2016. április 17., vasárnap

Vasárnapi ingyom bingyom #13


Helló mindenkinek, hogy telik a vasárnap? Nekem egész jó a hétvégém. Kicsit lazulgatok, próbálkozom legalább is. Szép lassan véget ért a tavaszi vizsgaidőszak is, amit egész eredményesen zártam, illetve most elkezdődtek a kollokvium-hullámok, amikkel szintén okkal-móddal boldogulok. Lényegében nincs okom panaszra, sőt, elkapott a nagy tavaszi megújulás szele is.




♥ Letett vizsgák, kollokviumok.

♥ Bár nálunk nincsenek Glamour-napok, azért én is sikeresen beváltottam egy 30%-os kupont - ráadásul életem első beváltott kuponja! Egy Dove Derma Spa testápoló a szerencsés.

♥ Megérkeztek a telefontokok eBay-ről, bővebben a hó végi haul posztban, már alig várom, hogy megmutathassam nektek!

♥ Shoppingoltam is a héten pár dolgot, mert rá kellett jönnöm, hogy 15 éves korom óta húzom ugyan azokat a basic felsőket, és meg is látszik már rajtuk.

♥ Mini kála. Cserepes. Ha láttatok még cukit!

♥ Ki tudja mit találtam el, de hajnövesztési projektbe kezdek. Úgyhogy most hegyekben áll a ricinus olaj nálam. Egy dobozzal a lakásba, egy dobozzal a szülői házba. Régen már próbálkoztam ezzel a kúrával, de az első használat után halálra ítéltem a dolgot, de most nem érdekel. Hosszú. Hajat. AKAROK!


Nektek hogy múlt a hét? :)♥

2 megjegyzés:

  1. Mini kála *.* nem vagyok virágos típus (ez a virágoknak jó, béna vagyok), de nagyon szép lehet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kis aranyos. Le akartam fotózni, de fényképezőgép nem volt,a mobil meg nem olyan. Majd jövő héten. :)

      Törlés