2016. március 22., kedd

Mini eBay wishlist


Engem is beszippantani látszik eBay csodaországa, bár elég messze vagyok a mániákustól, még abban a fázisban vagyok, hogy egyszerűen alig találok valami érdekeset abból a sok-sok oldalból, amit átnéztem, keresve a tökéleteset. Sőt, igazából baromira nem találtam semmit, csak ráfogom, hogy "jó van ez...". Na lehet ez is a bankkártyám szerencséje, de már van itt ez az, amit megfogok rendelni.






Két sportmelltartót néztem ki, egyenlőre még gondolkodok, melyik is legyen. A bal oldalit sokan dicsérik, de egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy ez tényleg tart is valamit, mert a kínai sportmelltartókkal az a tapasztalatom, hogy felcsúszik, mert a gumi nulla. A jobb oldalival is szkeptikus vagyok, de már jobban tetszik. Ha valamelyikkel van tapasztalatotok szívesen meghallgatnám. :)


Itt voltam a legnagyobb bajban. Új telefonom lesz (vagy már van), és új tokok után kutattam. Minden tele van ezekkel a könyvecskékkel (tudjátok, a mágneses kapoccsal), és nagyon tetszik is, de a béke fenntartása érdekében maradok a klasszikus hátlapnál, hagyjuk szerintem miért. Egy áttetszőt tuti rendelek majd, meg valamilyen mintásat is, a cicás lesz szerintem a befutó. Sajnos a jövendőbeli telefonomra valamiért NEM lehet ízléses tokot találni, ezeknél nem igazán találtam szebbet, elfogadható áron, 5x annyi postaköltség nélkül. Na meg tetszik a cicás, úgyhogy nem is baj.

Ti hogy tudtok annyi klassz dolgot találni az eBay-en?

2 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon nagyon sok keresgéléssel tudok klassz dolgokat találni az eBayen, sajnos rá kell szánni az időt.
    Sokszor nehéz megtalálni azokat a kulcsszavakat, amik legmegfelelőbben leírják azt, amit keresel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ehhez nem igazán van türelmem. :/

      Törlés