2016. május 19., csütörtök

Essence Lights of orient matt rúzs | 02 Princess Jasmines Choise


Amikor beharangozták ezt a kollekciót, akkor csak a rúzsokat álmodtam meg magamnak, hogy megveszem. Hát most végül csak egy jött velem haza, és ez nem fog változni, be is mutatom nektek, ő lenne a 02 Princess Jasmines Choise. Az az ember vagyok, aki mindent kerül, ami Disney-s megnevezésű, de ennél a terméknél nem érdekelt, olyan gyönyörű a színe, és amolyan kísérleti alany, hiszen nem tudtam biztosan, hogy jól áll-e ez a szín. Bár nem igazán érdekelt a promó alapján, de élőben teljesen elvarázsolt a paletta színvilága, de az ára elég magas volt, és Essence-t ismerve a szép doboz kerül annyiba, a beltartalom nem ér annyit. Igazából az egész kollekció kiemelkedő a többihez képest, külsőleg és belsőleg is gyönyörű, szépen kidolgozott, de nincs szükségem rájuk. Viszont aki valaminek a hiányát érzi, annak ajánlom, hogy lesse meg ezt a kollekciót. :)





Elég kis egyszerű a külseje, nem gondolták túl, ahogy a doboz minőségét sem, mivel az a gyenge műanyag, ráadásul a kupak lötyög. Biztonságosan lezárul, de akkor is, lötyög. Ha valami történik véletlen, akkor rögtön eltörik, ha a táskánkban van. A szöveg fényes és arany, és gyanús, hogy egy hónapon belül lekopik. 


Semmi különösebb infót nem kapunk a hátuljáról, csak a fantázianevet egy igencsak szín hű matricán.


Maga a rúzs csupán 1,9g, ami nem gáz, mivel tapasztalataim alapján a márka új rúzsai nagyon hűek a szavatossági időhöz, és mivel csak egy év van megadva, ennyi idő alatt szerintem ezt a mennyiséget el lehet használni. Árában egyébként az állandó rúzsok szintjén mozog.


Vékony rúzs, amivel nagyon könnyű dolgozni, így ezt a kialakítást nagyon szeretem. Főleg egy ilyen sötét színnél tök jó, ki lehet vele spórolni a ceruzát. Viszont ugye megszoktuk, hogy a vékony rúzsoknak hosszabb a dobozuk, ez kb. egy normál rúzs magasságának felel meg. Nagyon jó dolog, végre nem kell egy kis rúzsért olyan nagy tank dobozokat cipelni. Helytakarékos.


Imádom a színét, imádom, imádom, imádom! Igazi mély bordó, de nem az a fajta, amit felkensz és végül valami bogyós rettenet fogad, hanem az a barnás beütésű, szuper természetes, klasszikus darab, ráadásul tényleg hihetetlenül matt. Ilyen árkategóriában lehetetlenség ilyet találni, szóval tényleg érdemes megnézni.


 Ilyen a rúzs teljesen kitekerve. Az illatát nem tudom mihez hasonlítani. Amikor próbálják a termékekbe valamilyen gyümölcs illatát csempészni, de végül olyan műanyagosra sikerült. Nekem személy szerint nem tetszik, de egyébként nem erős, tehát ha kinyitjuk a terméket, akkor nem fogunk elszédülni, de ha egész közelről szagoljuk, akkor már érződik. Szerencsére ez ajkakon sem köszön vissza.

Az állaga nagyon jó. Nem olyan száraz, mint egy átlagos matt rúzs, de nem is krémes, meg nem is karcol, de nem is csúszik. Érdekes.


Viselni egyszerűen semmilyen érzés, mintha ott sem lenne. Nem érzem, hogy szárít, nem húzódnak az ajkaim, viszont a tartósságát tekintve ne várjatok csodát. A kopása elfogadható, de mondjuk evés után én rögtön javítanám, illetve nyomot is hagy.


...és a végére itt egy fotó arról, hogy milyen szép a szemöldököm viselve. Kicsit úgy nézek ki itt, mint aki nem tudom én mennyit barnult, pedig hófehér vagyok, és a hófehér bőrömhöz simán jól mutat. Bár a fogaim nagyon sárgák, nem sárgítja őket tovább, függetlenül attól, hogy barna tónus, és ez nem valami előnyös, úgyhogy sárga fogúak is nyugodtan megleshetik.

Ti kinéztetek valamit ebből a kollekcióból?

6 megjegyzés:

  1. Hű *.* nézegettem swatchokat ezekről a rúzsokról, de valahogy nem tűntek meggyőzőnek. Nálad, illetve rajtad viszont nagyon szép. Ha látok valahol, szerintem lecsapok rá, fellépős színnek kis adag is elég :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Arra főleg tökéletes, nagyon illene a te stílusodhoz. :)

      Törlés
  2. Nagyon jól áll! Nagyon szép termék! :)

    Én nézegettem a kollekciót, és nagyon jó, hogy végre valami fantáziadúsat hoztak be hozzánk is, de rengeteg sminktermékem van, és igazából az összes itteni termékhez van hasonlóm itthon, ezért meggyőztem magam, hogy nem akarok semmit venni...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így vagyok, de a paletta nem hagy nyugodni. :D Az tart vissza, hogy egy picivel többért egy egész Sleeket kapok.

      Törlés
  3. Szerintem szuperül áll Neked ez a szín, megérte hazavinni ezt a rúzst. Velem elszaladt a ló ezt a kollekciót tekintve, hazajött a paletta, a bronzer, a pír, és mindhárom rúzs... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértem. :D De hát azt se tudom elhasználni amim van, úgyhogy fájó szívvel, de lemondok róluk. :(

      Törlés