2016. április 19., kedd

Aktuális kedvenc sorozatok


Az utóbbi időben sikerült találnom igazán izgi sorozatokat, egy teljesen friss nekem, a másik miatt már tavaly óta izgulok, de akkor is a legfrissebbek. Jelen pillanatban is imádom a Trónok harcát, a Vikingeket és hasonlókat, a Szulejmán pedig örök kedvenc, de ezekkel most nem foglalkozok, úgy gondolom inkább jobban kitérek a három kis újdonságra, mert úgy gondolom, hogy megéri, és mert mind imádjuk a sorozatokat.




A szépség és a szörnyeteg
(The beauty and the beast)


Mind ismerjük az eredeti Disney mesét, és akik szeretjük, gondolom mind kíváncsiak vagyunk, hogy ezen a címen mégis mit tudnak kihozni a nagyok. Nos, hát én belenéztem, és azonnal megszerettem, de megsúgom, hogy semmi köze a meséhez. Persze ha azt nézzük, akkor valahol igen, de a sztori nem az elátkozott hercegről szól, akibe bele szeret egy könyvfaló, gyönyörű lány.

Cathrine Chandler-t főiskolás korában trauma éri: szeme láttára lelövik az édesanyját, és őt is akarják, ám egy titokzatos szörny megvédi. 10 év múlva a tinilányból, érett nő, és legfőképp sikeres nyomozó válik. Egy ügy kapcsán elsodródik távoli vizekre, és megtalálja a titokzatos szörnyet, Vincent Keller-t, akiből egy titkos, és leginkább félresikerült kísérlet gyilkológépet csinált.
Ám a szörny valóban szörny? Nem lehet, hogy igazából csak egy boldogtalan, de gyönyörű lélek, mint a mesében?

Az ő kettejük kalandja indul el titkolózással, félelemmel, akció jelenetekkel, romantikával. Csöbörből vödörbe esnek, pedig már csak egy valamit szeretnének: átlagos életet, együtt. Na ők nem kapják meg, viszont mi kapunk sok izgalmas jelenetet.

A szereplőket megismerve is pozitív ez a sorozat. A jó oldalon álló tagok egytől egyig szeretni valóak, ha valaki mégsem lesz szimpatikus, arról később tuti kiderül, hogy igazából a sötét oldalon van. A két főszereplő nagy kedvenccé vált, bár őszintén Vincent kicsit idegesített a második évadban, mivel... nem szpojlerkedek, de nagyon utáltam, de szerencsére visszakapjuk a sorozat szépfiúját.

Ápropó, szépfiú. Milyen sorozat az, ahol nincs egy szuper szexi pasi, egy kissé esetlen, vagy nem túl szexi jó baráttal? Én általában a nem túl szexi jó barátokhoz szoktam vonzódni, valahogy nem igazán jönnek be a tökéletes testű, Ken baba arcú fiúcskák. Sajnálom, de az én szememben a férfi nem így néz ki.
Vincent viszont szépfiúként is megfogott, az a hatalmas sebhely az arcán tönkreteszi a tökéletes kinézetet, és valahogy sokkal vonzóbbá válik tőle. Sajnos később meg kell válnunk a szexi sebhelytől, valahogy ez nekem az egész pasi varázsát elrontotta. Igaz nem halt meg, de valahogy mégis úgy érzem, hogy a kedvenc karakterem megszűnt. Persze nem csak a sebhelyben lett más, de jól van, lessétek meg! :)




iZombie


Már fent is említhettem volna, de ide jobban illik. Régen nagy Rex felügyelő rajongó voltam, és ez a rajongás ma is megmaradt, nagyon bejönnek ezek a rendőrös sztorik, csak kutyák helyett misztikus lényeg szerepelnek benne. Fent génmódosított emberek, bestiák vannak, ebben pedig zombik.

Először bevallom a cím fogott meg, amit még mindig bénának tartok egyébként. Csak azért néztem meg, mert azt hittem, hogy megint valami iPhonos szemét lesz, de szerencsére semmi köze a két dolognak egymáshoz. Nem szeretem az iPhone-t.

Liv Moore egy boldog menyasszony, ha jól emlékszem sebész nőci volt, akit elzavartak egy hajóbulira, mert a sok stressz mellett ráfér a kikapcsolódás. Sajnos a buli totális katasztrófába fullad, és az élete gyökerestől megváltozik. Vagyis konkrétan meghal.

A tökéletes pasit (a sorozat szépfiúját, na ez már borzasztó, csinált pasi) elhagyja, a munkahelyén felmond, és új helyet keres magának egy rendőrségi hullaházban. Emberibb módjának tekinti az agyszerzésnek, mint a vadászatot, márpedig az agy az kell.
Csak lebuktatja a főnöke, Ravi (számomra ő a szépfiú itt), de ahelyett, hogy világgá kürtölné a dolgot, inkább megtartja a titkot, és elkezdi kutatni az ellenszert, amivel megmenthetné Liv-t.

