tökéletes színe, mint ennek. Annak idején többet is elhasználtam belőle, de elég sokat változott a bőrtípusom kamasz korom óta, most már a por állagú festékek jobban teljesítenek, ez az egyetlen oka, hogy nem veszem újra.


Still hajpakolás ricinussal és kamillával - a kedvenc hajpakolásom. Nagyon szép puha és fényes lesz tőle a hajam, ráadásul mintha nem is töredezne olyan gyorsan - bár ez lehet kollektívan az egész hajápolásomnak köszönhető -, az illata finom, könnyen kiöblíthető, stb. Egyszerűen tökéletes. Mindig újraveszem.
Macadamia hajolaj minta - a kozmetikában kaptam ajándékba a vásárlásom mellé. Szerelem volt első használatra, főleg az illata miatt, és olyan puha volt a hajam, mintha nem is az enyém lett volna. Kb. 3 használatra volt elég ez a mennyiség. Sajnos a fincsiséggel egyidejűleg a hajamat is nagyon elnehezítette, emiatt nem vásárolnám meg teljes kiszerelésben.
Kókusz olajok hajra - az a kettő ugyan az, csak más a csomagolás. Rajtuk nőttem fel, imádtam őket, de már egy ideje semmit sem csinálnak, úgyhogy váltottam. Nem venném újra.



Balea kézkrém - még egy ilyen büdöset... azért nem vagyok semmi, hogy elhasználtam. Ráadásul még a hidratálása is egy nagy nulla volt. A kiszerelés bár jónak tűnik, az utolját alig lehet kivakarni a terméknek. Nem venném újra.
Pavloderm babakrém - továbbra is a kedvenc hidratáló krémem a kezemre és a számra. Mindig újra fogom venni.♥
Orea kézkrém - táskába dobni, meg nap közben jó volt, de az én száraz kezemnek ez túl vizes volt, és nem hatott jobban, estére nem használtam, főleg az illata miatt talán újravenném.
BašBaš lábkrém - ez nem ápolt, csak hűsített. Bár még arra se nagyon volt való. Nem venném újra.
Multiaktív kézfertőtlenítő - a világ legcsodálatosabb kézfertőtlenítője a legrosszabb csomagolásba zárva. Sajnos a kialakítása miatt nem volt túl helytakarékos. Van még belőle egy dobozzal, amit el fogok használni, de nem venném újra.
Ebelin acetonmentes lakklemosó - tökéletes. Nem szárítja a bőrt, sem a körmök felületét, és hatékonyan is dolgozik, legalább is az ilyen sima, semmi extra finish lakkokra a legjobb. Már újra is vettem.


Balea Q10-es arcmaszk - nagyon szeretem, de sajnos hajlamos pattanásokat okozni rendszeres használat mellett, viszont különleges alkalmakkor, amikor szeretném, hogy ragyogó bőröm legyen, akkor tökéletes. Van még belőle itthon, de szerintem újravenném.
Multiactiv Natural uborkás arckrém - nem részletezem, mindig ezt vásárolom újra.
Oriflame Pure Nature levendulás arctisztító - szóval az Oriflame natúr márka - ahogy ezt előadták egy mini sajtótájékoztatón, amin még kis kukacként voltam -, de vén fejjel számomra az egész márka egy nagy kaki, nincs ezekben semmi természetes. Ezt is többet használtam a felmosó vízbe, mint a fejemre. Jól tisztított, kicsit húzódott utána a bőröm, nagy bajt sem csinált, mégis kirázott a hideg az összetevőitől. Nem venném újra.
Balea lótuszvirágos szemkönyékápoló - ez is rengeteget volt a blogon, mindig újraveszem.


Titania fürdősó - róla is volt már szó. Az a gond vele, hogy miután elolvadt, valami furcsa homokos érzetet hagy maga után, amitől megnyugvás helyett csak stresszes lesz az ember. Mintha retkes kádban fürödnék. Nem tudom elhasználni egyszerűen. Nem venném újra.
Balea Luxury Red Love fürdősó - ez viszont már a második csomag ebből a kiadásból, de az összes Balea fürdősó egy nagyszerű termék. Mivel nem nagyon szabad a kádban fürdenem, így nekem ezek a lábfürdő alapkellékei, és arra is tök jó, sőt, sokkal kevesebb is kell belőle, így simán 4 alkalomra elég ez a csomag. Bármikor újravenném bármelyik Balea fürdősót.
Kecsketejes szappanok (két mézes, és egy körömvirágos) - nagyon szeretem őket, bár a körömvirágos nagyon szárított, így a fehérneműket mostam vele, és arra meg tökéletes. A kedvencem a sárga dobozos mézes lenne, de annak valami fura halszaga van használat után... abból még van egy dobozzal, de ezentúl az Eco Product (nagyobb dobozos) mézes szappanját veszem újra.
Aloe verás (meg zöld agyagos, meg egyéb finomságokból álló) kézműves szappan - ezt Magyarországról hozták ismerősök, és elég jó volt, de a shea vaj miatt (tényleg minden van benne) eléggé viszkettem tőle, ezt leszámítva elégedett vagyok vele, de nem venném újra.

...és ti miket használtatok el mostanában?

2 megjegyzés:

  1. Durva, hogy így jártál a Lash Sensational-lel, nekem még mindig a kedvenc spirálom :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köpni-nyelni nem tudtam, amikor sminklemosáskor lemostam a szemem, és mindenfelé a szempilláim voltak, egy rosszabb horror... Pedig végre elérte a megfelelő sűrűségét. Nem baj, sok hal van a tengerben. Örülök, hogy másnak nem volt ilyen gondja vele. :)

      Törlés