2016. május 3., kedd

Áprilisi haul


Április végére már úgy éreztem, hogy jobb lenne visszafogni kicsit a vásárlást, mert nagyon elszaladt velem a ló, de így végig nézve a képeket arra kellett rájönnöm, hogy nem is annyira vészes, főleg hogy mostanában sok mindenem fogyott el, és sok mindent kellett pótolnom, illetve valamit anyától kaptam, összegezve nem is olyan hosszú a lista. Csak az a része, amit május folyamán kellene beszerezni, jön a nyár, készülni kell.



Nem sokat változtam 17-18 éves korom óta, így évek óta ugyan azokat a pólókat nyúzom nyáron. Egyik fele kinyúlt, másik feléből meg kivan a hasam (nem kell crop top, azt meghagyom másoknak), úgyhogy bőven itt volt az ideje néhány új darabnak.

A New Yorker-ben három basic topot vettem. Egy fekete és egy fehér spagetti pántos darabot 950ft-ért, illetve egy trikót, 1250ft-ért. Egyik sem akciós áron volt, de úgy gondolom teljes áron sem vészes, főleg, hogy minőségesek. Az akciós dolgok közt kutatva találtam rá 300ft-ra leakciózva egy kettes csomag melltartópánt összehúzó trikóhoz dolgot. Nem szokott zavarni, ha kilóg a pántom a trikóból, az se ha másnak, de gondoltam kipróbálom, és tök jó kis dolog, de tudnék nélküle élni. Ennyi pénzért rendben van.

A kínaiban is fordultunk egyet anyával, kés rövid ujjú, sima felső jött a mamához, egy v és egy naaagyon kerek nyakú felső, tetszik, hogy ilyen nagy a kivágása, persze nem villantósan, mindkettő 950ft-ért. Mindkettő kék, bár a kép csalóka. Időközben a kínait járva az álom cipő is szembe jött (egész télen kibírta, a szemét…), nem hagyhattam ott. 4750 ft volt, sokalltam, de most vagy soha alapon megvettem. Tökéletes hétköznapi, elegáns cipő.


Garázdálkodtam kicsit a dm-ben. A Subrina Recept samponjáról már írtam a hajnövesztős posztban. 875ft-ért kaparintottam meg, egyébként a gyógyszertárakban 2300ft, ami azért elég sok. Magyarországon is beszerezhető egyébként, azt hiszem fodrászkellékesnél.

Anya tanácsára kipróbáltam ezt a Dove testápolót is. Minimálisan volt drágább ez a 400ml kiszerelés a 250ml-nél, így hát gazdaságosabbnak gondoltam ezt megvenni, 1300ft-ért okés.

Jót érezvén kosaramba dobtam egy Balea Q10-es maszkot is, mivel biztatónak tűnt, hogy rendszeres használat mellett eltűnteti a fáradt arcot, márpedig mindegy mennyit alszok, mennyire eszek egészségesen, az arcom nagyon fáradt. Ebből kettő ilyen csomagom is volt, de egyet már elhasználtam. Klassz cucc, veszek majd még! kb. 200ft, és több használatra elég, én egyik felét a csomagnak elhasználom egy alkalomra, kenek belőle a nyakamra is, na meg vastagon az igazi, mint a Nutellás kenyér.

Kifogyott az otthoni alapozóm, úgyhogy inkább hazaköltöztettem a NYX darabokat, és vettem egy Aura Take care of Me alapozót az egyetemre. Kicsit gyorsan fogy, április legelején vettem, és láthatjátok hol tartok. Ez csak a húzós 2000ft-os ára miatt zavar, de egyébként tökéletes.

Mivel a körömlakkjaim nagyon gyérek, már második nap kopnak, így ideje volt beújítanom egy bázis lakkot. Hosszas le-fel mászkálás után a sminkes pultoknál, végül az Aura Instant base lakkjára esett a választásom, megjegyzem nagyon jó választásom, és a 600ft-os árával még olcsóbb is, mint az Essence bázisai.


Egy túra Lilly-zés sem maradhatott ki. A Himalaya Herbals Neem mask-ot még márciusban vettem, de akkor lemaradt, de mutogatni való, így nem hagyhattam ki. Nagyon nehéz egyébként hozzájutni. Az árára nem emlékszek pontosan, elég magas, de többet is adnék érte, az tuti!

Ezzel a lendülettel megvettem a Lilly saját márkás Velnea száraz samponomat is, mivel már kellett az utánpótlás. Majdnem kipróbáltam egy Batiste darabot, de aztán úgy voltam vele, ha kb 400ft-ért nekem ez is bevált, akkor nem fogok bizonytalan dolgokra vagyont költeni.

Egy másik Lilly-zős alkalommal a műszempilla részlegemet kívántam feltölteni. Kedvenceim az Aura műszempillák, 800ft/darab áron kicsit drága, de meg nem mondani róluk, hogy nem az enyémek, nagyon szépen egybeolvadnak a természetes szempilláimmal. Szilveszterkor a 01 Naturaly Great volt rajtam, és hihetetlenül természetes, mindenképp újra akartam venni. Már gondolkodtam egy cicás darabon is, és hát amikor az előzőt vettem le, véletlen lelöktem a 02 Cat Mystic darabot, úgyhogy isteni szikraként nem a polcra tettem vissza, hanem bedobtam a kosaramba. Még nem volt rajtam, de tuti ő lesz az első, amit felteszek, ha megyünk valahova.

A szempillák mellé egy 30%-os kupon is járt Dove termékekre, amit mindenképp a magasabb kategóriás termékükre akartam költeni, amikre amúgy nem adnék pénzt, így jött velem haza a Derma Spa Goodness. Eredeti ára 1370ft (ha jól tudom olcsóbb, mint nálatok), ehelyett kb. 800ft-ért lehetett az enyém, ami azért elég jó. Nem valami. Gyorsan beszívódik, finom illata van, csinos a doboza, de reggelre sehol sámli. Kedvezménnyel megérte azért.


Nem szeretek kozmetikába járni, mert abból túl sok pénzköltés lesz, most is annyi mindent láttam, amit szívesen megvennék. Szerencsére egyenlőre csak pár fontosabb dolog lett az enyém.
A NYX Liner and Smudger már volt teszt téma itt a blogon, így róla nem is akarok különösebben beszélni, ahogy a mellette lévő ecsetke is szerepelt már.

Utánpótlásként vettem meg a Berrywell szemöldök és szempillafestékét, kis kedvencem, a maga 800ft-os árával verhetetlen. Előhívó folyadékot nem vettem, mivel ez ugye kozmetikusoknak van, és csak jó nagy adagban lehet venni, az enyém még kibír egy 4-5 doboz festéket, az tuti. 

A vásárlásom mellé kaptam egy ingyenes Macadamia mintát (amit nem ingyen is meglehet venni 200ft-ért, de bizonyos összeg felett ajándék), ami tuti semmire nem lesz elég, mert kb. két adag van benne. Nagyon kíváncsi vagyok, ki is fogom próbálni idővel, de jelenleg elég sok olaj van használatban nálam.



Anya is meglepett pár dologgal. Amikor egy bio boltban jártunk, akkor mondta, hogy válasszak magamnak pár dolgot. Nem voltam éhes, így kozmetikumokat válogattam. Választottam egy teafa olajat, illetve egy ricinus olajat a hajnövesztéshez.

A Golden Rose Color Expert 13-as lakkja egy meglepetés volt, egész kellemes méghozzá. Sosem szerettem az ilyen gyöngyházfényű lakkokat, de ennek érdekes mód teljes fedése van, nem is vagyok benne biztos, hogy akkor ez egy gyöngyházfényű lakk. Fogalmam sincs mi ez, meg elég furcsa a sok vörös után, de nagyon szívesen kenegetem, nagyon jól néz ki.

