2016. március 25., péntek

Márciusi haul


Imádom a márciust! :) Imádom a tavaszt, ez a szülinapi hónapom is, és minden jónak a kezdete. Nem mondom, hogy könnyű hónap volt, a magánéletemben történt pár szomorú dolog, de mégis csak könnyebb túltenni magunkat dolgokon, ha szép az idő, és rügyeznek a fák, nem?  Na jó, nem mindenre megoldás, de néha segít elterelni a gondolatokat, ami szintén nagyon fontos a lelki béke érdekében. Na meg a vásárlás is!







Voltam barátnőmmel a New Yorker-ben, ahol vettem egy szuper akciós basic felsőt, kb. 600ft összegű értékben. Ezen kívül egy basic fekete, mini ceruzaszoknyát kb. 1500ft értékben, és két melltartót is, egyet fizet kettőt kap akcióban, olyan 3000ft-ért. Nem készült róluk kép, de egy sima fekete és egy szürke.

nyakláncot egy szettben kaptam két fülbevalóval a barátnőmtől születésnapomra. Abszolút az az ember vagyok, aki ezeket a batár nagy, giccses nyakláncokat szereti, de meglepően jól megvagyok ezzel az apróval is. Egyébként szintén New Yorker-ből van, az árát sajnos nem tudom, de azt hiszem, hogy a barátnőm az akciós daraboknál találta.

Jó nagy késéssel, de az Aliexpressről rendelt pénztárcám is megérkezett. Nagyon szép, strapabíró darab, de ez a szín nem igazán az én választásom. Nem is használtam még sokszor. Tudom, hogy ez csak egy pénztárca, és teljesen lényegtelen, hogy néz ki, csak kényelmes legyen, és gyorsan meg lehessen találni a táskában, de akkor is annyira elüt tőlem.


Beszabadultam az egyik hazai (nekem hazai) könyvkiadó boltjába, és ezekkel a szépségekkel tértem haza. Az a nagy egy kifestős könyv, ami teljesen elrabolta a szívem.


Lassan elfogy a táskába dobós mini Nivea krémem, így ezt pótoltam. A dezodorom is fogytán, így akartam venni utánpótlást, de megláttam ezt a Garnier Neo dezodort 600ft leakciózva, és gondoltam egy próbát megér, hacsak nem vakarózok tőle mint az állat, akkor eltudom használni.

A DM-be is beszabadultam, nem kicsit. Egy színezett ajakbalzsamot leszámítva semmilyen rózsaszín ajakkencém nem volt. Ajánlásra vettem meg a Rimmel Kate Moss 05 rúzsát, olyan 1200ft-os akcióval. Nem csalódtam benne, ez is annyira rossz, mint a többi Rimmel rúzs. Na jó, egy kicsivel jobb, viszont a boltban nem látszódott, de ezüst mikrocsillámok vannak benne, amik a krémes finish-t hivatottak elszínészkedni. Ezzel az erővel akár tényleg csinálhattak volna neki krémes állagot, és nem úgy érezném magam viselésekor, mint egy ízlésficamos 80 éves asszony.

Szintén egy mellényúlás volt az Aura Cover Me korrektora, ami a régi korrektorom megújult dobozban. Maga a termék jó, itt inkább az idióta vásárlók okozták a kellemetlenséget, ugyanis összekeverték a tesztereket, én meg automatikusan dobtam a kosaramba a rosszat, eszembe se jutott leellenőrizni. Egy árnyalattal világosabb, mint kell, de még okkal móddal bírom használni.

Kifogyóban volt a szempillaspirálom, úgyhogy gyorsan vettem azt is. Ráuntam a kísérletezésre, így a jól bevált Maybelline The Falsies csipkés spirált vásároltam újra.

A tusom is kezd kiöregedni, meg fogyni is, úgyhogy vettem egy She filces tust, ami érdekes mód nekem nagyon bevált. Olvastam, hogy megfogja a bőrt, meg kenődik, és hasonlók. Valóban kell vele vigyázni, de egész jól bír egy átlagos napot, és az én bőrömet nem fogja meg. Kb. 800ft volt, és nem bántam meg.

Már régóta éldegélek körömlakk nélkül, és elkezdett hiányozni a pepecselés, így vettem egy Golden Rose lakkot, kb 200ft-ra leakciózva. Még tesztelgetem, de egy átlagos és jó közti darab.

A kosaramba került még egy Essence átlátszó szájceruza utánpótlás is, mivel eléggé fogyóban van a meglévő darabom, plusz még ki is akarják vonni.


