2016. március 16., szerda

Vasárnapi ingyom bingyom #11 | ...mert szerdán érdekesebb


Lányok, szánom bánom, hogy megszűntem létezni. Sűrű egy időszak van mögöttem, és sűrű vár rám, ha nem történne velem minden nap valami nagyon szép, szerintem már nagyon nagy bajban lennék, de így is gyúrok már, mert úgy érzem megint csapkodja a bokám a depresszió. Sok minden történt, a pozitív perceket szeretném most összegyűjteni nektek.




♥ Nagyon sikeres vizsgaidőszakot tudok mögöttem, büszke vagyok magamra.

♥ Pár vidám mintás doboz, és máris sokkal vidámabb és rendezettebb a spajz. :)

♥ Sok-sok szerelmes perc.

♥ Néhány buli, amiket a picába kívántam, és mégis olyan jó végük lett.

♥ Két év után végre szelektálást tartottam. Végre 100%-ban a jelenlegi személyiségemet és ízlésemet tükrözi a szekrényem, a kiválogatott ruhák pedig egy szegény kislány napját tették szebbé.

♥ Még blogoltam is, rengeteg piszkozatom van, már csak időt kell találni a fotózásra, ami nincs.

♥ Újra nyitok a lányok felé. Na nem úgy huncutok! Már nagyon régóta nem volt legjobb barátnőm, és végre újra egymásra találtunk egy barátosnémmal, azóta már sok csajos napon vagyunk túl, többek közt egy dunai fotózkodás is volt, közös shopping, és persze egész napos pletyi és röhögés az egyetemen. :)

♥ Tavaszi virágok a tavaszi vázáimban, rügyező fák, hajnali ötkor mulatozó fekete rigók, és minden, amit imádok.

♥ Lehet száz autód is, apa autója az apa autója. :)

♥ Meglepően sokan gondoltak rám nőnapon. Évek óta a családomon kívül senkinek sem jutok eszébe, kellemes, amikor törődnek veled az emberek. Nektek is boldog nőnapot, így utólag! :)

♥ 21 lettem, talán eddigi legcsodálatosabb szülinapom volt. :)

♥ Sok dolgot át kellett gondolnom a bloggal kapcsolatban, és milyen jó érzés volt. Jobban oda kellene figyelmeznem a helyesírásra, a szép fogalmazásra, és persze mindezt úgy, hogy a paraszt személyiségemet ne takarja el. Kihívás, de már egy ideje megint fejlődni picit. Rengeteget olvastam olvasói igényekről, nagyon inspiráló volt.

Veletek mi újság? :)♥

2 megjegyzés: