2016. június 17., péntek

Goodies | Pár kedvenc blog #3


Hát hellóka! Ismét összeszedtem pár kedvenc blogot. Az utóbbi időben nagyon kritikus lettem a blogokkal, egyre inkább zavar ez a sok szponzorált poszt, így nehezen találok magamnak új kedvenceket. Ráadásul már egy ideje a Magyarblogokon böngészek, bármi érdekel írótól független rákattintok, szóval lényegében mindenkit követek picit, de feliratkozás nem akar születni. Volt egy nagy szelektálásom is (a sorozat előzőleg bemutatott lánykáit továbbra is szeretem), szóval mostanában necces összeszedni kedvenceket. Már alig olvasok blogokat, te jó ég...




Enikő, Kialakító
Bár a blogját linkelem, az nem a kimondott kedvencem. Persze nagyszerű blog, de oda inkább konkrét tesztekért megyek, viszont a videóiért élek-halok! Választékosan beszél, nagyon szépen fogalmaz. Azt hiszem említette, hogy a valóéletben azért hajlamos a káromkodásra, de annyira kellemes amit a videóban tár elénk, hogy már egy ideje igyekszek komolyabban venni a káromkodásról leszokást az ő hatására. Nem mellesleg kellemes a hangja, és ami a legfontosabb, hogy egy igazán őszinte blogger, az ő véleménye után bátran merek vásárolni.

Nóri, Fifty Shades of Women
Őt már régóta ismerem, de sosem szerettem a posztjait, sőt, egyenesen bosszantott. Most a hetekben valahonnan eszembe jutott, és megkerestem. Leesett az állam, amikor megláttam. A rút kiskacsa hattyúvá érett, persze ezt blogban. Sokkal letisztultabb az egész külsőre, végre nem google-s csúnya képeket hoz, hanem igazán hangulatos, saját fotókat, és maga az egész írói stílus is vonzóbb lett. Szeretem, hogy ilyen beszédesek az írásai, tipikusan az az ember, aki ha két sort írna, akkor is kapna egy nagy csomó, fél oldalas kommentet. Nekem sosem ment így az írás, kicsit féltékeny is vagyok rá. :) Talán megosztó lehet, hiszen a beszélgetős posztoknak az a hátránya, hogy nem mindenki ért egyet a dolgokkal, de ő ezt meglepően szépen kezeli. Kicsit a filozófia/alkotmány tanáromra emlékeztet, akit imádtam. Ráadásul sokkal személyesebbnek is érzem, mert nem csak a betűt látom, hanem végre magát az írót is, nekem ez sokat jelent.

Ildie, Frozen Beauty from far away 
Na, hát ha beírok az URL sorba egy f betűt, akkor nem a fészbuk fog elsőnek beugrani, hanem az ő blogjának címe. Képzelhetitek, mennyire szeretem akkor. Hát őhozzá nem a jó szándékú érdeklődés vezérelt. A sokadik ellenszenves kommentje után kattintottam rá, erre ott ragadtam. Ahogy olvasgattam, a nagy szókimondása, agresszív őszintesége egyszerűen bevéste magát a szívembe, annyira szimpatikus volt. Hány blogger mer így kimondani dolgokat? Egy sem. Nagyon vagány, nagyon laza. A sminkjei eszméletlen extrémek, a színkombinációtól a legszebb álmaim születnek. 
Tényleg kicsit fagyos, de annyira jól áll neki, annyira jól tudja ezt a stílust viselni, hogy sok "kemény legény" megirigyelheti. Ó, és az ő videóit is szeretem.

Kati, Djkaty beauty
Bár neki is a blogját linkelem, Enikőhöz hasonlóan őt is csak akkor látogatom, ha egy termék érdekel, viszont a videó neki is szuperek. Kellemesen beszél, választékosan, egy élmény hallgatni, bármiről is meséljen. A tökéletes példája annak, hogy márpedig végig lehet mondani egy sort ő betű, és meg fél perces hatásszünet nélkül. Szintén egy igazán megbízható véleményező, az ő hatására is bátran vásárolhatunk szimpatikus dolgokat. Egyébként, sokszor délutánonként olyan fáradt tudok lenni, hogy alig bírok ébren lenni, nem vagyok jó semmire, de elaludni sem tudok. Na, ezt a napokat is ő szokta megmenteni, olyan simogató hangja van. Próbáljátok ki, de tényleg. :D


Off: Akarnék nektek szólni, hogy legrosszabb esetben július 17-ig van vizsgaidőszakom, legjobb esetben is 12-ig. Mivel tavaly nagyon kicsesztem magammal, meg az idén sem teljesítettem úgy, ahogy azt elképzeltem, ezért most kicsit be kell keményítenem. Sorry, de nem tudom, hogy ez mennyire fog a bejegyzések rovására menni. Ha fotózni fogok is, nem biztos, hogy a gépig eljutok ébren. Szóval bocsika. Nem szeretnék szabadkozni, egyszerűen csak nem akarom, hogy csak úgy csendben felboruljon a rend. Persze fejlemények lesznek, mert mindig ilyenkor jut eszembe egy új fejléc ötlet, és hasonlók, meg most vettem hátteret fotókhoz, nem győzöm kivárni, hogy használhassam. :)

9 megjegyzés:

  1. Én néha berakom Katy egyik videóját takarítás vagy hasonlók közben, és azt hallgatom :DDDDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg? :D Azt hittem már egyedül vagyok ezzel. Én szoktam még Citromhab Évire tanulni, meg néha Dorkára. :D

      Törlés
    2. Velük is csinálom ezt, meg még Ramival :DDDDD

      Törlés
    3. Nagyon sokan írják, hogy engem hallgatnak, miközben körömlakkoznak vagy takarítanak, meg akkor is, ha rossz napjuk volt, mert valahogy megnyugtató a hangom. Persze ilyenkor mindig nagyon meghatódom, és nagyon-nagyon jól esik. Szóval Nektek is köszönöm <3 Nagyon megörültem, amikor megláttam magam a listában, jó napindító volt :-) Ráadásul a másik három blogot is követem én is, úgyhogy a kedvenceimmel kerültem egy bejegyzésbe. :-)

      Törlés
    4. Hát én csak azt tudom mondani, hogy köszönöm, hogy vagy nekünk! Árassz el még sok-sok megnyugtató videóval! :)♥

      Törlés
  2. Köszönöm, hogy itt lehetek, nem kis meglepetést és örömöt okoztál nekem így, kora reggel. :)
    A legjobban annak örülök, hogy szemmel látható a vàltozásom, mert ebben tényleg nem kevés munkám van. Amikor belecsöppentem a blogvilágba, fogalmam sem volt róla, hogy mi hogyan működik, aztán egyszer csak ráeszméltem, hogy én ezt az egészet jól akarom csinálni.
    Dolgozom a finomításokon, amik persze nem mennek egyik napról a másikra, de igyekszem ezután is érdekes posztokat hozni.
    Remélem, hogy még sokáig velem leszel! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Naná, hogy itt a helyed! Még senkinél sem láttam rövid idő alatt ilyen szembetűnő és hatalmas változást, és főleg a jó irányba. Remélem is, hogy tovább fejleszted a blogod, mert ritka kincs vagy. :)♥

      Törlés
  3. Oh köszönöm. :) Nóri-Fifty Shades of Woman oldalán láttam meg, hogy róla írtál, rákattintok és az én blogom is szerepel a listádon. :) Amúgy mélységesen egyetértek, kicsit személyesebbre kell szabnom a blog felületet is. :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annak nagyon örülnék, ha a blogod is még személyesebb lenne. :) <3

      Törlés