2016. június 7., kedd

Catrice kívánságlista


Képzeljétek, az a csoda történt, hogy a szerbiai DM hivatalos Instagram oldalán, egy tök jópofa kis képpel bejelentették, hogy hozzánk is megérkezett a Catrice. Jessz! Már néhány városban kapható is, de hamarosan mindenhova meg fog érkezni. Sajnos ide még nem érkezett, de legalább van időm álmodozni, és szép lassan kitisztul, hogy mire is vágyok, meg mire is van szükségem, nem fogok feleslegesen vásárolni. Vagy de. :D Szerintem átérzitek amit gondolok, hiszen már közületek is sokan alig várják a NYX boltok nyitását. Hát NYX az eddig is volt itt, és bár szeretem, de a Catrice sokkal jobban lázba hoz.


Már van két szemceruzám és egy szemhéjpúderem a márkától, amiket még Magyarországon vásároltam, szóval nem hiába várom én annyira, már vannak elsődleges tapasztalataim. Lehet, hogy az imádott Aura márkám vetélytársra lelt?


Az első, amin megakadt a szemem a hivatalos honlapot böngészve, az ez a rúzs, és konkrétan ez az árnyalat (mindenhol konkrét árnyalatok lesznek). Rózsaszín rúzst nehezen találok magamnak, mert nem áll különösebben jól a szín, vagy ha először úgy is érzem, akkor másnap már utálni fogom. Szóval remélem élőben is tetszeni fog, illetve a teszter után is, elvégre az állaga sem mindegy.


Kicsit meguntam, hogy a Rimmel púderalapozó rettenetesen gyorsan fogy, így már egy ideje új téli púderben gondolkodok. Az Auráét akartam kipróbálni, de erről is rengeteg jót hallottam, és hát mégis csak új márka errefele, tesztelgetni szeretném. Úgyhogy miután visszafakultam az imádott fehér bőrömhöz, akkor tutira veszek egyet.


Amikor Catrice pult közelben voltam, rá se hederítettem az ikonikus korrektorra, és jelenleg se biztos, hogy engem ez kell, hogy érdekeljen, ugyanis rengeteg korrektorom van itthon, de nem baj. Ha barátságos árban lesz, akkor tuti kipróbálom.


Róla álmodom, amióta csak kijött, főleg amióta meghallottam, hogy vizes finisű. Ha más nem is, ez tuti jön velem haza. Nagyon szeretem a Sleek Highlighterét, de kicsit sokallom néha, az Essence highlighterem meg rózsaszín, egyszerűen nem is értem mit éreztem, amikor azt választottam.



Két monót is kinéztem, amiket nem valószínű, hogy okvetlen hazahozok, de mindenképp meg akarom őket lesni, ugyanis a meglévő Catrice darabom nagyon kis klassz, és bár a monókat túlárazottnak találom, ezeken a darabokon biztosan nem fogok átsiklani.



Ti miket ajánlatok a márkától?

8 megjegyzés:

  1. A másik púderük, a Prime & Fine egy álom, a rúzsaik is, úgyhogy vigyázz...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajajj... :D Jobb lesz spórolni egy kicsit. :D

      Törlés
  2. Én is a prime&fine púdert ajánlottam volna. :D

    Pont ma szórakoztam a vízállóval, hogy tényleg vízálló-e...És tényleg vízálló...:D
    (Eddig csak normálisan használgattam púderként, de ma úgy gondoltam, mindenképp eresztenem kell rá egy kis vizet...és "megült" a tetején, szinte lepattant a púderről. :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A vízálló dolgokkal nem nagyon vagyok kompatibilis, de most ezt én is ki akarom próbálni. :DD Majd meglátjuk, egyenlőre még nem érkezett meg, szerintem majd az őszi vizsgaidőszakra.

      Törlés
  3. A sima helyett én a Liquid Camouflage korrektort ajánlom. Ha nagyon problémás a bőröd akkor a tégelyeset, de ha nem akkor a folyékonyet, mert azt lehet szem alá is használni, meg el is lehet használni. A tégelyesnek nekem kb a fele fogyott el másfél év alatt és sajnáltam, hogy így kell megválnom tőle, a folyékonyat el lehet használni fél év alatt kb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Folyékonyra van bevált korrektorom, krémesre viszont szeretnék valami újat kipróbálni. Nincs problémás bőröm, de engem nem zavar, hogy nem fogy el gyorsan egy termék. Ha nem okoz bajt, és kedvenc termék, akkor azt nem fogom rögtön kidobni egy év után. :)

      Törlés
  4. Szerintem a camouflage korrektoruk - a tégelyes és a folyékony is mesésenzseniálisan kihagyhatatlan! :]
    A monok nagyon vegyesek, vannak köztük hiperpigmentáltak, meg szerényebbek, kísérletezgetni kell a teszterrel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A tégelyes korrektort mindenképpen meglesem, sőt, már kicsit várom is.

      Törlés