2016. február 3., szerda

Januári haul


Megint csak nem vittem túlzásba a vásárlást, vagy csak hoztam a formám? Nem is tudom, attól függ ki szemével nézzük. Január... nem tudom miről szólt. De tényleg. Volt egy pici szünet, majd jöttek az utolsó hajrák a vizsgaidőszak előtt, és most végre elérkezett ez a csodás szezon, amikor végre tovább alhatok, nincs órarend amihez igazodni kell, úgy alakítom a napom ahogy tetszik, egyedül a vizsgákra kell figyelnem, amik megint csak olyan szépen vannak beosztva, hogy igazából mindre kényelmesen lehet készülni, ha nem vagy lusta, persze. Nekem mindig minden az egyetem körül forog, most végre a relax is belekerült a témába, úgyhogy éljen a január!





Elsőként a smink részleget szeretném megmutatni.
Már rég óta esedékes volt vörös szájceruzák vásárlása, de olyan mélyen csalódok minden alkalommal a szájceruzákban, hogy egyszerűen nem is volt kedvem új vöröseket venni, de sajnos az erősebb, matt rúzsoknál az egy perces műveletből öt perces lett ceruzák nélkül, és nem szerettem volna, ha ez hosszabb távon így maradna. A Golden Rose most agyba főbe hozza az újdonságokat, és a szerb bloggerek tömegszám vásárolják és dicsőítik az új Dream Lips szájceruzákat. Még karácsony előtt elkezdtem velük barátkozni a drogériákban. Tesztelgettem őket, válogattam, gondolkodtam, de minden alkalommal visszatettem, míg most végre rávettem magam, és vettem kettőt is. ~400ft/darab
A kissé rózsásabb, "húsosabb" árnyalat telitalálat, mindenhez megy, míg a másik óriási fail. A legkényesebb rúzsomhoz vettem, de nagyon elüt tőle, valahogy élénkebb felvíve, mint ahogy látszik a ceruzában. Hát ez most így kicsit pénzkidobás volt, de nem baj, elteszem, és talán egyszer lesz egy hozzá illő rúzsom. Sőt, szeretnék egyszer egy ilyen Ruby Woo szerű árnyalatot, úgyhogy tuti meglesz idővel a helye.
Egyébként meglepően jók, azt hiszem végre én is ráleltem a tökéletesre. Megérte ennyit gondolkodni. :)

A NYX alapozóról mondtam, hogy kell vennem egy világosabbat is, mert a decemberben vett árnyalat túl sötét lett végül. Ez meg túl világos. Őszintén szólva a legtökéletesebb alapozó, amivel valaha dolgom volt, és nagyon jó áron is van, de így hogy kettőt kell vennem belőle, és kevergetni, azért annyira nem buli. Drága és pepecselős muri.


Már ezekről az Eco Product szappanokról is meséltem, hogy ezentúl ilyeneket kell használom, mert egyre érzékenyebb és irritációra hajlamosabb a bőröm. Őszintén szólva annyira nem zavar, olyan csodát művelnek a bőrrel, hogy nem is akarok később sem visszatérni a régi rutinomhoz. Az ára elég változó, kb. ~300ft, szerb termék!

Az Orea szappan és kézkrém csomagot még karácsonyra kaptuk együtt anyával, de mivel ő nem él ilyen termékekkel (és mostantól én se nagyon szeretnék), ezért nálam kötött ki. A kézkrémet próbáltam eddig, az egész jó.

Balea fürdősók. Reggel még veszel rögtön hármat belőle, mert mit fogsz te ezekkel relaxálni, este meg már dobozolod be a fürdő termékeidet, mert ezek okozzák az irritációt... Sajnálom, főleg mivel kettő rögtön újdonság, és nagyon finom illatuk is van, de nem baj. Lábfürdőként már kipróbáltam a rózsaszínt, és valami mennyei az illata, és olyan jól felpuhítja a sarkakat, hogy végre rendesen le tudtam őket reszelni. Hát hülye leszek lemondani róluk! Mivel nem egy egész kádba, hanem csak egy lavór vízbe teszek, ezért 3-4 használatra is elegendő egy csomag.



Ebben a hónapban sem maradhatott el a havi anya-lánya pulcsi szemle. Imádjuk a kötött pulóvereket, főleg én, csak sajnos nem mindig járunk ekkora szerencsével, sokszor semmit sem találunk, most meg nem láttunk ki a finomságokból. Én most egy egyszerű kötött darabot választottam, ilyen "mauve" árnyalatban, arany szálakkal, meg a most divatos szőrös pulcsi is bekerült a kosárba. ~8000ft/darab

A pulcsik mellé egy snasszmezei cicanadrág is bekerült. Tudjátok, az a vacak fajta, amit háromszor felveszel és kiszakadt a fenekénél meg elnyúlt a térdénél, mégis a legjobban szeretjük.~600ft


Rendeltem hozzájuk rögtön két új nyakláncot is AliExpress-ről, mert az új pulcsihoz jár új nyaklánc. 1,5 hét alatt értek ide egyszerre, egek, rekord idő! A barnával nagyon elégedett vagyok, a fehér is szép, de az cafatokban érkezett. Egy kis ezüst kövecske volt leesve róla, akkor egy kis kő több darabban volt, meg egy nagyobból is lepattant egy öblös darab. Ráadásul a lánc is undorítóan néz ki, teljesen el van színeződve. Szerencsére a darabok benne voltak a csomagban, így utólag megjavítottam, meg most tervezek majd láncot cserélni minden nyakláncomon, így ezt is kifogom. Jam, és a kapocs az első pillanatban leesett róla, mert nem voltak összenyomva a szerelő karikák. Teljes elégedetlenség. A barna viszont tényleg jó.


Barna köves, $3,10
Fehér köves. $2,99

Ti miket vásároltatok mostanában? Jártatok már így valamilyen olcsó, kínai, netes nyaklánccal?

4 megjegyzés:

  1. Azok a pulcsik, jesszus, de szépek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyre szebbek kerülnek a boltokba. :)

      Törlés
  2. Nem is tudom mit csinálnék, ha meg kéne válnom a fürdőcuccaimtól, valószínűleg elsírnám magam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az biztos, engem is megütött. :D Bár megbarátkoztam már a mostani helyzettel, csak a hétvégi kádban stresszoldás hiányzik, valamivel majd pótolnom kell.

      Törlés