2016. június 3., péntek

Aktuális kedvencek


Bár ritkán próbálok újdonságokat, amiket érdemes lenne havonta bemutatni, most megint csak összegyűlt pár darab termék, amikről szeretnék írni nektek. Vannak köztük új termékek is, illetve olyanok is, amiket ismét felfedeztem magamnak, és talán még felfedezhetőek a drogériák polcain, úgyhogy nem késő írni róluk pár sort.



Az első kedvencem, és talán a legnagyobb, ez a New Yorker-es sportmelltartó. Eddig ilyen kis olcsó, noname sportmelltartóim voltak, amikkel nem volt különösebb bajom. Olcsóak voltak, és eszméletlenül jól tartottak, viszont kicsit kényelmetlenek voltak, miután levettem őket, szépen meglátszott a keretük jó erős piros vonalak formájában. Ezzel nincs ilyen gond. Nagyon kényelmes, abszolút nem szorít, és mindemellett rendesen elvégzi a dolgát. Bár kicsit drágább, mint mondjuk egy eBay-es darab, szerintem sokkal jobban megéri, mivel tényleg sokkal kényelmesebb, de emellett megfelelő tartást ad.

Gyűlölök leégni, de már magával a barnasággal sem vagyok kibékülve. Én szeretek fehér maradni nyáron is, plusz ugye a sok anyajegy, nincs is nagyon más választásom. Nagyon szeretem a DM sajátmárkás gyerek naptejét, főleg ezt a kis, 100ml-s kiszerelést, így nyugodtan vihetem magammal nap közben is, mert igen, én még nap közben is bekenem magam, az egyetemen is! Nem nagyon szoktam leégni, ha ezzel vagyok bekenve, az arcomra is ezt használom, mint fényvédő, és nem okoz pattanásokat, és gyönyörűen lehet rá sminkelni is. 

Aura Cover Me! korrektora is egy új felfedezés, életem szem alatti korrektora! A szemhéjam lealapozásához is sima korrektort használok, jelenleg ugye ezt, és szuperül tartja a sminket is. Egyszerűen hihetetlen, hogy mennyi ideig tartja magát, a ráncokba sem ül be. Azt hiszem _megint_ évekig nem váltok korrektort.

Az én kicsi kimoshatatlan eBay blenderem! Azért vettem, mert a sima szivacs nagyon sokat fogyaszt a jelenlegi alapozómból. Kicsit sűrű, és hát nem győzöm adagolni, mert a szivacs 3/4 terméket inkább bepuszilja. Úgyhogy megvettem ezt a kis bébit (három darabot rögtön). Jó alaposan megvizezem, majd kinyomkodom belőle, és egyszerűen szuper a végeredmény vele. Konkrétan meg sem látszik, hogy lenne rajtam alapozó, plusz nem is szívbe annyi terméket, így a fejemre is jut a drága termékből. Annyi egy bajom van vele, hogy nagyon kicsi, és nem igazán áll emiatt kézre, meg picit nehéz tisztítani, de teljesen megfelel ez az olcsó eBay-es darab (bár lehet az Aura szivacsát még kipróbálom, megszállott rajongója vagyok a márkának).


A nyárra, a napsütésre, a vidámságra, és ezzel együtt az élénk színekre hangolódva előkerült a két csinos Catrice szemceruzám, kis kincseim! A menta színű a 180 Too Cool For Pool, a kék pedig 190 Cleopetrol. Olyan találó nevük van! Mivel nem igazán élek szemceruzákkal, így értsétek az említésüket úgy, hogy ezek tényleg kihagyhatatlan termékek! Kohl Kajal, azaz extra puha ceruzák, úgyhogy zsíros szemhéjra, vízvonalra, hasonlókra semmiképp sem alkalmas, viszont én tök jól elboldogulok velük, főleg egy átlagos egyetemen töltött, olyan 7-8 órát simán kibírnak anélkül, hogy elmászkálnának. Persze odafigyelek arra, hogy mennyire húzom vastagon a vonalat, ne érjen fel a szemhéjam lelógó részéig, illetve tök hasznos ilyenkor az a transzparens púder.
A menta színű igazi egyediség, ezen az áron nagyon megéri beszerezni ezt a színt, ha szeressük. A kék pedig sehogyan sem tudom jellemezni, egyszerűen csodálatos a színe, gondolkodás nélkül dobtam anno a kosaramba. Nem annyira élénk, mint mondjuk a menta, látszik is rajta, hogy azért többet van használva. Míg a menta matt, addig a másik kicsit fényesebb szín, extra pici mikro csillámokkal, amiktől nem kell tartanunk.

Nektek mik az aktuális kedvenceitek?

2 megjegyzés: