2016. április 7., csütörtök

Elfogytak


Megint csak sikerült elhasználnom egy újabb kis kupac terméket, aminek nagyon örülök, mert az esetek többségében már alig vártam, hogy ezek a termékek elfogyjanak. Ha nem is azért, mert nem váltak be, hanem mert egyszerűen jól esne pár új dolgot is kipróbálni, ahhoz pedig ugye hely kell. Le kell lőnöm a poént előre, sajnos ez is egy olyan elfogytak poszt lesz, ahol nem sok lesz a pozitív vélemény.






Az Avon Slip into Daring parfümje már nagyon régóta megvan, de alig használtam el belőle, mert sajnos semmi köze nem volt a katalógusban található mintának, plusz mostanra megváltozott a termék színe és az illata is nagyon alkoholos lett, sőt, igazából teljesen alkohol szaga lett. Szerintem én ezt nem szeretném tovább tartogatni. Nem venném újra.

Valami random márka testpermetje ez a mangó illatú termék. Nagyon jó illata volt, de kb addig érződött, míg kifújtam a tubusból, és utána sehol sámli, illetve nem is frissít semennyire sem, így végül légfrissítőként végezte. Arra elég jó volt. Nem venném újra.

Az Essence I♥Stage szemhéjalapja sokak kedvence, nekem sajnos nem vált be. Én sokszor lustaságból alapozásnál lekenem a szemem is (illetve még arra jön korrektor), és csak simán arra sminkelek, akkor meg sem moccan a sminkem, míg ha erre sminkelek, 1-2 órán belül nagyon csúnyán beleáll a festék a redőkbe. Végül csak a játszogatásaimra használtam el. Sem ezt, sem mást nem veszek újra, nekem a sima alapozó is bevált erre a célra, extrább alkalmakon meg úgyis használok valami Color Tattoo-t, vagy ceruzát. Feleslegesnek tartom. Nem venném újra.

Az Essence get big lashes vízálló spirálja sem lett sajnos a kedvencem. Sokkal előbb lekopik, mint egy sima szempillaspirál, kb 3-4 óra alatt, és hullott is tőle a szempillám, így végül ezt is eljátszottam otthoni kísérletezésre. Nem venném újra.

Az Essence ajakkontúr ceruzáit szóra sem méltatom igazából, de hát tuti valaki kíváncsi rá, miért nem váltak be. Az új kiadás betonkemény, szabályosan karcolja az ajkakat, és alig van színe, még a régi kiadás meg túl puha, egyszerűen lehetetlenség normálisan használni rúzzsal, önmagában meg mászik minden irányba, pedig nem az lenne a célja, hogy ott fogja a termékeket? Képtelen vagyok teljesen elhasználni őket, most már kidobom, de így is büszke lehetek. Nem venném újra.


Rosal Shine on me ajakbalzsamjának is van egy kis apró hibája. Bár nagyon jól hidratál, valami furcsa fehér réteget képez az ajkakon, ráadásul még csillámos is. Kicsit fura. Nem venném újra.

A Labello Lip Butterjét imádtam eleinte, majdnem el is használtam, hanem egyre inkább azon kaptam magam, hogy ahelyett, hogy táplálná az ajkakat, még inkább kiszívja belőle az életerőt, konkrétan csont szárazra száradt tőle a szám széle. Nagyon sajnálom, pedig eleinte imádtam. Nem venném újra.

L'Occitane she vajas kézkrémje egy ajándék volt egy női magazinhoz. Ez sem vált be, sajnos az én kezemet semennyire sem hidratálta, sőt, talán még szárazabb is volt használat után, de az illata valami isteni volt. Nem venném újra.

A Nivea klasszikus krémjét mind ismerjük. Nagyon szeretem, főleg ezt a minit szoktam újravenni, és ezt használni táskás kézkrémnek. Már újra is vettem.


Ebből a Garnier rózsás sminklemosójából régebben több dobozzal is elhasználtam, de amióta megújították, egyszerűen borzalmas. Csípi a szemet többek közt, ami azért fontos, illetve alig szedi le a sminket. Nem venném újra.

A Himalaya Herbals Neem mask-ja számomra egy csoda. Nagyon szépen kitisztítja a bőrömet, és a szaga bár kellemetlen, de nem nagyon zavar, észre se veszem igazából. Már újra is vettem.

Multiactiv Natural uborkás arckrémét használom régóta, és még fogom is. Már újra is vettem.


A Balea göndör hajra való samponja és balzsamja kicsit mi a faccom érzés. Kinyúlnak tőle a csigák... :D Ráadásul nagyon nehéz volt az utolján kinyerni a terméket a tubusból, nem valami kényelmes. Nem venném újra.


Az Eco Products mézes kecsketejes szappanja egy csoda. Még sosem éreztem ilyen tisztának és egészségesnek a bőrömet, mint amióta ezt használom. Már újra is vettem.


A Balea fürdősókat is mind ismerjük, és szeretjük (aki nem, az próbálja ki, megéri!), amit bár nem tudok fürdésre használni, de a lábamat szeretem bennük megáztatni, és utána jöhet a reszelés és az egyebek. Sokkal könnyebb lereszelni a sarkamat, ha ezzel áztattam előtte, igazán jól felpuhít, gondolom fürdőnek is nagyon jó. Ez egyébként a liliomvirágos és jázminvirágos, a víz pedig olyan pirosas-rózsaszínes volt. Legjobb relax termék!

És ti miket használtatok el mostanában?

6 megjegyzés:

  1. Sajnálom, hogy ennyi minden nem vált be. :/ Az original Nivea krém alapdarab, mindig magamnál hordom, mert kenterbe ver mindent. :D
    Most azon vagyok,hogy amit lehet elhasználgassak...egyenlőre egy fürdősót, egy sampont és két tusit sikerült... :|

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, de kell ilyen is, amikor jól kinyírjuk az összes nem bevált terméket. :)

      Szerintem nagyon jól haladtál. Nekem ezek fogytak mindig is leglassabban. :)

      Törlés
  2. Hát ez nem volt valami jó kör,csodállak, hogy olyan termékeket is el tudsz fogyasztani, amik nem tetszenek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát annyi mindent eldobálok így is, úgyhogy ha nem csinálnak különösebb kárt (pattanások, allergia, stb.) akkor azért igyekszek, mert azért mégsem olyan olcsó buli a szépségápolás. Az Essence ceruzáknál így is elbuktam, plusz egy kis erőlködéssel még tuti jó lett volna néhány használatra a szemhéjalapozó meg a spirál is, de már nem bírtam, így is kínlódtam velük. :/

      Törlés
  3. Az essence i <3 stage szemhéjalapja rajtam iszonyatos...semmit se használ nagyjából, és még szemhéjpúder nélkül is képes ráncosodni/lefolyni, akár télen is! Nincs lehetetlen! :D
    A get big lashes vízálló verziója se lett a kedvencem...A keféjét nem kedveltem, és nem egy nagy minőség...vagyis nem volt rossz, de számomra inkább a "meh" kategóriát erősítette, nem a szívesen használom, örülök, hogy megvettemet...
    Az essence ajakkontúrok közül az áttetsző van meg, én azt nagyon kedvelem, de lehet az még régebbi kiadás...nagyon könnyen használható, és az egyetlen negatívum, amit fel tudok ellene hozni, hogy faragni kell, én meg jobb szeretem az automata ceruzákat...
    A Garnier sminklemosóból nekem még megvan ez a rózsás, de úgy nagyjából semmit se ér...pedig régebben sok jót hallottam én is, viszont a bejegyzésed után gondolom nem ezt, hanem az előző verziót dicsérték...Annyira bosszantó, amikor egy JÓ terméket megváltoztatnak, és rossz lesz...
    Sajnálom, hogy ilyen negatív kupackád lett most, de azért szép adag így is! Remélhetően a következőben több lesz az újravevős, és nem lesz "szenvedés" befejezni a terméket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ahogy szétnézek idehaza, a legközelebbi posztban már rózsásabb lesz a helyzet. :D

      Törlés