2016. július 22., péntek

Aura alapozó és korrektorok


Ma egy igen nagy teszttel, vagyis inkább egy poszton belül sok kicsi teszttel érkezem. Ahogy már említettem, Magyarországon is elérhető mostantól a kedvenc márkám, az Aura néhány terméke, amit a Makeup Plaza magyar webshopjában tudtok megnézni és megrendelni. Ennek örömére készítem ezt a tesztet bejegyzést, hogy az érdeklődők eltudják dönteni, mire szeretnének beruházni, esetleg mit szeretnének kikerülni.




Amit mindenképp el akarok mondani az az, hogy régen sosem volt olyan, hogy az alapozó rutinom minden tagja ugyanabból a termékcsaládból kerüljön ki. Ezek a termékek egyenként is egész jók - vagy nem -, de együtt zseniálisak! Én ezt a komplett termékcsaládot szeretem, kivéve a megújult stiftes korrektort, de csak szépen sorban mindenről.

Igyekeszem mindenről tömören, de tartalmasan írni, linkekkel, árakkal, mindennel.



Take Care of Me! alapozó, spf 15
Makeup plaza elérhetőség: itt
Ára: 2950ft (kb. 700 forinttal drágább, mint Szerbiában)

A márka jelenleg elérhető legdrágább alapozója. Az ár elsődlegesen a luxus külsőnek köszönhető, ugyanis masszív matt üveg az egész. A pumpa egész jó, első használatnál sokszor kell nyomkodni, mire megindul, de utána tökéletesen működik, kis adagokban adja ki az alapozót, szépen lehet korrigálni a mennyiséget. A gond ott kezdődik, hogy az üveg aljára érve (kb. ott ahol most én is tartok) nem szed ki semennyi festéket a pumpa, így a kis csővel szoktam kikanalazni. Engem nem zavar, de ha valakit igen, akkor erre érdemes figyelni. A kupakja sajnos csak dísznek van. Nem tudom, hogy én fogtam ki hibás terméket, de néhány használat után úgy kikopott, hogy már nem kattan, tehát semmi biztonsági funkciója nincs.

Felvitel legjobb ecsettel, illetve nedves beauty blenderrel. Sima sminkszivaccsal semmiképp. Az eredmény sem lesz szép, illetve elég sűrű az alapozó, nagyon sok elmegy vele feleslegesen. Én blenderrel szeretem legjobban, azzal a legszebb az eredmény, de a legtakarékosabb határozottan az ecset.

A fedése alacsony-közepes, bár nagy fedést ígér, a korrektorok utáni képek láthatjátok, hogy nem valami. Inkább annak tudom ajánlani, akinek kevesebb bőrhibája van, és egy kis minimális korrektor rásegítéssel meg lehet oldani. Az én minimális bőrhibámnak ez tökéletes. Esetleg építeni lehet, de én bevallom még sosem próbáltam, mert annyira sűrű, hogy két rétegben a bőröm besokallna. Elsősorban télen szeretem használni, aminek nincs külön oka, egyszerűen csak nyáron még a legkönnyebb alapozókat sem szeretem.


Az összes színről minta: itt.

Nekem a legvilágosabb szín van, ami a 801 Light Beige. Igaz, hogy igazodik valamennyire a bőr színéhez, de nem három árnyalatokat, szóval még a legvilágosabb árnyalat is könnyen sötét lehet annak, akinek extra világos bőre van. Na én az extra világosnál fél árnyalattal előnyösebb helyzetben vagyok, de mondjuk ismerek bloggert, aki tesztelésre kapta, de nem mutatta be, mert még a legvilágosabb árnyalat is sötétebb, mint a nyári bőrszíne. Tipikus drogériás alapozó probléma. Hófehérkéknek felejtős.

Amúgy a tartóssága nekem rendben van. Hideg időjárásban abszolút nem fényesedik át (reklám: aki még nem figyelt fel rá, minden adottságom az oldalsávban le van írva), tavasszal se, így nyáron is kibír pár órát, pedig egészségtől ragyogó arcbőrt ígér, nem pedig mattat. Szuper tartós, biztos nem jön le nap közben. Teljesen természetes a hatása, semennyire sem érzem viselés közben.


Perfect Cover korrektor, Cover Me! korrektor
Makeup plaza elérhetőség: itt
Ára: 1100ft (megyezik az itteni árral)

A fehér dobozos a régi kiadás, a fekete pedig az új. Azért tartom fontosnak betenni ide a régit, mivel annak a bőre még ért valamit. Elméletileg csak a csomagolást újították meg, de szerintem a beltartalom jelentősen gyengült, persze az árát megduplázták. Alapozó mellett használni még elmegy, de nem tartós, plusz ha valaki szereti kispórolni az alapozást, és csak korrektorral szeretnék azt a néhány pattanást/egyenetlenséget elfedni, az felejtse el. Nagyon sajnálom, mert már évek óta az Aura stiftes korrektorát használom, de ha ezek elfogynak, akkor könnyes búcsút veszünk.
Még véletlenül se vegyétek meg!
Persze, ha nem dolgozzuk el teljesen, akkor van fedése, de én szeretem, ha egy korrektor láthatatlan, szóval ha ti is így vagytok vele, akkor felejtős.



Balról az új kiadás Ivory színben, jobbról a régi kiadás beige színben.

Az összes színről minta: itt.



Correct Me! korrektor
Makeup plaza elérhetőség: itt.
Ára: 1260ft (100ft-al drágább Szerbiában)

Szeretném azzal kezdeni, hogy egy csodálatos termék! Nagyon könnyed korrektor, azt hinné az ember, hogy ez aztán csinálni semmit nem fog, de miután eldolgoztuk teljes a fedése. Én a szemem környékére használom nedves blenderrel. Nem ül bele a ráncokba, nem szárítja a szem környékét, mégis tökéletes. Ha sietünk, és ki akarjuk spórolni a szemhéjalap használatát, akkor bátran megtehetjük vele. Nagyon tartós, reggeltől estig kitart.

Hatalmas a színskála, még közel hófehér is van, kontúrozáshoz is tökéletes.
Az enyém a 306-os Natural.

Az összes színről minta: itt.



Ti érdeklődtök a márka iránt? Esetleg rendeltetek már valamit?

4 megjegyzés:

  1. Folyékony rúzsaid vannak esetleg a márkától? :D Engem azok érdekelnek a legjobban, láttam, hogy vannak szépséges bogyószínek meg minden. Úh, meg a highlighter, nyilván. Az minden márkától érdekel. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy van nálam épp, de arról is volt már poszt, ilyen teszt szerű valami.
      http://my-other-part.blogspot.rs/2015/11/aura-absolute-matt-lip-cream.html

      Meg itt a többiről is a minta:
      http://www.makeuparena.com/2014/10/aura-matte-velvet-feel-ruzevi-sve.html
      http://www.makeuparena.com/2015/10/aura-absolute-matte-tekuci-ruzevi-nove.html

      Jó kis rúzs, észrevehetetlen, tartós, rajtam több órát kibír, kb. 4-et, szabadon lehet benne enni, inni, a puszi is ok, de a szájrapuszi felejtős már. Annyi a kis bibije, főleg a világos árnyalatoknál, hogy nedves állapotában olyan, mintha nem lenne teljes a fedése. Csak meg kell várni, míg megszárad, és akkor rendes színe lesz neki, ettől majd ne ijedj meg. Ha építeni akarod, akkor meg kell várni, míg minden réteg megszárad, de akkor már nem annyira kényelmes, és nem is olyan szép. :)

      A highlighterek is klasszak, nagyon erősen pigmentáltak, óvatosan kell velük bánni. Csak nem akartam tesztet írni róla, mert egyszerűen nem tudok mit mondani ezen kívül. Nekem az arany van meg, rajtam elég tartós, akkor is, ha nem használok alapozót. Ezekről sajnos nem találok normális teszteket, meg normális fotókat csak ilyen régebbieket (amelyiknek még áttetsző volt a teteje, most már tükrös és sima fekete), de ha jól látom, akkor kb. ugyan azok maradtak a színek:
      http://sminkajeljubav.blogspot.rs/2013/09/aura-glorious-cheeks-highlighters.html
      http://goodmorninggorgeouss.blogspot.rs/2016/01/aura-highlighter-moonlight-220.html

      Remélem találsz köztük használható mintákat. :)

      Törlés
  2. Köszi a bejegyzést, nagyon informatív lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy hasznosnak találtad. :)

      Törlés