A Pavloderm babakrémet lehet nem nekem vette, de mivel úgy vetettem rá magam, mint egy pocok, ezért végül nálam maradt. :D Nem láttam még egyébként ilyen tubusos kiszerelésben, anya is Beogradból hozta. Ez egyébként a kedvenc krémem, és indokolatlanul sokat tartok belőle itthon. Nagyon nehéz, nem is érdemes vele napközben kezet kenni, de nem is kell, mert estére bekenem, meg ha véletlen felébredek akkor még egyszer, és ez egész nap kitart. Mondjuk ez a tubusos valahogy nem olyan nehéz, mint a dobozos, így a számra nem sokat segít, de néha azért ezzel is kenem, ha épp ez akad a kezembe.


Megérkeztek életem első eBay rendelései, mégpedig két telefontok. Először a cicásat rendeltem meg, ami anya reakciója alapján deronda. Hát nem tudom, ezzel a sok macskával lehet kicsit giccses. :D Viszont halálosan édes, és nagyon jó kis tok. Vékony ugyan, de az a jó fajta gumi anyaga van, ami felfogja az ütést, ha esetleg lepottyan.

A feketét a cicás után rendeltem, mert mikor leesett, hogy basszus a telefonom rohadt drága volt, leli valami akkor mi lesz? Márpedig vannak olyan napjaim, amikor tudom előre, hogy bármi megtörténhet, így ezekre a napokra vettem ezt a könyvecskét, ami jó vastag, mind a gumi mobil tartó része, mind maga a könyvecske, plusz nem olyan kényelmetlen, ahogy gondolná az ember elsőre.

Az a zöld pedig a telefonom, amit még márciusban bizniszelt nekem a Zuracskám, ez volt a szüleim ajándéka születésnapomra. Azért lett menta, mert a fekete 10 euróval drágább volt. Azóta már megbarátkoztam vele, sőt, még majdnem tetszik is, de csak majdnem! Különben szeretem a mentát, nagyon is, de telefonban nagyon bizarr. Maga a telefon egyébként egy Sony Xperia C4, és életem mobilja! 

Ti miket vásároltatok áprilisban?

6 megjegyzés:

  1. Nincs olyan, hogy valami cicás és túl giccses :D Sőt, minél giccsesebb, annál jobb. :) Nekem tetszik az a tok, meg a telefonod színe is.
    A Golden Rose lakk nagyon szép, szeretem az ilyen kicsit fémes hatású rózsaszín lakkokat.
    Valami ilyen tégelyes szemhéjtust már én is szeretnék, egyszer egy Catrice-em volt, de az rendszeresen felkenődött a szemöldököm alá (pedig mindenki istenítette a tartósságát), de szerintem ez állna a leginkább a kezemre az összes féle tus közül. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam a folyékony tusok a legtartósabbak, konkrétan eddig akármilyenem volt, akármelyik márkától, mind jó volt. A tégelyesek viszont kenődnek, egy 12 óra után mintha ennél is mászna, de néha meg nem. Én maximálisan tudom ajánlani ezt a NYX-et, ha tégelyeset keresel. :)

      Törlés
  2. A lakk nagyon bejövős, meg a telefontokok is! Az enyémre kábé csak egyfajta színűeket lehet, no de ez az átka a kínai genyóknak :D Azért szeretem őket :DDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát egy fajta tokot több típusú telefonra is lehet használni, ki is lehet választani, hogy milyen telefonra szeretnéd, és olyat küldenek. Kicsit féltem, hogy nem lesznek jók, de nagyon eltalálták. :)

      Törlés
  3. Jaj de várom hogy itt is lehessen kapni NYX cuccokat nagy választékban, mert elvileg idén nyílik a boltjuk :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már látom magam előtt, hogy felvásárolod a Liquid Suede rúzsokat. :D Ha még nem hallottál róluk, akkor hajrá, imádnád őket. :)

      Törlés