2016. március 1., kedd

Februári haul


Február nálam a vizsgaidőszakról szólt, majd az új szemeszter kezdetéről, és hasonlókról. Igazából csak halmozgattam dolgokat, amolyan vásárlós stresszlevezetés téma történt itt, pontosan két dolog lesz itt ma, amire tényleg szükségem volt, vagy legalább is ráfogjuk. Én azért csöppet sem bánom, boldog vagyok, kísérletezek, és végre némi újdonságok is vannak a ruhásszekrényemben (is). Régen addig hordtam valamit, míg le nem szakadt rólam, ma már azért jobban tudok örülni egy kis vérfrissítésnek párhavonta.





Nagy szappan kísérletezésben vagyok. Úgy gondolom, hogy már megtaláltam a tökéleteset az Eco Product mézes szappanja személyében, amiből már meg is vettem a második darabomat, de hát még új nekem ez az egészséges szépségápolás, úgyhogy nem bírtam ki, csak shoppingoltam még, illetve anya is vett nekem az ő kedvenc fajtáiból.
Az Eco Product-tól még itt van a Piling, ami egy kukorica grízes szappan, az arcápolásomban találta meg méltó helyét, illetve itt van két Zeljković szappan is, anya kedvencei, egy mézes és egy zeolitos. Eddig a zeolitosat próbáltam, és nem igazán vált be.


Pavloderm babakrém ajak- és kézápolásra, illetve egy Multiactiv Natural uborkás arckrém. Tipikus már századjára veszem újra termékek. Egyszerűen imádja a bőröm őket, nagyon jól hidratálnak, nem okoznak pattanásokat, illetve egyéb kellemetlen mellékhatásaik sincsenek. Nehezen találni ilyen termékeket, nekem pedig a fejem a mindenem, nem kísérletezek.


Hajhab hiányban voltam, így meg kellett vennem az irányt a boltba. Csaknem az összes göndör hajú ismerősöm ezt az Intesa styling habot ajánlotta, amitől bevallom kicsit féltem, mivel a hajlakk testvérével ölni is lehetne. Hát összetevőket nézve ezzel is, simán. Mivel semmivel nem károsítom a hajam, sem hővel, sem 46116 féle kemikáliával, így úgy gondolom, ennyi bűnözés és Alcohol Denat igazán belefér.
Óvatosan próbáltam ki, és nem jött be a habmennyiség, de már így is eddigi legjobb hajhabom, úgyhogy még kísérletezek, de jó lesz ez.


Ahogy megláttam Zorannah könyvét, azonnal tudtam, hogy kell nekem, vele álmodtam éjszakákat, így megvettem, és nagyszerű kis könyv. Régen imádtam a blogját, ma már annyira nem, kicsit túl sok ezer eurós cucca van, annyira nem jön be ez a kategória, viszont a természete szuper a nőcinek, ez a könyv is tele van minden féle pozitív dologgal. 

Bár még nincs itt a negyed éves shopping stop, azért csak beszereztem előbb ezt a Maybelline palettát, hiszen -20% kedvezmény volt rá, és úgy gondoltam, hogy inkább megveszem előbb, kedvezményesen, mint később, teljes áron. Már sokat használgattam azóta, és nagyon szeretem, bár a jó öreg OSS még mindig nem akar lejönni a trónról. Egy nagy tükör jót tett volna ennek a Maybelline palettának, lehet akkor 100%-ban ő lenne a nyerő.

A Rimmel púder is -20%-os kedvezmény alatt volt, pont jókor, ugyanis úgy indultam neki a vásárlásnak, hogyha teljes áron, de akkor is megveszem, mert már mindenem elfogyott. Micsoda kis szerencsés fordulat. :)


Nem igazán vannak vékonyabb, hosszú ujjú felsőim, csak ezek a hatalmas, kötött pulcsik, ami tavasszal nem szokott annyira jó lenni. Apa találta nekem ezt az édes kis pandás felsőt, kicsit nehéz kibírni, hogy ne ezt viseljem minden nap. Olyan jól esik félredobni a nagyon nőies megjelenést, vagy abba belecsempészni ezt a vidám is mackót. :)

Kék mamusz. Mert imádom a mamuszokat (még nyáron is, ebből nem engedek, mamusz!♥), és még kék is, meg ilyen pulcsi mintája van. Semmi szükségem nem volt még egyre, hiszen csak két lában van, de nem érdekel. Kék mamusz.♥


Anya akart magának új táskákat, és már rá is fért volna, úgyhogy inkább vett nekem kettőt, és elcsereberélte az én régi darabjaimra, amiknek annyi bűnük volt, hogy már rájuk untam. Nem igazán szeretem a minőséges táskákat, mert egy év után úgyis ráunok, de semmi bajuk, és szégyellek újakat venni. Anyának meg ugye tetszenek a táskáim, szóval kicsit furcsa, de mindkettőnknek ez most egy jó megoldás volt.

A nagy darab az tényleg nagy darab, sőt nagyobb. Az oldalán vannak cipzárok, amikkel be lehet szűkíteni, de még így is simán elveszik benne egy A4-es füzet, nagyon jól tömhető. Nem olyan erős, de ha az lenne, még a laptopomat is bele merném tenni, mert az is lazán belefér. Egyébként inkább grafit szürke, mint fekete. Ő lenne hát az új sulis táskám.

A kisebb pedig egy pici cuki darab. Kb. ez az a méret, ami sulin kívül a legkényelmesebben tudok hordani. Kényelmesen belefér minden, amikor utazok, akkor a könyvem, a naplóm, és a tabletem is belefér még. Plusz gyönyörű. Nagyon.

Ezek volnának a februári vásárolmányaim. Ti miket vásároltatok mostanában?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése