2016. május 6., péntek

Elfogytak


Ismét sikerült megtömnöm a kis piros zacskót. A legutóbbi elfogytak poszt után, amikor szétnéztem körülöttem, úgy láttam, hogy nagyjából semmi sem fog egy hónapon belül elfogyni, így inkább majd egy kicsit bővebb posztot fogok írni mielőtt hazaköltözök a nagyvárosból, erre két hét alatt telepakoltam a szatyromat. Nézzük, ezúttal hány terméket fogok szidni, hogy milyen rettentő. Talán ezúttal szebb lesz a mese vége.





A Velnea Intesive Body Milk Shea Butter testápoló a szívemben is van, meg ki is lóg a lába belőle. Nagyon jól, és sokáig hidratált, viszont rettenetesen viszkettem tőle. Nem venném újra.

A Gillette borotvazseléi a legnagyobb kedvenceim, mindig ezt a kéket vagy a zöldet veszem újra. Engem nem zavar, hogy férfi termék, sőt, tökre szeretem a pasis illatokat. Már újra is vettem.


Nemrégiben rákaptam a Balea Q10-es maszkjára, az első csomagomat láthatjátok itt. Nagyon tetszik, hogy ennyire hidratál, és frissít, hosszan megtartja a hatását. Nem csak az arcomra, hanem a nyakamra is felszoktam kenni belőle. Kíváncsi leszek, hogy hosszú távon mit csinál, bár elég szkeptikus vagyok ilyen téren. Már újra is vettem.

Egy új kedvencet avattam, mégpedig a Nivea Stress Protect dezodorát. Nagyon tetszett, elég jól gátolta az izzadást, nagyon jó illata volt, ami szépen elfedte a szagokat, mégis könnyedén lehetett kombinálni a parfümömmel. Kicsit viszkettem tőle, ez kicsit visszatartó erő, de általában mindig a Nivea dezodorokat vásárolom, kivéve ha van valami más akciósan. Talán újraveszem.


Egy jó régi kis krém, mégpedig az Oriflame Pure Nature fehér teás hidratáló arcmaszkja. Elég régi, így megválok tőle, de elég sok hiányzik már belőle. A bőröm szeret azzal szórakozni, hogy néha annyira száraz, hogy bármit kenek semmi sem hat, így ezért vettem ezt. Megfelelt, de a Balea Q10-es maszkja jobb. Nem venném újra.


Ritkán használok el hajas dolgokat, de akkor aztán nagyon. Elfogyott egy dobozzal  Nivea Volume Sensation hajlakkja. Ami miatt imádtam, hogy mindent tudott, amit elvárok egy hétköznapi hajlakktól. Szépen megtartja a babahajakat, a szél sem borzolja össze őket, viszont este könnyedén kifésülhető, mintha soha ott sem lett volna. Viszont a doboza rettenetesen rossz. Össze-vissza fújkál, néha külön ereszti ki a gázt, és mellette folyik ki a dobozra maga a lakk… Még van belőle egy dobozzal, úgyhogy nem kell utánpótlásért rohannom, de tippeket elfogadok! Nem venném újra.

A Velnea száraz samponjáról már többször is írtam, továbbra is nagyon szeretem. Már újra is vettem.


Az Avon AdvanceTechniques Supreme Oils hajsamponja nagyon jó kis termék volt. Nem vettem észre különösebb ápolást, és ez szerintem nem is a sampon dolga, úgyhogy nem baj. Viszont nagyon jól tisztított, szabályosan éreztem, ahogy kifolyik az összes piszok a hajamból, továbbá elég jól kibírta zsírosodás nélkül is, néha tök jól elvoltam 4-5 napig is a használata után. Anyától kaptam egy húsvét alkalmával. Talán újraveszem.



Smink fronton kivégeztem egy Essence liquid ink szemhéjtust, mégpedig a matt verziót. Egész nap bírta, szép vékony ecsete volt. Kicsit talán gyorsan elkezdett büdösödni meg sűrűsödni, olyan fél év után. Nem venném újra.

Teljesen sikerült elhasználni az Avon Extra Lasting ajakrúzsomat Rose Creme árnyalatban. Bár ez egy nagyon régi darab, a legöregebb volt a kollekciómban, most is kapni, megújult névvel, de a csomagolás és a fantázianév ugyan az. Szerettem, mert szép színe volt, szépen kopott, szinte láthatatlanul, alig lehetett érezni, hogy fent van. A vége felé kezdtem érezi, hogy jó lenne lassan teljesen elhasználni, mert mintha elkezdett volna romlani. Kicsit hiányozni fog ez a szín, de rengeteg rúzsom van, és rengeteg mindent szeretnék még kipróbálni, úgyhogy nem venném újra.

Az Essence átlátszó ajakceruzája, inkább bázisa is elfogyott maradéktalanul, egyszer csak azon kaptam magam faragás közben, hogy már nincs több benne. Imádom. Már újra is vettem.


A sokadik darabom fogyott el a Maybelline Affinitone alapozóból, és még biztosan sokat fogok belőle vásárolni, bár most szerelembe vagyok esve az Aura alapozómmal. Újraveszem majd.


Na és most jön a fekete leves… Az Avon rúzsom helyére kerestem a „rúzs süllyesztőben” utánpótlást, hogy a nem kedvelt darabok is azért fogyogassanak. Több rúzs is kipróbáltam. Egy fél óra múlva viszont azt vettem észre, hogy ég a szám felett, és a tükörbe nézve volt mit látni… Úgyhogy fogtam magam, átnéztem a felkent rúzsokat, és mindet, aminek lejárt a kis jel szerint a szavatossága, az kukába! Ezen felbuzdulva a többi termékemet is átnéztem. Értelem szerűen ezek itt a nem kedvelt dolgok lesznek, így egyiket sem venném újra.

Az Alverde rúzsceruzájának annyi egy bűne volt, hogy sárgította optikailag a fogaimat, pedig amúgy annyira jó volt a színe is, meg maga a termék is, de hát ha nem vigyoroghatok benne, akkor minek a szép rúzs? Már akkor is kifutó termék volt, amikor megvásároltam, és elég régóta már megvan, meg elég büdös is. Bár az Alverde dolgok sosem jó illatúak…

Az Essence Long Lasting rúzsa On The Catwalk árnyalata is csak annyiban bűnös, hogy vannak nála jobbak a kollekciómban, amiket szívesebben veszek elő. Pont két éve vásároltam, és ennyi a szavatossági ideje. Az illata kicsit savasabb, ami az állagán nem érződik. Fura, de nem tartogatom.

A Rosal Lip Balm Flash Nude színezett ajakbalzsamja több ízben is elvérzett. Nem volt tartós, ami még ok, de csillámok voltak benne, amik a randa kopás után is ott maradtak, és szárított. Jó sok van még benne, de nem fáj a szívem, nagyon nem.


Az Essence XXXL long lasting matt Velvet Rose szájfénye is már átlépte a korhatárt, de ettől amúgy is megváltam volna, mert még télen is túl világos a színe, illetve rettenetes a minősége. Pedig annyira szép… szomorú.

A Maybelline ColorTattoo Permanent Taupe határozottan egy jó vétel volt. Mai napig imádtam, igazából már csak a rajongásom mentette idáig. Sokat használtam a szememre, meg még többet a szemöldökömre, de sajnos a végtelenségig beszáradt. Annyi nyáron keresztül bugyogott szegény, hogy csoda, hogy csak ennyi baja volt. Talán újraveszem.

Csodálatosan szép volt ez az Alverde szemhéjpúder, amit nem kísérelek meg leírni, melyik limitált kollekciónak a része volt. A szagáról semmit, tipikus büdös Alverde. Azért dobom el, mert semennyire sem fog valamiért. Gyanús, hogy megkeményedett.

A kis Ruby Rose palettát is régóta tartogatom már. Amolyan majd eltöröm/elhagyom egy fesztivál alkalmával darab volt. Aztán rá kellett jönnöm, hogy semmilyen sminket sem készítek fesztiválozáskor. Úgyhogy minek. Szép színei vannak a dobozban, de használatban mintha nem is ezek lennének, ráadásul szörnyen rosszul mutatnak rajtam. Nem akarom tovább tartogatni, csak a helyet fogja.

Ti miket használtatok el mostanában?
Jártatok már hasonlóan?

6 megjegyzés:

  1. Én most ítéltem kukára két folyékony tust. Az egyik régi és már nem fog túl jól, a másikat meg már olyan rég használtam, hogy képtelen vagyok vele normális vonalat húzni. Soha többé folyékony tust... :D És egy BB krém is menesztve lett, nem is tudom miért tartogattam, már egyáltalán nem használható.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Folyékony tus akkor tuti, ha folyton csak azt használod, akkor elfogy időben. Még szerencse, hogy abból az olcsó is jó, úgyhogy ez se akkora gond,elvégre nem sajnálja az ember kidobni. Bár nekem az a tapasztalatom hogy minden tus gyorsan romlik, mindegy milyen. :D
      Asszem még nekem is lesz pár dolog, amit ki kellene dobni, de sajnálom azért. :(

      Törlés
  2. Jó volt olvasni ezt a bejegyzést, és az Aura alapozót és ezt a szárazsampont kipróbálom majd, ha ismét Szerbiában járok :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek örülök, mindkettőt a Lillyben tudod megvenni. :) Az Aurának pedig nem csak az alapozóját ajánlom, hanem kB.mind. ^^

      Törlés
  3. A krémes termékeken néha segít, ha megmelegíted picit (télen radiátorra, nyáron hajszárítóval kb. 10-15 másodpercig), és olyan mintha új lenne :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy 3 éves terméket biztos nem fogok magamra kenni,vagy megpróbálni megmenteni. :)

      Törlés