2016. február 12., péntek

Smink | Snow white


Nem mai smink ez már, viszont úgy készültem, hogy most sem lesz túl sok időm, de szeretnék az idén sokkal aktuálisabb lenni. Ha két hónappal előbb, akkor annyival, de akkor is megcsinálom. :)
A mai sminkemet Valentin napra szántam. Na nem ám a jól megszokott rózsaszín, babás, meg bogyós, finom kis vonalat követtem, hanem kicsit belecsaptam a lecsóba. 




Nem épp bájos, se nem szexi, egy egyszerűen csak drámai, szuper csillámos, vállalhatatlanul nagy szempillás smink, ami lehet, hogy egy bálba jobban beillik, vagy egy csajos kicsapongásba, mert ugye vannak ám ilyen stílusú ünneplések is ilyenkor.
Anya szokta azt mondani sokszor, hogyha először találkozok valakivel, már akkor se fogjam vissza magam, mert ha később derül ki, hogy milyen is vagyok igazából, akkor annak az embernek ez hatalmas csalódás lesz. A sminkelés is valami hasonló dolog. Ha az első randira készülsz, és neked kedved van valami erősebb sminkhez, akkor lazán készítsd el. Annak a személynek, akivel találkozol ez majd nem tetszik, akkor menjen nyugodtan a dolgára valahova jó messzire. Meg amúgy is, amikor elhívott a randira, már akkor is ha valami erős vörösben voltál, vagy szemöldökig ért a tusvonalad, akkor csak látta, vagy láthatott már ilyen képet rólad féjszen, és ha annyira nem jön be neki, akkor el se hívott volna.
Persze nincs baj a finom, romantikus sminkekkel, ha valakinek az illik jobban a személyiségéhez, csak azt szeretném mondani, hogy legyetek önmagatok, és sminkeljetek erősen, ha nektek úgy tetszik abban a pillanatban. :)





4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett :) a szempilla talán kicsit drámai, de fantasztikusan mutat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak ez volt otthon. :D Egyébként lehet másikat választottam volna. Köszi. :)

      Törlés
  2. A bevezetésben teljesen egyet értek - sokkal magabiztosabb is az ember, ha mindig erős sminkben van, és nem kényszerül természetes smink alá, és ugyanez visszafele...

    A smink meg nagyon tetszik, szerintem még a szempilla is nagyon illik hozzá - annak ellenére is, hogy tényleg feltűnőbb darab, az összkép is nagyon szép lett. :)

    VálaszTörlés