2016. április 12., kedd

Szelfi hét


Jaj lányok, Panni olyan inspiráló tud lenni! Amióta kitette ezt ezt a posztját, azóta kattogtam rajta, hogy minden nap kellene nyomnom egy szelfit, és amióta megkaptam a vatta új, szelfi kamerás telefonomat, nem tudok leállni a szelfizéssel, pedig amúgy sosem jött be a dolog. Így fogadjátok szeretettem a szelfis posztot, amit múlt héten készítettem. Annyira élveztem, hogy gondolkodok rajta, hogy a fényképezővel is csinálnék ilyet, hogy jobban látszódjanak a sminkjeim, ha lesz rá érdeklődés tuti megcsinálom.






A hétfőket relatív pihenten szoktam kezdeni (meg ki is fáradok rögtön egész hétre), így bár az első órám (egyetemista)hajnalban van, ilyenkor van a legtöbb kedvem sminkelni, cicomázni. A Maybelline TheNudes palettám első két színét használtam, valamiért mindig ezekhez nyúlok, ha valami extra csinire vágyok, illetve még egy tusvonalra is van időm. Ennyit akkor sincs kedvem sminkelni, amikor több órám van elkészülni, tipikus.


Vasárnap találkoztam ebben az outfitben anyával, és annyira bejött, hogy a keddi szóbelire is így mentem. Igaz, hogy amint megkaptam a kérdést rögtön jelentkeztem, hogy mennék ki, de hát ahogy a barátosném mondaná: ha hülye vagyok legalább szép legyek. Na de a fejét a professzornak, hogy még fogunk találkozni... imádom, amikor kedvelnek a tanárok, sokkal jobb érzés így menni vizsgázni, még akkor is, ha tudom mi lesz a vége.


Szerdán egy ilyen szexi pózt is bevágtam, mert szerettem volna, ha látszódik a karkötőm (vagy mim). Egy nomakeup makeup szemfestést készítettem egy rózsaszín rúzzsal feldobva. Sokat tanakodtam ezen a reggelen, hogy inkább erősebb szemfestést csináljak, vagy élénk ajkakkal csábítsak, de már reggel 10-kor is 20 fok volt, és amikor ilyen meleg van, akkor jobban szeretem az olyan sminkeket, amik sima vízzel is lejönnek.


Ha már be van járódva a heti rutin, akkor szinte biztosan tudod, melyik napod lesz borzalmas. Nálam az egyik ilyen, a csütörtök, tele felesleges tölteléktantárgyakkal, ilyenkor mindent megteszek a boldogságomért, és egy csini sminkben mindjárt jobban indul a nap, és végződik is. Két fényes barna szemhéjpúdert használtam a szememen, majd egy vékonyka tusvonalat húztam, és egy kis színezett ajakápolót is feldobtam. Na meg még csak most tűnik fel, hogy a hajam mindenhol ugyanaz. Hiába, így a legkényelmesebb, még ha nem is a legszebb. Legalább a feketétől megváltam kicsit, az már jó, nem?


Pénteken elmaradt az egy szem órám, egyedül menzázni mentem. Erre az alkalomra igazából csak azért sminkeltem ki magam, mert egy szemhéjtus tesztet készítettem a blogra, és nem győztem kivárni, muszáj volt sminket készítenem vele. :)

Remélem tetszett nektek a szelfi hét. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése