2016. február 16., kedd

Elfogytak


Úgy néz ki, hogy mostanában fénysebességgel használok el dolgokat, aminek néha örülök, néha nem, attól függ, hogy épp minek értem az aljára. Viszont ez nem mindig ilyen, sajnos most is van pár delikvens, ami szelektálás áldozata lett, de mindig úgy tartom, hogy nincs az a pénz, amiért érdemes egy rossz, vagy egy lejárt termékkel kárt tenni a bőrünkben, inkább legyen pénzkidobás, mint hogy tönkretegyük a külsőnk.





Ingrid Cosmetics púder - már minden lekopott róla, szóval nem nagyon tudok semmilyen infóval szolgálni. Jó kis púder volt addig, amíg nem találtam jobbat, ez a második ilyenem volt egyébként. Amúgy nem fogyott el teljesen, csak félig, de használhatatlanra keményedett. Ideje volt már, nagyon régi. Nem venném újra.

Rimmel Lasting Finish púderalapozó, 002 - engem is beszippantott ez a kis termék, a legjobb púder amivel valaha találkoztam. Sok szempontból sem látom barátinak az árát a hatékonysága ellenére, de elég sokszor akciós felénk. Tartós, és nem muszáj nedvesen használni ahhoz, hogy alapozó szintű fedést érjünk el vele, legalább is nekem szárazon is bőven elég volt, sok időt lehet vele spórolni reggel. Már újra is vettem.

Essence szemöldökzselé - már kifejtettem a véleményemet róla, de ezúttal nem fogok szépíteni, ez egy szar. Már nem is volt benne rendes zselé, csak az oldalán volt egy elszíneződött rettenet, nem nagyon volt gusztusom ezzel kenegetni a szemöldökömet így utóbb. 6 hónap a szavatossága, és bár nem szoktam ezt okvetlen betartani, ezúttal boldogan dobtam a zacskóba fél év után. Véletlen sem venném újra.

Swiss O Par szemöldökfesték - már írtam róla. Hát ennél nem nehéz jobb terméket találni, így én is találtam, de ha nincs valaki közelében kozmetika, akkor ez egy jó alternatíva lehet egy rendes festékre. Bár nem éri meg. Nem venném újra.

Essence All About Matt alapozó - Essence-nek mostanában nagyon rosszul ég a szénája velem, mert egyszerűen nem tudom, hogy egy ekkora hírnevű márka hogy engedheti meg, hogy ennyi szemetet dobjon a piacra. Az őszi 10 fokokban LEOLVADT!!! az arcomról, vagy ha épp nem, akkor is annyira benarancsosodott nap végére, hogy néha szégyelltem hazamenni, inkább bezárkóztam volna valamelyik wc fülkébe. Elhasználtam, de ne kérdezzétek meg hogy. Soha többé nem veszem újra.

Avon Gel körömlakk - erről is írtam már, és akkor jó véleménnyel voltam róla, de alig jutottam feléig, amikor használhatatlanná vált, és rövid időn belül, ahogy felkentem már pattogzott le óriási darabokban. Nem venném újra.


Akneroxid krém - mindenki ismeri, hisz egy időben nagy volt körülötte a hype, hát természetesen nekem ez sem vált be, pedig pizzafej korszakomban vettem. A kozmetikusom is ajánlotta, hogy két hétig használgassam, de tovább ne. Nem tudom mennyire volt jó, mert abban az időben nem nagyon tudtam számon tartani, hogy akkor most melyik pattanásom új. A tökéletes gyógyulás pedig főleg nem neki köszönhető. Később újra előkaptam, mert rosszalkodott a bőröm, és neki hála megint pizza lettem. Akkor jó mélyen elraktam a fiókba. Most megtaláltam, és látom, hogy még tavaly télen lejárt, úgyhogy pápá, sátán! Nem venném újra.

Nivea miteszer tapaszok - elég sok használatra elegendő tapaszt kapunk kb 1500 forintért, és meglepően jó volt egy tapaszhoz képest. Sokat kiszedett, amit meg nem, azt meg már kézzel is nagyon könnyedén ki lehetett nyomni. Tök jó kis termék, de ezen az áron tudok jobb terméket a célra. Nem venném újra.