Az egyik kozmetikába is benéztem, és a Rimmeles csalódás után vettem egy NYX szuper krémes rúzst is, Blush árnyalatban. Nagyon csalóka volt a színe a boltban, és az interneten is, ugyanis ez egy igazi rágógumi-barbie rózsaszín darab, amitől falra tudnék mászni, mert egyszerűen nem érzem a magaménak, hiába áll jól. Attól még használgatom, és maga a termék nagyon tetszik, és kb. 1300ft, tuti lesz idővel több árnyalatom is belőle.


A bátyámtól és a családjától egy klassz kis csomagot kaptam születésnapomra, ez a kis Ingrid Cosmetics-es paletta is benne volt, ami rávett, hogy újra használjak szemhéjpúdereket hétköznap is. Nem olyan rettenet erős a pigmentáltsága, pont ezért használom szívesen, mert feltűnés nélkül is simán lehet velük friss tekintetet alkotni.


Ti miket vásároltatok mostanában?

10 megjegyzés:

  1. Csinál valamit az átlátszó szájceruza tényleg? Hát ez nekem új, eddig nem értettem a koncepciót :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, tök jó primer. Tartósabbak is a rúzsok, és mintha szebben is kopnának vele, szebben lehet felvinni is őket, nem áll meg semmi sem a ráncokban. A mattaknál meg azt vettem észre pluszban, hogy nem annyira szárad ki a szám. :)

      Törlés
  2. Pedig az a pénztárca nagyon helyes, igazi Tiffany-kék :) Érdekes, ez a rágógumi rózsaszín rúzs nekem sem jönne be, de a képeden a színminta nagyon wow! Jó kis dolgokat vettél/kaptál :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ha van szín amit nagyon utálok, az a világoskék. Érdekes mindig rendelek valamit valami normális színben, és ezt küldik. Először a tablet tok, most pénztárca... Kici kínai felcseszni agyamat. Nagyon. :D
      Lőttünk pár képet barátosnémmal, miközben rajtam volt, és tényleg jobban néz ki, mint először gondolná az ember, de valahogy mégis fura. Nem baj, megbarátkozok vele. :)

      Törlés
  3. Nálunk ezt az átlátszó ceruzát egyáltalán nem lehet kapni o.O
    Tényleg olyan rosszak a Kate Moss rúzsok? Nekem egy sincs belőlük, de majdnem vettem egyet a nude vonalból, aztán mégse tettem.
    Tök szép ez az Ingrid paletta :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahhoz képest, hogy mindenki imádja őket, nekem még jó tapasztalatom nem volt velük. Szárítanak, csúnyán kopnak, kenődnek, nem látszik milyen idétlen fényük van míg fel nem kened őket... Ez a fekete dobozos viszont meglepően jó a többihez képest, de nem egy jobb rúzsom van ennél is (ojje, majd megy a szülői házba a selejtek közé, amiket csak akkor használok, ha otthon vagyok). Én sajnos nem tudom őket ajánlani. :)

      Törlés
  4. Az a pénztárca de édes. <3
    Én most csak pár apróságot várok e-bayről, illetve fekete farmert kellett már vennem, mert ami volt, rongyosra hordtam. :"3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nagyon szép, sajnálom is, hogy nem azt a színt küldték, de majd megbarátkozok vele, kár lenne nem használni. :)
      Az eBay-en most én garázdálkodtam. Próbálok átszokni arra Aliexpressről.

      Törlés
  5. Az áttetsző ajakceruzát én is nagyon kedvelem, egyetlen negatívum benne - számomra - hogy nem automata, én sokkal jobban kedvelem, mint a farigcsálós dolgokat...

    Viszont a Rimmel rúzs meglepett...A sima Kate kollekcióból csak egy termékem van, viszont a matt verzióból kettő is van, és nagyon kedvelem mindkettőt...A 111-es matt rúzs rajtam egy csoda, és nagyon olcsó is...Persze, ez sok mindentől függ, bőrtípustól, ajkak állapotától, milyen termékekkel kombinálja az ember, stb...De én a Rimmel rúzs kedvelők táborát erősítem...:)
    (A moisture renew verzióról nem is beszélve, azt a vonalat is nagyon kedvelem, bár most az új rúzs kollekciójuk nem fogott meg. Sajnálom, hogy neked nem váltak be...:/)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nem vagyunk egyformák. Viszont vannak termékek, amik beváltak, így nem is hiányzik különösebben a Rimmel. :)

      Törlés