2016. június 10., péntek

NYX Eyebrow Gel | Brunette


Amikor meg kellett válnom a Maybelline ColorTattoo Permanent Taupe árnyalatától, amit a szemöldökömre használtam, akkor nem gondoltam volna, hogy a krémes formulát így fogom hiányolni a szemöldök rutinomból, úgyhogy eljött az idő, amire már nagyon régóta vágytam: beszereztem a NYX szemöldök zseléjét. Gondoltam bemutatom nektek ezt a terméket, hiszen az egész világ szemöldök lázban ég, remélem sikerül kedvet csinálnom nektek ehhez a termékhez.






Nemrégiben megérkeztek a pomádék is, de én inkább ezt a tubusos kiszerelést választottam, mert remélem, hogy nem szárad ki olyan gyorsan, hiszen amikor felbontja az ember, akkor csak a csőrnél lévő termék oxidálódik, nem pedig az egész.


A tubus nagyon szín hű (még nem jöttem rá, hogy átlátszó-e, vagy színes, de szerintem színes), ami tök jó, ha esetleg több darabbal is rendelkezünk belőle. Az enyém az ebg03 Brunette. Nagyon kis aranyos volt a nő a kozmetikában, amikor hozzá akartam nyúlni a teszterekhez: "Magának lesz?", amire én igennel válaszoltam. "Akkor ne is keresse, hármas árnyalat." Kívánom, hogy nálatok is végzett sminkesek és kozmetikusok árulják a termékeket, nagyon megkönnyíti az eligazodást egy ekkora márkánál.


A termék maga 10ml, de ez senkit se zavarjon, mert olyan kicsi kell belőle, hogy egy évig simán kibírja majd minden napos használat mellett is. A tubus egyébként hihetetlenül puha, kellemes anyag, tehát nem kell félni, hogy esetleg a merevsége miatt nem lehet belőle maradéktalanul kinyerni a terméket.



A termék maga nem igazán zselés, inkább olyan félig habos, félig krémes dologhoz tudnám hasonlítani. 
Öt árnyalatban elérhető, mindenki megtalálhatja a hozzá illőt. Ide kattintva van egy tök jó kis kép, amin megnézhetitek az összeset.
A Brunette egy nagyon hideg, természetes sötétbarna, ami bárkinek tökéletes választás, akinek természetes barna haja van.


Felül a jól kikopott tartós festést láthatjátok, alul pedig a zselével felturbózott szemöldököt.
Hát eléggé izzasztó művelet elérni vele, hogy természetes legyen. Hogy minél kisebb eséllyel rontsam el (ha nem törlöd le RÖGTÖN, akkor az úgy marad, ne is próbálkozz, jobb lesz), egyszerre csak nagyon picit veszek fel az ecsetre, de a sok finomkodásnak az a vége, hogy mire kész vagyok, akkor már örökre megszáradt. A termék vízállóságot és elmaszatolódás állóságot ígér, szóval ha mégis erővel el akarom dolgozni a festéket, akkor először is a kefe felsérti a bőröm, meg a festéket is egy az egyben leszedi. 

A vízállóság, és a kenődés állóság tökéletesen igaz, még egy 12 órás rohanás utáni sminklemosással is nehéz kikezdeni, pedig azért addigra a zsíros homlokom felszokta oldani a dolgokat. Ezt nem lehet. Ez feladja a leckét. Ez is volt a cél, mivel szeretem az arcomat nedves kendővel törölgetni a nagy melegben, plusz a gyakorlati munkám sem egy olyan dolog, ahol túl sok időt tudok/akarok erre szánni, így nem kell attól félnem, hogy eltűnik a nap végére a fele szemöldököm.

Ezt a terméket leginkább olyanoknak tudom ajánlani, akik jobban szeretik a definiáltabb szemöldököt, illetve gyakrabban készítenek erős sminket, ami ezt megköveteli. Én még kísérletezek vele, hogyan lehet a legtermészetesebb eredményt elérni vele, még tutira kifogom próbálni több ecsettel is, de a jelenlegi helyzet is nagyon bejön, én szeretem az erősebb szemöldököt. :)


Próbáltatok már valamilyen zselés szemöldökre való terméket?

2 megjegyzés:

  1. Ez tök olyan lehet, mint a Freedom zselés/folyékony akármi, ami nekem van, de még csomagolásra is amúgy szinte megegyeznek :D Mondjuk képek alapján mintha az folyékonyabb lenne ennél...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, képek alapján az sokkal folyékonyabb, ez meg egy nagyon masszív krém. Viselve is erősebb, nekem ez szimpatikusabb. Lehet a Freedom innen inspirálódott. :)

      Törlés