2016. február 7., vasárnap

Vasárnapi ingyom bingyom #10


Vhúúúúúú, de be vagyok pörögve jelen pillanatban! Múlt hétfőn kezdődött a vizsgaidőszak. Hát elég durva volt, mert vasárnap estére kutya beteg lettem, úgyhogy belázcsillapítózva mentem ki vizsgázni, mert úgy gondoltam, hogy ezt most megcsinálom, ha akár mi van, akkor is. Amint elfoglaltam a helyem, és elkezdték osztani a példákat, nagyon elkezdtem szédelegni, meg olyan hideg lett hirtelen. Ezt már az előbb is éreztem, de... de igen. Elmúlt a lázcsillapító hatása, és hát én azt hittem van nálam, de nem volt. Egy óra alatt megcsináltam egy két órás vizsgát, de már annyira rázott a hideg, meg szédültem, hogy azt hittem sosem érek haza, főleg, hogy a lift is elromlott épp, én pedig elég magasan lakok... Nem indult zökkenő mentesen a vizsgaidőszak, de ez engem hol zavar? :) Főleg, mivel azóta is elvagyok, mint hal a vízben, már csak két hét maradt hátra, úgyhogy kihasználom, és végre jól odafigyelek magamra.




♥ Sikerült a saját lábamon beérni a lakásba, azonnal kidőltem, de nem baj, mert annyit aludtam, hogy gyorsan felgyógyultam.

♥ Segítettem egy idős néninek leszállni a buszról. A keze érintése pont olyan volt, mint a mamának volt.

♥ Tiltólistára tettem a házinénit, hogy ne bírjon hívogatni minden majomságért, avagy kiiktattam a legnagyobb stresszfaktort. Háhh.

♥ Letettem a betegeskedős vizsgám, mégpedig 8-as lett. "Naggyon kíggggyó!" -bátyám a sikeres vizsgáim után

♥ AliExpress csomagok egymást hegyén hátán. Juppi!

♥ Letettem egy fontos részletvizsgát.

♥ Meg majdnem letettem a legnehezebb tantárgyamat is, szóval mégsem lehetetlen, csak még pár nap tanulás kell.

♥ Mellette ébredtem.

♥ Minionos tic tac, méghozzá Bobos.

♥ Új kedvenc sorozat. Le sem tudok róla kattanni!

♥ Otthon édes otthon, hosszú ideje nem utaztam haza.

♥ Rekord szállítási idő a kedvenc ékszer alkatrész beszerzési helyemről, úgyhogy máris felújíthattam az elszíneződött nyakláncokat.

♥ Meglett a tökéletes születésnapi ajándék a Zuracskámnak. Remélem nem vesz ő is egy ilyet a születésnapjáig, mert így már kilőtte pár ajándék ötletemet. :D (nem mondom meg mit, ki tudja mikor jut eszébe felnézni ide)


Nektek hogy teltek az elmúlt hetek?

2 megjegyzés:

  1. Hajrá, hajrá a vizsgákkal! És uhh, egy hős vagy, úgy utálok betegen bent lenni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, már csak három maradt, de nem nagyon várom a végét. Na nem tudom miért félek a következő szemesztertől, az öregebbek szerint a mostanitól nem lesz már nehezebb.
      Tényleg hősnek éreztem magam, letettem úgy, hogy még a kérdésekre sem emlékszem... :D Nem is kívánom senkinek se, hogy ilyen vizsgája legyen.

      Törlés