2016. április 26., kedd

Tavaszi sminkes táska


A tavasz közeledtével a mindennapi sminkkollekcióm is szép lassan megújult, pár pontján ki is cserélődött. Már tavaly is láthattatok egy hasonló bejegyzést, azóta azért elég sokszor kicserélődtek a dolgok. Gondoltam megmutatom a jelenlegi állapotot, hogy milyen termékeket használok mostanában a mindennapokban. Lényegében ez egyszerre egy kedvences poszt is, hiszen nagyon szeretem ezeket a termékeket.




Arc


A tavalyi hibámból tanulva, már nyári termékek is találhatóak itt, mert gyanús, hogy megint itt fog elérni egy jó nagy adag napsütés, és megint nem tudok sokáig hazamenni, hogy az új színemhez való termékeket hozzak.

Jelenleg az Aura Take Care of Me alapozóját használom, ami tartalmaz fényvédőt is, amire én elméletileg allergiás vagyok, de olvastam egy szerb bloggerinánál, hogy milyen összetevőkre kell odafigyelni az arckrémnél, és nem lesz baj. És tényleg! Szóval köszi puszi, bárkinél is olvastam, már nem emlékszem. Tökéletes hétköznapi alapozó, eddig nagyon jól működik, és nem csinált bajt.

Korrektorokból elég jól megvagyok áldva. Még mindig az Ingrid Cosmetics alapozóját használom a szemem alá, illetve a szemhéjam lealapozásához. Ha elfogy tuti váltok, merő kíváncsiságból, de a mai napig elégedett vagyok vele. Krémes korrektorból két Aura van. A fehér a régi csomagolás, nyáron lesz jó a színe, míg a fekete csomagolású már a megújult verzió, és Cover Me! nevet viseli, és ez inkább télen jó nekem, meg még akkor is világos, de hát így jár az, aki nem ellenőrzi le az árnyalatot.

Púderből itt van velem a Rimmel púderalapozója, amit fehér bőrre szeretek nagyon használni, és remélhetőleg mire ez elfogy már lesz egy kis színem, és nem kell új fehér púdert vennem, nyugodtan használatba vehetem az Avon Colortrend púderét. Azt írja, hogy ez az átlátszó árnyalat, ahhoz képest egész jó fedése van, és csak nyáron tudom használni. Egyébként nagyon szeretem.

Örök életemben imádni fogom a Sleek Face Form palettáját, nem tudom elfogy-e valaha, de amióta egyre nagyobb mélyedések vannak benne, azóta csak arra tudok gondolni használata közben, hogy tuti újraveszem. Már poszt is volt róla a blogon, szerelmünk nem csillapszik. Sőt, az Aura alapozója olyan jól tartja a mattságot 12 órán is át, hogy még a highlighter napi szintű használatára is rászoktam.

Biztonsági okokból van nálam ez az Essence Silky Touch - Natural beauty pirosító. Amikor tavaly nyáron a nagyvárosban ragadtam, akkor éltem-haltam, csak bronzosíthassak, de mivel híjján voltam, így ezt vettem, mert olcsó volt, egy ilyen pirosítót már elhasználtam és jó volt, gondoltam nem vesztek vele. És valóban, még októberben is veszekedtem magammal, hogy használjak már mást is, ne csak ezt.


Szemek


A Sleek OSS palettája még mindig a legtöbbet használt palettám, és egyre jobban fogynak is a színek belőle. Ezt leginkább a jó kis szemöldök kompatibilis barnájának köszönheti, na meg a nagy tükörnek, és hát ha már ezek miatt elővettem, akkor kényelmes rögtön ebből készíteni az egész sminket.

Az Ingrid Cosmetics paletta szülinapi ajándék volt, és telitalálat, elég jó belemásztam már a színekbe. Ha glamour hangulattal ébredek, akkor tuti ezt fogom használni.

Az Essence All About Chocolates palettája ismét a köreinkben van. Ez helyett a Maybelline The Nudes volt itt, de ha otthon voltam, akkor mindig azért sírtam, ha itt voltam az egyetemen, akkor meg ezért a kis Essence-ért. Úgyhogy helyet cseréltek. Nagyon jó kis színei vannak, néhány színben egész szép mélyedés van már.

A Golden Rose szürke krémes szemfestéke inkább a tél kedvence volt, de biztos ami biztos itt tartom magamnál. Bár gyanús, hogy legközelebb ismét csak télen találkozunk.

A NYX zselés tus egy új szerzemény, tesztet is olvashattatok róla az elmúlt pár hétben. Kedvencemmé nőtte ki magát a tusok körében, ahogy a márka is egyre küzdi fel magát a szívemben.

Nem vagyok egy színes szemes, de ha mégis megjön hozzá a kedvem, akkor kék. Erre az esetre a Catrice Khol Kajal - Cleopetrol ceruzája áll készenlétben.

Na meg milyen smink az, ami megvan szempillaspirál nélkül? Természetesen semmilyen. Örök kedvencem a Maybelline The Falsies csipkés spirálja. Ez azt hiszem a negyedik tubusom belőle.


Ajkak


Az ajkakról mit mondhatnék? Élénk, és kész. Jelenlegi kedvenceim a NYX All Round - Blush, a Rimmel Kate Moss 05, az Essence Sheer and Shine - All about cupcake, és az Avon Extra lasting - Rose creme rúzsa, ami már ki is akar fogyni, de nagyon.

Ti miket használtok tavasszal? Mennyire változik a sminktáskátok a télihez képest?


2 megjegyzés:

  1. Két-három havonta rotálom a kollekcióm, csakhogy tényleg mindent használjak ha már megvettem. A Sleek Face Form az egyetlen termékem talán, amit sosem cserélek, imádom. :) Újravenni mondjuk nem hiszem, hogy fogom, de csak azért, mert túl sok mindent akarok kipróbálni. :D Télhez képest változik legnagyobbat a sminkes kosaram, mert télen sosincs kedvem sminkelni, ilyenkor viszont visszakerülnek a színek is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj én annyira ragasztó vagyok, maximum akkor cserélek, amikor már nagyon rá vagyok unva valamire. Pedig kellene ilyet csinálni nekem is. Lehet rá is veszem magam. :)

      Törlés