2016. február 10., szerda

NYX stay matte but not flat alapozó


Mára egy kérésnek eleget téve, a NYX alapozóim tesztjével érkezem. Az egyik fontos szempont nálam alapozó vásárlásnál, hogy matt legyen, és azt amilyen tartósan csak lehet, mivel elég zsíros a bőröm. A másik, pedig, hogy ne legyen erős fedése, mivel - ahogy majd lent is láthatjátok - nincsenek pattanásaim, egyszerűen csak nagyon fáradtnak tűnik az arcom, mindegy mennyit alszok, így igazából csak egy kis színigazítás az amivel törődnöm kell. Általában az új alapozó kipróbálása nálam rettegéssel kezdődik, mivel egy rossz választás nálam pizzafejjel végződik. Szerencsére ezúttal megúsztam. Na de nézzük is azt a részletes tesztet! :)








A külsejével nagyon meg vagyok elégedve. Nem csak a kupak, hanem maga a tubus is matt, ahogy az NYX-éknél lenni szokott. Szeretem, hogy minden ilyen apróságra figyelni szoktak. Nincs telenyomva minden dizájnos elemmel, egyszerűen csak a főbb infók és fontos tulajdonságok vannak rajta feltüntetve, illetve a hátulján is minden ami kell. Nyuszis kép, INCI, gyártó... az egész olyan "nyxes".

Ami még jó, hogy a termék csak minimálisan folyik bele a kupakba, nem kell attól félni, hogy undorítóan fog kinézni egy idő után, és fél tubus elfolyik majd a kakiba, nekünk meg alig marad valami.

Az összetevő listája se csúnya, leszámítva azt a csomó tartósítószert, amivel telenyomták, de nincs benne se parfüm, se alkohol, amik engem jobban szoktak zavarni.


Az Ivory a legvilágosabb a palettában, míg a Nude másodikként követi a sorban. Hát elég jelentős a különbség a kettő közt, mint látszik is, a Nude még nyáron is sötét lenne, az Ivory meg még télen is túl világos. Egész jó színe van a képen, ami csalóka, hiszen közel fehér ez az alapozó. Így sajnos egyik sem jó. 


Itt látni a két terméket Smejkává mixelve.


Nem ez életem legjobban készült fotósorozata, de szerintem egyet értünk abban, hogy nem is ez a lényeg. Sajnos vizsgaidőszakban nem tud az ember szép lenni. :)
A második és harmadik kép közt most így hirtelen nem igazán látszik a különbség sajnos, de egyébként nem erős fedésű alapozóról van szó, így a szem alatti karikáimra és arra a pár szem bőrhibámra kell tennem korrektort is.

A púdert sem szoktam kispórolni, ugyanis a szemráncokba elég jól és gyorsan beleül. Annyira, hogy néha még fel sem viszem a korrektort, és már ott van. Az orrom és szám közti nevetőráncba szerencsére nem szokott beleülni, de eléggé kihangsúlyozza, ha túl sokat vigyorgok. Muszáj erősen fixálni. Sajnos ez nem plusz pont.

A ráncbeülős szokását leszámítva elég jól tartja a mattságot, egy 5-6 órát kibír púderrel. Utána sem szokott vészes lenni, így nem szoktam újrapúderezni, de aki erre kényes, annak ajánlom, hogy tartsa magánál a púderét nap közben is.

Messziről egyébként nagyon jól mutat, de közelről elég kiábrándító. Olyan púderes finish, "sok".


Itt a végeredmény full sminkben, szerintem összképben mutat legszebben ez az alapozó.

Nagyon jó kis termék, de nagyon belegondoltam abba, hogy ajánlom-e. Messze eddig a legtartósabb alapozó, amit eddig próbáltam, de sajnos nagyon észreveszem, hogy rajtam van, és ez engem szokott zavarni. Szeretem is, meg nem is. Többször szeretem, de akkor sem tudom rámondani, hogy maximálisan elégedett vagyok.
Ha szavaznom kellene rá, akkor egy gyenge 4/5.

Az alapozó kb. 2500ft. Magyarországon, ha jól tudom a Müller üzletekben kapható.

4 megjegyzés:

  1. Köszi a tesztet! :) Sajnos nagyon nem győzött meg, biztos, hogy nem kevergetném, illetve azt hittem jobb a fedése is. A púderes finishről meg inkább ne is beszéljünk... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A fedése nekem pont elég, de a kevergetés nekem sem jön be. Szerintem kipróbálok valami L'Oreal-t, vagy nem tudom. Fele bajom lenne, ha a kedvenc alapozómból a legvilágosabb nem a nyári színem lenne. :/ Na de talán meglesz a tökéletes. :)

      Törlés
  2. Gondolkodtam azon, hogy kipróbálom, de akkor ezen az áron veszek már egy másik jól beváltat, nem fogok kísérletezni! Köszönöm a tesztet! :)

    Petra
    http://glamorous-side.blogspot.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ha van a te színedben, és neked sem kell erős fedés, akkor érdemes kipróbálni, de semmi más esetben nem jó. :/ :)

      Törlés