2016. április 22., péntek

Unilife | Egyetem kompatibilis tavaszi és nyári outfitek


Bár nem vagyok az a típus, aki heti szinten csinál egy inspirációs képes posztot, és nem is szeretem őket olvasni sem, azért néha szeretek én is felmenni a Pinterest-re (elvagyok tiltva, képes vagyok több órát ülni, és böngészni ezen a csodás oldalon), és most szívesen meg is mutatnám nektek, hogy mikre kerestem rá a legutóbbi szörfölésemkor. Főleg olyan outfiteket nézegettem amik egyetemre (és munkahelyre is) nagyon jó választás, hiszen elegáns, kényelmes, nem annyira fől bele az ember, és mégsem lóg ki sehonnan semmiféle mell meg popsi, ami szerintem sokkal bosszantóbb, mint a szandál-zokni.




Régen sokkal több minden volt, amivel nem igazán egyeztem, de amióta egyetemre kerültem, azért sokkal lazábban álok hozzá a dolgokhoz. Teljesen normálisnak látom, ha valaki fekete rúzzsal, és 5 kilós statement nyaklánccal jelenik meg az egyetemen. Nagyon nagyot kell alakítani, hogy valami szemet szúrjon, és zavarjon. Ilyen a kilógó Mici Mackós zokni (ez miért is lett divat?), és a picsanadrág, illetve az ilyen túl fiús stílusú öltözetek. Viszont gumi melltartópánt, cicanadrág nadrágként és hasonlók egyszerűen nem tudnak felbosszantani.
Bár a letisztult, "unalmas" stílusom zömében megmaradt, sokkal többet hordok élénk rúzsokat, feltűnő ékszereket, magassarkú cipőt, néha még fényes szemhéjpúdereket is használok. Ez utóbbi kész thug life.


Sötétkék farmer, a szürke összes árnyalatával, meg valamilyen jó kis ékszerrel, ami kiüt a semlegességből. Laza cucc.


Finom cipő, élénk színek, rúzs, napszemüveg, 5x akkora sál, mint a fejem, virágos, természetesen.


Semleges árnyalatok, és a fénypontja a dolognak a hatalmas kardigán. Van egy sötétszürkém, meg még akarok párat. Főleg, amióta anya feketéjét is elcsórtam egyszer, és arra jöttem rá, hogy egyetlen egy sötétszürke nem elég. Kell még belőle egy pár színben.


Na ha ezt a képet megmutatnám a rokonoknak, tuti nem csesztetnének tovább, hogy "há de egyééé".
Kicsit olyan vizsgára járós, de mivel nekem minden nap vizsgaidőszak, így kit zavarna?
Bár a legutóbbi nyári szóbelimen rajtam kívül mindenki strandnadrágban volt meg tangapapucsban, szóval még sok is...


Ez a nő volt már, nem? Mindegy. A fehér nadrággal nem tudok egyezni, nálam a fehér dolgok nem maradnak meg, de amúgy kényelmes és csinos.


Nekem miért nem áll jól a sárga??? Meg miért nem lehet műszaki egyetemre is ilyen kis táskával jááárni?


Kis vállkidobós történet, mindenféle közönségesség nélkül.


Sok sok szín. És még több!


A szakadt nadrággal nem tudok egyezni, de ezt leszámítva egy tök jó kis öltözet, kényelmes napokra.


Na meg semmi új, de a blézert még nem emeltem ki sehol, pedig annál jobb találmány erre az időjárásra nincs! Se túl hideg, se túl meleg, reggel tök jól jön, és öltöztet is.

Ti milyen outfitekben szerettek egyetemre járni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése