2016. június 14., kedd

Májusi haul


Ha jellemeznem kellene az elmúlt hónapot, akkor az a helyzet, hogy nem tudnám hogyan. Voltak szomorú, és boldog pillanatok is, de főleg boldog. Szerintem még sosem voltam olyan helyzetben, hogy visszasírjak egy hónapot. Most sem vagyok, bár kicsit sajnálom, hogy vége lett. A majális egy nagyon jó kaland volt, akkor újra elkezdtem tornázni, ami ezen a poszton is érződni fog, továbbá voltam kiállításon, fesztiválon, jó sokat lustálkodtam, élveztem az életet, és eljött a kedvenc részem is: elhagyom szép lassan a sminkelést, és hagyom, hogy csak a bőröm izzadjon le, a sminkem pedig ne.



Ruha téren sokat bővült az állomány. A posztból kimarad ugyan, de egy egyszerű New Yorker-es fekete csőtop is van a listán, 990 forintért teljes áron, szerintem már így is megérte, és egy nem különösebben izgi eBay-es nyaklánc.

Sokat gondolkodtam, hogy megéri-e nekem egy picit drágábban beszerezni sportmelltartót, de abszolút jó döntés volt, simán megéri azt a 3990 forintot. Nem tudtam dönteni e között, illetve egy másik fekete darab között, végül ez jött velem haza, de tuti beszerzem a másikat is, mert ideje lenne a kollekcióm régi darabjait leváltani, sajnos kinőttem őket.

Szintén New Yorkerben vásároltam azt a szürke macinacit. Kb. 2900 forint volt akciósan, az utolsó darab. Pont jónak láttam, így bevittem a próbafülkébe, ahol viszont meglepődtem, hogy ez egy XS-es darab. Ahhoz képest még nagyollottam is. Elvoltam egy darabig, mire rájöttem, hogy ez egy amolyan „teleszart gatya”, én rajtam meg úgy néz ki, mint egy sima, laza tréning nadrág. Mivel erre volt igazából szükségem, ezért egye fene, úgysem lássa senki szerintem, hogy igazából „kicsi rám”.

Jó lett volna pár nyáriasabb, vékonyabb fazon is, így vettem a kínaiban egy nagyon világos szürke, háromnegyedes macinacit és trénernaci szerelemgyereket, aminek isteni puha pamutanyaga van. Meglepő miket össze nem lehet szedni a kínaiban 1000 forintért.

A szürke trénernacit alternatívaként vettem, ugyanis van a New Yorker-ben egy hasonló fazon, aminek kifejezetten úgy áll a varrása, hogy optikailag izmosabbnak mutat. Hát ez nem olyan szexi (az anyaga egyébként ugyanaz), de első sorban úgyis a minta az, ami tetszik. A piacon vadásztam le 1300 forintért kb. Szintén háromnegyedes fazon, és teljesen szűk, sima cicanaci fazon.


Csupán kifogyott, vagy hamarosan kifogyó terméket pótoltam ebben a hónapban. A szemkörnyék ápoló, az arckrém, a borotvahab visszatérő vendég. Ahogy a ricinusos-kamillás hajpakolás és az Ebelines lakklemosó is, bár blogon nem láthattátok őket, mivel ezekből ritkábban használok el. A dezodorról pedig bővebben meséltem már, szóval itt igazán semmi izgi. Esetleg az, hogy a dezodort leszámítva mindent akciósan szerezhettem be a DM-ben.


Dekorkozmetika fronton sincs semmi izgi, úgy látszik ebben a hónapban igazán jó kislány voltam.

A kék körömlakkot anyától kaptam, és azonnal megszületett a fejemben egy minta vele, így rögtön jött utána egy fehér és egy fekete lakk is. Erről már láthattatok is egy posztot.

Az eBay blender egy igazán jó vásár volt, hármat is vettem rögtön belőle, de jelenleg csak ez az egy partiképes.

Csúnya rossz kislány voltam, és megleptem magam egy szükségtelen rúzzsal, mégpedig az Essence limitált kollekciós, Light Of Orient 02 Princess Jasmines choise darabjával. Mellettem szóljon, hogy nagyon olcsó, és a színe miatt inkább kísérleti darab. Ráadásul már alig vártam, hogy végre megérkezzen ez a kollekció, már előre kinéztem.

Szintén hirtelen felindulásból vettem meg ezt az Essence púdert, ami végül is nem volt rossz döntés. Fixálni tud, mattosítani nem, de hát Essence-től már nem is várok el olyat, amit ígér, mert úgysem tudja hozni. Még nem döntöttem el, hogy szeretem-e, de kellett valami olcsó alternatíva a téli púderre, amit esetleg nyáron is tudok használni, szóval jó biznisz, és hát végül is egy próbát megért, majd meglássuk hogy érzek a végén.

Korrektorból is már kellett egy új darab, és már régóta vágytam az Aura új folyékony korrektorára, nem is nagyon vacilláltam rajta, rögtön megvettem, amikor eljött az ideje. 1400 forintért főnyeremény, meg még többért is az lenne, de hát hála égnek, hogy elérhető áron lehet csodát kapni.


Hát ez nem volt egy túl izgi haul, még magam is untam kicsit. :D Viszont ha fent is úgy akarják, akkor sikerült végre tökéletessé alakítani a sminktárolásomat, szóval majd kárpótollak titeket. 

Ti miket vásároltatok mostanában?

4 megjegyzés:

  1. Érdekes...én nagyon megszerettem első hét után az essence púdert...Vagyis az első pár nap olyan semmilyen volt, de azóta meg már újra is vettem, és az is fogytán van...Drogériában kaphatók közül ez az áttetsző púder vált be legjobban (pedig a catrice vízállóját is használom, de az még ennyire se mattított, tehát hiába vízálló). :D
    Hátha ti is megbarátkoztok! :)
    És mostanában csak ruhákat vettem. Vagyis egy nyári ruhát, egy felsőt és egy rövid nadrágot. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát remélem megbarátkozunk, mert szegény Essence-t lassan már elvből utálom. :D Kicsit furcsa ez az átlátszó púder dolog, mert kb. semmire sem tudom használni, ha nincs rajtam alapozó, szeretem ha van egy kis fedése. Na de ideje ebben is fejlődni. :)

      Törlés
  2. Az Essence púdert én is meg fogom venni szerintem, mert a por állagú változata egészen jól működik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem rossz, de én személy szerint többet vártam. Bár lehet csak én teszem újabban túl magasra a lécet. :)

      Törlés