2016. május 24., kedd

Biobaza dezodor | Spring flowers


Amióta igyekszek a testápolásomba több természetességet, és kevesebb mesterséges kemikáliát csempészni, azóta sokkal szebb a bőröm, kevésbé irritált, és még a közérzetem is jobb. Persze nem lehet egyik napról a másikra mindent natúr termékekre lecserélni, de csak szépen sorjában. Most a soron következő változás a dezodorokban léptek elő. Persze a tökéletes izzadásgátlást csak a "mérgek" biztosíthatják, de mivel szerencsés mód nem vagyok izzadós, így a hétköznapokra bátran választottam ki ezt a Biobaza darabot.




Először egy videóban találkoztam ezzel a dezodorral, tesztelésre kapta a hölgy (nem emlékszek ki volt), kíváncsi is lettem rögtön, nem sokra rá megláttam a boltban, meg is örültem neki. Bár még sehol semmit sem találni róla, viszont megnyugtatott, hogy kb. 1200ft értékben már lehet kapni natúr dezodorokat, ami tényleg natúr, nem csak valaki futtában ráírta a dobozára. Rögtön ki is választottam a Spring Flowers-t magamnak.

5 verzió volt, mind megszagoltam, így az illatukról mindnek tudok mesélni, de sajnos a fantázianevüket nem tudom.
Mézes - méz illata van. De tényleg. Amikor a mézes edénybe beleszagolsz, és az a tömény méz illat. Túl édesnek találtam.
Zöld, növényes valami - nem tudom nálatok lehet-e kapni ezeket a stiftes szúnyogriasztó kenőcsöket, amiket füvekből készítenek. Na ez pont olyan. Persze ez nem negatív, szeretem azt az illatot, viszont olyan intenzív a dezodorok illata, hogy körülöttem mindenki azt hinné, hogy szúnyogriasztóval vagyok bekenve.
Fresh - a "tisztaság" dezodorok, ahogy én hívom őket. Amelyek olyan érzetet adnak, mintha most jöttél volna a fürdőből. Ennek is szúnyogriasztó illata volt, keverve tenger illattal. Hiába, mindenki megirigyelheti az illat leírásomat. :D
Lila - na ez már nem tudom mi volt, csak arra emlékszek, hogy nagyon gyorsan visszatettem. :D Ha jól emlékszek levendulás volt. Azt meg ugye molyirtásra használják...
Virágos, azaz a Spring Flowers - ennek volt a legjobb illata szerintem, tényleg kicsit virágos, de azért a rovarirtó szag itt is minimálisan beköszön. Feltételezem van valami növény, aminek a kivonatát mindbe beletették, és annak van ilyen jellegzetes illata. A Zuram meg is jegyezte egyszer, hogy Te be vagy kenve szúnyogriasztóval? :D


A doboza nagyon kis szép. Kicsi és dundi, azt hitem a Garnier dezodorok közt van valamelyiknek ilyen kialakítása. Tetszik a fantázianévhez illő minta, nagyon szép rózsaszín, komolyan öröm ránézni, függetlenül attól, hogy ez csak egy dezodor. Elég erős is, így aki szereti napközben magával vinni a piperéit, annak nem kell attól félni, hogy esetleg eltörik a táskában.

Ígérete alapján nem tartalmaz alumíniumot, mesterséges tartósító szert, színezéket, parabéneket, és egyéb hasonlókat, amiktől általában az emberek irtóznak, ez mind nagyban fel van tüntetve a termék oldalán.


Olvastam, hogy valakinek meggyűlt a baja a görgővel. Nekem szerencsére nem akad, szépen forog, és megfelelő mennyiségben adagolja a terméket.
A krém gyorsan megszárad, legalább is gyorsabban, mint mondjuk a Nivea golyós dezodorjai, nem hagy semmilyen nyomot a ruhán.

A tartósságával is elégedett vagyok, alumínium menteshez képest meglepően jó, csak az edzéseket nem bírta eddig, illetve ha nagyon siettem, mert késésben voltam, viszont a kellemetlen szagokat akkor is elfedte, így ha mégis megizzadnánk, akkor sem fog érződni.
Talán fontos megjegyezni, hogy amúgy sem vagyok egy izzadós fajta, gondolom akinek nagyobb hajlama van rá, annak esetleg ez kevés lenne.

Én a legtöbb dezodortól viszketek, és kipirosodok, ennél ez sem jött elő.

Bár nincs viszonyítási alapom más bio dezodorokhoz képest, nem is nagyon akarom, hogy legyen. Nagyon meg vagyok ezzel a termékkel elégedve.

7 megjegyzés:

  1. A teszted alapján legközelebb tuti ezt próbálom ki, eddig a dr. organicot használtam, de az 2500 forint, nagyon örülnék, ha ez nekem is beválna. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Magyarországon lehet kicsit drágább egy kétszáz forinttal, de szerintem 1500ft-ot is simán megér, még kísérleti szinten is. :)

      Törlés
  2. Nálam is ez az aktuális dezodor, tesztelésre kaptam, és nagyon meg vagyok elégedve vele. Tetszik, hogy ha izzadok is, szagom nem lesz, és pont ez a jó a testnek: a méreganyagok tudnak távozni, mert nem tartjuk bent őket izzadásgátlással, ugyanakkor nem jelentünk toxikológiai veszélyt a környezetünkre. :-D Na, azt hiszem, hamarosan végre megírom a tesztet :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem egyet értünk abban, hogy ez a tökéletes natúr deó. :) Várom a teszted! :)

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom miért törölted a kommented, semmi baj nem volt vele. :)
      Köszönöm az ajánlót, még nem találkoztam a márkával, de ha összefutok vele, tuti megnézem magamnak közelebbről. :)

      Törlés