2016. március 4., péntek

Smink | Komfort zónás báli smink


Még február végén elterveztük, hogy elmegyünk egy nőnapi bálba, oda készítettem ezt a próbasminket. Azért tartom fontosnak feltenni ezt a verziót, mert akármennyire is eldöntöm, hogy na most lefotózom a kiruccanós sminkemet, tuti nem lesz rá idő, fény főleg, szóval fogadjátok szeretettel! Bááár, magamat ismerve, mire eljön az idő, annyira késésbe leszek, hogy egy tusvonallal és egy soros műszempillával el lesz rendezve a glamúrkodás.




Hiába mondja mindenki, hogy mennyire jól áll nekem az erős szemsmink, sajnos hordani azt nem tudom, így most sem vadultam meg. Csak a jól megszokott szürke került a mozgó szemhéjra, amit aztán addig mélyítettem sötétlilával, és satíroztam hol hideg, hol meleg barnákkal, hol bőrszínnel, hogy végül kialakult egy olyan smink, amibe még nap közben is ki lehetne menni. Ezt egy cicás vonallal, minimál méretű tincses szempillákkal, és fényes highlighterrel tettem picit alkalmibbá, és persze egy kis fekete szemhéjpúder nem maradhatott ki az alsó szempillatőből sem, de csak a jó ízlés határain belül.

Az ajkaimra egy nude szájceruza került, ami picit sötétebb, az ajkak közepére pedig egy világosabb nude rúzs, kicsit olyan ombre történet, ami bár nem annyira feltűnő, de így lett tökéletes az összkép.

Az arcomra csupán egy kis korrektor, és egy jól fedő púder került, majd egy teljes körű, ám de extra halvány kontúrozás-pirosítás-highlighterezés. Akcióban természetesen ez kicsit erősebb lesz majd, plusz alapozót is fogok használni, de hogy kb. lássam milyen lesz  az összkép, ennyi is elég.





4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, nagyon jól áll neked. Ez pont olyan smink, amit ha én elkészítek és felveszem a szemüveget, akkor csak visszafogottan látszik :)
    Egyébként jók az Essence szájkontúr ceruzái? Gondolkodtam, hogy veszek egy nude színt, meg talán egy sötétet, de nem tudom, hogy milyet is kellene.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Nekem nem igazán váltak be. Csúnyán kopnak, nem tartósak, ráadásul az újak kemények is. Egyedül az átlátszót szeretem, mint primer, azt most vonják ki.

      Törlés
  2. Szépséges, mint mindig :)
    Eddig is ilyen vékony volt a szemöldököd?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ķöszönöm. :)
      Kicsit vékonyabbra rajzoltam, mint szoktam, magam sem értem miért.

      Törlés