Bioten tonik - már számtalanszor újravettem, mert annyira imádom, ahogy reggel-este felfrissíti az arcot. Viszont most elgondolkodtam, hogy nekem erre most komolyan szükségem van? Annak idején ajándékba kaptam egy krémhez, és ha már volt használtam, de a frissítő tudását leszámítva nem emlékszek más jótékony hatásra. Egy ideig nem veszem újra, de ha elfajzik a bőröm, akkor viszont újraveszem.



Babylove Ultra Sensitive krém - eredetileg a lábamra vettem, mert elméletileg csoda, amit a frissen szőrtelenített csülkökkel művel. Ehe, begyulladt mint a fene tőle. Úgyhogy végül kézkrémként használtam el, de miután beszívódott, még szárazabb is lett a kezem, mint előtte. És emberek ezt a gyerekükre kenik. Csodás. Nem venném újra.

Balea Soft-öl tusolás közbeni testápoló - róla is volt már teszt. Nem venném újra.

Oriflame Hair hővédő balzsam - volt egy idő, amikor rengeteget vasaltam a hajam, viszont amióta erről leszoktam, azóta nem használtam, és ez is lejárt már vagy két éve, de sajnáltam kidobni eddig, mert olyan sok volt még benne. Nagyon szerettem, bár ha megint ilyen gonoszságokra vetemednék, mint a hajvasalás, akkor lehet inkább valami sprey formájú terméket vennék. Nem venném újra.

Hát ezt nevezem én egy nagyon szomorú véget érő elfogytak posztnak, sajnos nem sok minden vált be innen. Visszaolvasva a posztot szörnyen indulatosnak is érzem a stílusom, szomorú. Na majd legközelebb. :)

8 megjegyzés:

  1. A Rimmel púdert én is annyira szeretem :)

    VálaszTörlés
  2. De durva, hogy neked nem vált be az Akneroxid, nálam csak az működik :D A Babylove Ultra Sensitive lemosóra meg olyan ideges vagyok, rendesen visszazártam a kupakot erre valahogy mégis kifolyt és összeáztatta a dobozt amiben a fürdőben vannak a termékek...úgyhogy takaríthattam mint a fene :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szóval akkor ő lesz a hunyó. :O Gondolkodtam már rajta, hogy mitől áznak el a termékek a szobámban, a fiókban. :D Amúgy ez nem a lemosó, hanem a krém, de ez is kifolyt és beleszáradt a kupakba gyakran. :D

      Törlés
  3. az Essence alapozóval én is így jártam... kuka lett a vége -.-

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is azt kellett volna tennem már az első pár szenvedés után.

      Törlés
  4. Az essence termékek nálam is borzasztóan leszerepelnek az elmúlt időszakokban...A longlasting szemceruzáikat szeretem, meg az all about matt fehér (áttetsző) púdert, illetve a hosszantartó rúzsomat (de abból se vennék többet, csupán különleges a színe, ezért nagyon kedvelem, a minősége mellékes)...Valahogy úgy érzem, hogy náluk a "régi" termékek sokkal jobbak voltak...Mondjuk az i <3 stage szemhéjpúder alap pont nem, de azt kimondottan egy még régebbi kiadásuk szemhéjpúder alapja miatt vettem meg, mert az remek volt, és reméltem, hogy ez is jó lesz...hát...sajnos rajtam nem...Az ajakkontúrjuk se rossz mondjuk, de én többnyire nem használok ilyesmit, a szemöldökceruzájukat meg azért veszem csak mindig újra, mert nagyon olcsó, és amint lehetőségem lesz kivarratom a szemöldökömet, szóval azt nem fogom sajnálni kidobni...

    Erre a Rimmel púderre megjelenése óta vágyok, de egy fejem van, és a valóban szükséges púder mennyiségnek legalább a kétszerese van itthon, szóval mindig sikerült lebeszélnem magam róla...átmenetileg...úgyis meg fogom venni, mert már teszter alapján is nagyon tetszett, illetve a sok jó vélemény is biztató...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem majd próbáld ki, ha mindent kivégeztél, megéri. :D

      Törlés