2016. április 15., péntek

NYX gel liner and smudger


Régen a szemhéjtusok őrültje voltam, ez valahogy visszamaradt. Hiszen tudjátok. Az első munkák, az érettségi, a felvételi (na jó, ez nálatok nincs, de elég rossz), és hasonlók jönnek. Én ebben az időszakban annyira kifáradtam, hogy közel egy évig nulla sminket nem kentem magamra, max itt a blogon. Újabban újra elkapott a láz, de csak olcsó tusokkal próbálkoztam, hiszen ki tudja, lehet csak nosztalgikus fellángolás, de nem így lett, így megengedtem magamnak, hogy egy igazi drágaszággal festegessem magam.





Kifejezetten NEM vízállót kértem, de a nőci csak azt adott. Hiába, olyan ügyefogyott vagyok, hogy sosem ellenőrzöm le. Mi a gond a vízálló tusokkal? Bármilyen vízálló terméket az olaj azonnal old. Még az olajos szemhéj is, na de amióta likvidáltam a szemhéjalapokat az életemből, ez nem probléma, úgyhogy végül is a tus is ok. Az árnyalatom a Jet Black, vagy ha úgy jobban tetszik, Betty. 

Mivel tégelyes tusokhoz mindig a régi, kifogyott folyékony tusok ecseteit használtam, ezért gondoltam szakszerű leszek, és egy tusecsetet is vettem, mégpedig ezt a klasszikust, mert én csak ezt tudom használni, sajnos a ferde ecsetekkel nem tudok precízen dolgozni.


Ilyen kis dobozban találjátok meg a polcokon. Mindkét nyitókája jó erősen le van ragasztva, plusz nem lehet kinyitni a dobozt anélkül, hogy legalább picit fel ne szakadjon, így biztosan lehet látni, hogy előttünk nem bontotta fel senki. Na meg nálunk a kozmetikában hozzá sem érhetsz konkrétan az eredeti termékhez, ha mégis megteszed, akkor a nőci leharapja a fejed, pedig csak azt akarod megnézni, hogy az e a kinézett árnyalatod, szóval nincs félni valóm. Szerintem ez a NYX üzletekben is így lesz, mert hallom, nálatok is nyílnak. :)

Több árnyalatban kapható, ha nagyon vicces akarok lenni, akkor igazi hölgyválasz. Kb. 2500 forintos áron lesz majd elérhető.






A kis üveg elegánsan matt, ahogy maga a festék is egyébként mattra szárad, a kupak pedig a NYX-től megszokott masszív műanyag. Kicsit olyan, mint a Maybelline tusa. Egyébként hihetetlenül pici, 3g terméket tartalmaz
Kis vákuumos fólia védi a terméket, hogy nehogy véletlenül is egy beszáradt terméket kapjunk kézhez.



A lehető legvékonyabb tusecsetet szerettem volna megvenni, de ez volt a legvékonyabb. Most már értem, hogy Novi Sadon miért járkál minden második nő úgy, mint Amy Winehouse, de egye fene, kipróbálok valami újat. Nem tudom kapható-e nálatok ez a márka, nálunk még a DM forgalmazza, kb. 800 forint átszámolva.


Ahogy gondoltam, az ecset nagyon vastagon fog, de a szememen ez nem gond, pont azt a vastagságot meg tudom vele húzni, amit amúgy is szeretek.

A színe igazi fekete, semmi kékes, vagy barnás, vagy szürkés beütés, ez az igazi nagybetűs fekete, ilyet még nem láttam krémes formában, nagyon elégedett vagyok.

Állagra is isteni finom. Sokkal keményebb, mint az Essence régi krémes tusai, viszont mondjuk az Avon ilyen termékénél jóval krémesebb. Ha létezik tökéletes állag, akkor ez az.

Nagyon ragaszkodó, ami akár baj is lehet, ugyanis lehetetlenség javítani, ezért külön figyelni kell arra, nehogy megszaladjon a kezünk, viszont egész nap a helyén fog maradni. A szemzugom felett sajnos ez sem győzedelmeskedett, de még mindig ez bírja legjobban, több órát is akár, ha nem könnyezek.

A lemosás nehézkes, elég sokáig látszott ez a cica szerű dolog a kezemen aztán is.

A satírozós opciót még nem próbáltam, de talán egy hétvégi kiruccanás alkalmával kifogom - bár nem szeretem az ilyen smudge dolgokat. Az fix, hogy gyorsan kell vele dolgozni.


Nagyon tudom annak ajánlani, aki sokat jár bulizni, vagy hosszú és sűrű napjai vannak, mert ez aztán mindennek ellenáll, úgy gondolom, hogy az a 2500 forint igazán nem sok, főleg annak, akinek szintén a tus az egyik legkedvesebb sminkterméke, és megéri neki beruházni rá. Tőlem egy 10-est kap. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése