2016. június 21., kedd

Két lépéses hazugság, avagy Rimmel Super Gel lakkok


Mint ahogy sokan, magam is rajongója vagyok a gél hatású lakkoknak. Bár nagyon vagyok nagy köröm művész, ha mégis festésről van szó, akkor csak a krém és zselé finisű lakkok jöhetnek szóba, hiszen az igazi zselés manikűrökért is oda vagyok, főleg ha rövid körmökre készül, és egyszínű, viszont elégedett vagyok a körmeim állapotával, és semmiképp sem szeretném ezt kockára tenni, így nem mertem még zselét tetetni a körmeimre. Szerencsére már rengeteg márka kínál zselé finist, így kedvünkre válogathatunk. Én most a Rimmel új Super Gel lakkjaival próbálkoztam be. Nos, nem mondom, hogy csalódtam, mert sima lakknak jók, de hogy a zseléhez semmi közük az is biztos.







Elég vegyes érzelmekkel találkoztam a Krémmánián, amikor ránéztem ezekre a lakkokra, de mivel épp 20% akció volt a DM-ben rájuk, ezért gondoltam megveszem a hozzám legközelállóbb színt és a fedőlakkot, hátha azok közé esek, akiknek bevált.
Mivel nem volt időm/fényem befotózni, ezért a posztban a két napos állapotot láthatjátok. Nos, ti sem lesztek elragadtatva.


Nagyon szerettem volna lefotózni, hogy mennyire használhatatlanul nagyok ezek az ecsetek, de sajnos nem adják vissza a képek, pedig elhihetitek, hogy rettenetesen nagyon. Normális ecsettel sem tudok rendesen festeni, ezek meg egyenesen az őrületbe kergetnek. Azért kíváncsi lettem volna az arcomra, amikor először kinyitottam őket.


A színt két rétegben vittem fel, de már elsőre nagyon szép volt a fedése. Sajnos nem lett teljesen egyenletes a festés, az egyik körmöm közepe átlátszó lett picit. Szerencsére csak nagyon közelről látszik. Ez olyan tipikus messziről szép lakk, de ne daj bože, hogy valaki meg akarja közelről is csodálni, mert kiábrándul.

A fedőlakk meglepő mód felbuborékosodott, miután vékonyan felvittem. Hát nem voltam oda érte, de érdekes, amikor reggel felkeltem az egész lelappadt, mintha mi sem történt volna. Frissen valami gyönyörű volt, és fényes, de másnapra elég szépen meg mattosodott, mintha fel se vittem volna semmit, csak maga a sima lakk gyenge kis fényével próbált volna jobb kedvre deríteni. Ahogy a képen is látszik, ez egy nagy nulla.

Egyébként elég gyorsan szárad az első tapasztalatok alapján, de miután besűrűsödik, ezer százalék, hogy bármennyit is hagyom száradni, akkor is lenyomatos lesz. Én egy olyan nő vagyok, aki szárítja a körmét két óra hosszát, majd kitakarítja a lakást, főz, mos, mindent csinál, a körmeinek semmi baja, majd reggel felkelt és az egész ágylenyomatos. Avagy miért nem szeretek körmöt festeni.


Akkor itt vannak a továbbiak. A bal oldali képen láthatjuk, milyen az, amikor a fedőlakk gondol egyet és a teljesen megszáradt alapot feloldja. Mert az vicces.
A jobb oldali kép pedig azt szándékozik bemutatni, hogy miután felkentem péntek este, hogy ébredtem szombat reggel. Azt hiszem a tartósságán sincs mit vitatni. Nem is mosogattam, nem is mostam, nem is takarítottam, semmi nem túl körömlakkbarát dolgot nem csináltam. És le van pattanva. Mit ígér a lakk? Két hetet. 12 órát nem bírt. Igaz, lehet megint összeverekedtem az álommanóval, és akkor pattanhatott le. Pedig elég jó alaplakkom van...
A negyedik napon már az egészet szedhettem le, ami nagyon nehéz volt, mert ilyenkor bezzeg ragaszkodik.

Ha nem bánjátok, inkább nem szidom tovább szegénykét. 2/5 pontot kap jó szívvel, de csak azért, mert egy átlagos semmilyen lakknak jó, de annyi pénzért, amibe ez kerül, azért nem egy kínai körömlakk minőséget várok.
Lehet nem voltam túl kedves ebben a posztban, de ez még akciósan is óriási pénzkidobás volt,
én úgy érzem, hogy jogosan vagyok ennyire kiakadva. 
Bocsika Rimmel, megint nem jött össze...

8 megjegyzés:

  1. Igazság szerint én eleve nem értem ezt a nagy felhajtást.
    Van egy pár lakkom, és érdekes módon azok is ugyanolyan jól bírják, mint ezek ez új gél hatású cuccok, legalábbis nekem nincs problémám a mezei lakkokkal, sőt...még anno, mikor megjelentek, egy újsághoz volt csomagolva egy essence lakk, már az új kiadásból, és az pl már a 2 napon elkezdett lepattogni. :/
    Persze, nem vagyunk egyformák, lehet, hogy van olyan, akinek pont, hogy az ilyen és ehhez hasonlók jönnek be, működnek, meg ott a másik része, hogy a mezei lakkoknál is van, ami gyászosan teljesít ilyen téren, csupán én nem nagyon látok különbséget a régi és az új között, egyszerűen új "nevet" találtak ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy így mondod, kicsit úgy is érzem, hogy csak reklámfogás áldozata vagyok... csak hát azért próbáltam benne hinni, mert mondjuk az Avon ilyen lakkjai jók, csak sajnos gyorsan beszáradnak, azért nem próbálkozok velük. Hát azt hiszem én is inkább maradok a mezei lakkoknál, amik ugyanezt tudják, csak sokkal olcsóbban.

      Törlés
    2. :) Látod, pl az Avon lakkokról nem tudnék nyilatkozni. És érthető a kísérletező-kedv, jó dolognak tartom, ha az ember nyitott az újdonságokra.
      Sajnálom, hogy ezzel befürödtél. :/

      Törlés
  2. Én a valódi lakkzselék szerelmese vagyok, mert azok aztán tényleg tartósak. Nincs lepattogás, sem macera, csak akkor kell újrakenni őket, ha lenőnek, szóval tényleg csoda! Igaz, hogy elvékonyítja a körmöket, de amióta vitaminokat szedek kifejezetten emiatt, meg szérummal masszírozom a körömágyam, szerencsére már ez sem annyira vészes probléma.

    Ezeket a Rimmel lakkokat én is próbáltam, nekem tetszenek a vidám színei, most is tőlük van az egyik a lábkörmömöm. Ott jól bírja 4-5 napja.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én azt hiszem lemondhatok a szép zselékről, mert én nem merem bevállalni. Persze soha nem mondom, hogy soha. :)
      A színek nekem is bejönnek, akartam is volna venni még egy rózsaszín és egy nude árnyalatot. Lábkörömre lehet tényleg jobb választás, elvégre azzal nem mosogatunk napi tízszer. :D Csak olyan kis csúnyák szegénykéim, nem szívesen hangsúlyoznám ki őket.

      Törlés
  3. Hát ez így ennyi pénzért tényleg elég gyenge -.-" Abszolút érthető a morcosságod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha sokkal olcsóbb lenne, valószínűleg oda lennék érte, de ez így háááát...

      Törlés
  4. En most Yves Rochert probalok, az nagyon tetszik

    VálaszTörlés