Persze nem ez az igazi kaland, hanem hogy Liv az agyak hatására elkezd látni dolgokat, amiket az agy tulajdonosa látott, felveszi a tulajdonságait is többek közt, és ezzel, mint "médium" sikeresen besegít a nyomozásoknál. Közben derült égből zombi apokalipszis, van egy főellenség, élete szerelme is elkezdi nyírni a zombikat, ő is zombivá válik, majd visszaváltozik, tovább nyírja a zombikat, de közben újra beleszeret Liv-be, és az egész végül egy bonyolult szappanopera lesz, amit persze mi nagyon élvezünk.

Talán nem olyan pörgős, de aki szerette a Rex felügyelőt, az ezt is fogja.



Jobb oldalt Ravi, a sorozat legnagyobb arca, és _szerintem_ szépfiúja, bal oldalt pedig a zombikról mit sem sejtő nyomozó, Babineaux

Szívek doktora
(Hart of Dixie)





Ebben a sorozatban az a durva, hogy mai napig fogalmam sincs mit szerettem rajta, de képes voltam semmit sem csinálni egész nap, csak ezt nézni. Kicsit olyan Barátok közt érzés. Mindenki szexel mindenkivel. Na meg a főhős nőt néha agyon ütnénk szívesen, hogy hogyan lehet ilyen hülye, de mégis annyira etette magát ez a sorozat, egyszerűen érdekelt, hogy mi történik tovább, és eléggé fájlaltam, hogy csak négy évados. Viszont gyönyörű volt a vége, megsirattam. Mint mindent.
Nem tudom mit tudnék róla mondani, mert négy évadba elég sok minden belefért, ezt nem lehet tárgyalni, ezt a sorozatot nézni kell!

Az alap sztori, hogy egy New York béli doktornő, Zoe megpályáz egy sebészeti ösztöndíjat, ám egy kisvárosba száműzik, hogy háziorvos legyen egy évig. A ballagásán megjelent egy öreg orvos, hogy szívesen venné, ha nála dolgozna, ám mindig visszautasította, de most mégis fel kellett keresnie. Sajnos idő közben az idős orvos meghalt, ráadásul kiderül, hogy Zoe biológiai apja. Nekiáll praktizálni, betegekre vadászni, és beindul egy naaagyon nagyon bonyolult sztori.

Hogy a sorozat szépfiújáról is szó essen, George Tucker. Egy nem túl kedvenc professzorom dettó ugyanígy néz ki, úgyhogy nem komálom. Nagyon nem. Rossz emlékek, sorry.

Nektek melyik a kedvenc aktuális sorozatotok? :)

6 megjegyzés:

  1. Az iZombie-t elkezdtem régebben, de néha nagyon bugyuta komédia hangulata volt, és nem paráztam tőle semennyire, úgyhogy kaszáltam :D A Hart of Dixie-be meg pont azért nem kezdtem bele, mert mondták hogy nagyon eteti magát, cserébe viszont SEMMI nem történik :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az iZombie-ban vannak elég gáz részek, a cicababás pl nagyon fárasztó volt, de én azért szeretem, mert mindig "más" a főszereplő. Hart of Dixie nagyon durva, nem tudom ezt hogy csinálták, de tényleg nem lehet abbahagyni, ha egyszer elkezded. :D

      Törlés
  2. Jaj, iZombie, én nagyon szeretem. Tény, hogy nem a komolyabb sorozatok közül való, de jó időeltöltésre :D Én is azt hittem amúgy a neve alapján, hogy valami iPhonos dolog lesz, aztán mégsem, valahol olyasmit olvastam, hogy elvileg képregény az alapja. Hart of Dixiet nem tudom, hogy hogyan, de én is végignéztem. Néha nagyon idegesített, az is, hogy nézem, de közben meg nem tudom, valahol kellett xD

    Én most, és ezt komolyan szomorú bevallani, de a Shadowhunterst nézem néha. Én se értem, hogy miért, de esküszöm kell a béndzsa sorozat is. Pedig a főszereplő csajtól a falra mászok, meg a nagyon bénán megírt párbeszédektől is, de mégis nézem, szörnyű x'D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kellenek a bosszantó sorozatok az ember életében. :D

      Törlés
  3. A Szívek doktora olyan aranyos, bár valahogy a 3. évad közepén abbahagytam, de majd valamikor be akarom fejezni. Nekem a kisváros hangulatai és lakói tetszettek nagyon, mint a Szívek szállodájában :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó a vége, szóval semmiképp ne hagyd ki! :)

      Törlés