2016. június 28., kedd

Wellaflex Ultra Strong hajlakk


Vannak bizonyos terméktípusok, amiknek a vásárlásuk hihetetlen bosszantó, és persze igazi kihívás. Ilyen pl. a megfelelő alapozó, szempillaspirál, hajhab, és a többi kiválasztása, mert vagy nem tudod kipróbálni, vagy a megfelelő fények hiányoznak. Az én igazán speciális kedvencem a hajlakk választás, hiszen ez nagyon nehéz. Minden hajlakkról mindenki mást mond, ráadásul már az eleve hülyén veszi ki magát, hogy az üzletben minden hajlakkot felkezdesz, de még hülyébben veszi ki magát, ha a hajadra is ráfújod, szóval igazi szerencsejáték a dolog, legtöbbször otthon derül ki, mit is vettél igazából.




Miután úgy döntöttem, hogy ebbe a "@$^&#^ életbe nem akarom látni a jól bevált Nivea hajlakkom, mert egyszerűen kibírhatatlan az adagolója, megindultam új hajlakk után. Mivel nem volt különösebb választék, ezért hát nem volt nagy vadászat. Vagy nagyon drága, és mintha rosszat hallottam volna, vagy nagyon olcsó, és magam is tudom, hogy semmire sem való, mert már tapasztaltam...
Végül a sokak által dicsért Wellaflex lakkok közt kezdtem szétnézni.

Mit várok el egy hajlakktól?

  • Ne legyen nagyon büdös.
  • Mivel csak a babahajak ellen használom, ezért nincs is más dolga, mint kordában tartani a kis huncutokat a nap végéig.
  • Ne legyen mű, kemény hatása kis mennyiségben, de ha lehet akkor nagyban sem.
  • Minden szuper hatásáa ellenére a nap végén a haj legyen könnyen kifésülhető és selymes, mintha soha nem is lett volna rajta hajlakk.

Az a legszebb ebben az egészben, hogy ez a lakk ezt mind hozza! Az Ultra Strong és a hozzá tartozó 5-ös faktor szerintem azért kicsit túlzás, ahogy az általa igért 24 órás tartás is, ugyanis azért egy olyan 9-10 óra múlva kezdenek rakoncátlankodni a babahajak.

Feltételezem nagyobb mennyiségben ez egy hatékonyabb termék, de mivel nem vagyok egy nagy frizura-gyura, nem valószínű, hogy valaha is megtudom, mit tud teljes valójában, de amire nekem kell, tökéletesen megfelel. Jelenlegi életemhez viszonyítva az a 9-10 órás hatás is bőven megfelel. Azt hiszem, hogy egyenlőre megtaláltam a tökéletes hétköznapi hajlakkot. Sőt, remélem hosszú távon is jóban leszünk!

Mivel fontos lehet valakinek, ezért az illatáról is beszámolnék. Még nem döntöttem el, hogy virágos, vagy gyümölcsös. A kifújás pillanatában inkább gyümölcsös, majd kivirágzik kicsit. Persze nem tartós az illat, tehát nem kell félünk, hogy reakcióba lép a parfümünkkel, és kellemetlen lesz az összhatás. Viszont legalább készülődés közben nem fogunk az erős lakk szagától fulladozni, ami tök jó, főleg annak, aki ugyanannál a komódnál/sminkasztalnál szeret öltözködni, sminkelni és hajaskodni is.

A szórófej, hogy lekopogjam, teljesen rendben van. Megfelelő helyre fújja a terméket, megfelelő mennyiségben. Plusz még nem tapasztaltam azt, mint a Niveánál, hogy csak a gázt fújja ki, maga a lakk pedig a doboz oldalán folyna ki. Remélem nem is fog ilyesmire vetemedni, mert akkor tényleg nagyon jóban leszünk.



Nektek melyik hajlakk vált be eddig legjobban?

2 megjegyzés:

  1. Én már sok éve használok hajlakkot, szinte az összes, drogériában kapható darabot kipróbáltam. Nekem legjobban a L'Oreal Elnett lakkjai jöttek be. Igaz, kb. duplája a Wellaflex-nek árban, és az illata sem a legfinomabb, de tartós, nem ragacsos, és könnyen kifésülhető. :) Nekem sorban utána következik a Müller saját márkás hajlakkja ( a neve most nem jut eszembe).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a tippet, a L'Oreal lakkjára ránézek, ha ez elfogy. Feltéve, hogy meglelem valahol, mert nem emlékszek, hogy láttam volna már. :)

      Törlés