2016. január 8., péntek

Smink | Too Cool For Pool


Legnagyobb örömömre, most egy hetet itthon töltöttem, így volt 1-2 alkalmam csak úgy leülni sminkelni, játszogatni.  Többek közt ezt az erősebb hétköznapi sminket is elkészítettem, aminek a legfőbb inspirációja egy konyhás néni volt a menzáról, persze csak szigorúan a színvilágot kölcsönöztem, a technika utánzására én sajnos kevés vagyok, ha lehet így mondani. Hát igen. Nehezen inspirálódom, de ha igen, akkor aztán a leglehetetlenebb helyekről.






Az egész mozgó szemhéjamra a taupe árnyalatú CT került, és erre egy sötétbarna szemhéjpúder, aminek a széleit nem a jól megszokott bőrszínnel, hanem egy matt mentával satíroztam el. Ez nem igazán akart fogni, így egy menta színű szemceruzát hívtam alá segítségül. A menta színt még tovább satíroztam, ezúttal már egy bőrszínemmel megegyező árnyalattal. A szemzugba és a szemöldökcsontra egy matt fehér árnyalat került.
Egy matt fekete szemfestékkel kihúztam a felső szempilláim tövét, és elsatíroztam egy kicsit füstösebb hatás reményében. Legvégül szempillaspirált használtam, és pár tincses pillát is feltettem, mert ráértem.
A számra egy Essence szájceruza került, a szemöldökömet pedig szintén a CT-vel erősítettem meg. Az arcomra nem használtam semmit.






7 megjegyzés:

  1. Ez a színkombó remekül kiemeli a szemed színét :) Szuper lett! Mondjuk én a műszempillákkal már meg sem próbálkozom, egyszerűen nincs érzékem hozzá :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem a sorosakkal megéri gyakorolni, de sok gyakorlás mellett is van olyan, hogy egyszerűen nem esek kezemre, és mire felteszem addigra az egész sminket letöröltem a ragasztóval. :D Eléggé megszerettem őket azért, pillanatok alatt igazi dámát varázsol az emberből, bármilyen smink is legyen rajta. De hogy ezek a tincsesek mennyire pocsékak, pepecselősek, és a sok munka után se akarnak úgy állni, ahogy szeretné az ember... elfogy ez a doboz, akkor soha többé!

      Törlés
  2. Nagyon jól néz ki rajtad ez a smink, tényleg nagyon szépen passzol a szemedhez, és nagyon tetszik maga a megvalósítás is! :)

    VálaszTörlés
  3. jaj, de jól áll ez a mentás satírozás! szerintem én is kipróbálom majd valamelyik nap, annyira tetszik. :)

    VálaszTörlés